2016-05-06, 16:02
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sguelaiche
Eftersom du undvikit att svara på mina frågor visade jag vad du inte kan svara på.
Men loppet är inte kört.
Du kan svara på dem nu.
Jag väntar på dina bevis för att det förekom SvP-valmöten som inte blev störda.
Citera
2016-05-06, 16:03
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Hur vet vi det?

Måste vi verkligen ta det ett varv till?

För att det är det rimliga att anta.

De hävdar själva att de inte känner varandra.

Inget har framkommit som bevisar motsatsen.
Citera
2016-05-06, 16:04
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Måste vi verkligen ta det ett varv till?

För att det är det rimliga att anta.

De hävdar själva att de inte känner varandra.

Inget har framkommit som bevisar motsatsen.
Fast det har det.
Citera
2016-05-06, 16:05
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Hur vet vi det?

Därför att de säger det och ingen kunnat bevisa något annat.
Citera
2016-05-06, 16:09
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Fast det har det.

Som sagts tidigare: det blir inte en sanning bara för att en byfåne säger något.
Citera
2016-05-06, 16:12
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Därför att de säger det och ingen kunnat bevisa något annat.
Att dom säger det betyder givetvis inte ett skit så det kan man bortse ifrån. Att bevisa att man inte känner någon är givetvis helt omöjligt.

Men det är naturligtvis rätt är att ingen ännu lyckats bevisa motsatsen heller.
Men om någon lyckas så kan man nog vara säker på att eventuella chanser till "Årets bild" går förlorade.
Citera
2016-05-06, 16:13
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Vi vet inte om de känner varande eller ej, troligast är att de känner varandra då de rör sig i samma lilla krets av antidemokratiska vänsterelement.
Vi vet att negressen inte bor i Borlänge det gör inte Exopiten heller, vi vet att negressen brukar dyka upp på dylika arrangemang.
Klassisk kommunisttaktik sedan Lenins dagar.
Ockhams rakkniv talar snarare för att fotografen och negressen snackat ihop sig och arrangerat en " bra " bild".

Jag har mellan 5-15 gemensamma vänner med Tess på Fbook och har aldrig hört talas om människan förrns i måndags. David och jag har en gemensam, aldrig sett honom förr heller.
Att sitta och ljuga om vilka man har kontakt med i dagens instasamhälle är jävligt riskabelt och förr eller senare åker man dit.
Citera
2016-05-06, 16:16
Medlem
Citat:
Kallas exempel, alltid kul dra ned brallorna på vänstern.

Ok. Var har du sett det exemplet? Länk!

Eller du menar att det är rent hypotetiskt till skillnad från Bilden i Borlänge som är autentisk.
Citera
2016-05-06, 16:16
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Att dom säger det betyder givetvis inte ett skit så det kan man bortse ifrån. Att bevisa att man inte känner någon är givetvis helt omöjligt.

Men det är naturligtvis rätt är att ingen ännu lyckats bevisa motsatsen heller.
Men om någon lyckas så kan man nog vara säker på att eventuella chanser till "Årets bild" går förlorade.

Kanske det? Beror väl på om de gjort upp allt innan, inte för att jag tror det spelar roll.
Kvinnan med handväskan var gift med en journalist, inte har det hindrat den bilden från att bli ikonisk.
Citera
2016-05-06, 16:18
Medlem
Citat:
Åsikter talade jag om inte Tess och Expos antidemokratiska metoder.

Menar du plötsligt att du stödjer Tess och Expos åsikter men tar avstånd från att hon sakta går baklänges framför nazisterna medan fotografer från Expo och media förevigar det hela.
Citera
2016-05-06, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biomatec
En extremistisk rasistorganisation (EXPO) som brukar våld, spottar på demonstranter och kastar brandbomber mot medelålders svenskar (Folkets demonstration Sthlm) är så långt från allmänheten man kan komma.
Polisens uppgift vid demonstationer är att se till att demonstrationen kan ske lugnt utan störningar. Allmänheten och speciellt inte sönderindoktrinerade extremister från EXPO och AFA ska inte visa något missnöje då de inte har något tillstånd att störa.

Va? Var det de medelålders männen och kvinnan i expo (http://stiftelsen.expo.se/styrelsen.html) som kastade? Har du en källa på det?

Så åsiktsfriheten gäller plötsligt inte EXPO och AFA. Var kan man få tillstånd att visa sitt missnöje utan att störa?
Citera
2016-05-06, 16:32
Medlem
Citat:
Din oärliga debatteknik & din skog av halmgubbar förnekar sig aldrig. Jag har ju i inlägg efter inlägg förklarat att jag tycker det är fel att störa lagliga demonstrationer, oavsett vem som demonstrerar, vad är det du inte begriper?

Att du i vart annat inlägg, eller hur ofta det nu är, bortser från att extremhögern stör och saboterar utan att du bryr dig eftersom du låtsas att inte känner till att sådant existerar.
Det är en väsentlig skillnad när nazister i lönndom hugger kniv i ryggen på demonstranter än när en kvinna med knuten näve sakta går baklänges framför ett demonstrationståg inför ögonen på många poliser och fotografer.

Du bortförklarar det ena (den före detta nazisten som källa) och kritiserar det andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in