Citat:
Det är ni som kör med nyspråk, men för hjärntvättade för att se det själva.Det är naturligtvis inte antirasistiskt att vilja utrota vissa raser Tvärtom.
Antirasism är normalt inte intresserade av rasfrågan. De tror på alla människors lika värde.
Nej det har jag förstått. Det finns nazister som tycker illa om att kvinnan protesterade, att bilden togs och att den nu sprids över världen.
Ditt nyspråk är fascinerande. "Vitt är det nya svarta"
Antirasism är normalt inte intresserade av rasfrågan. De tror på alla människors lika värde.
Nej det har jag förstått. Det finns nazister som tycker illa om att kvinnan protesterade, att bilden togs och att den nu sprids över världen.
Ditt nyspråk är fascinerande. "Vitt är det nya svarta"
Varför ska endast europeiska länder vara "antirasistiska"? Varför kämpar inte "antirasisterna" för att Kongo, Tunisien, Japan, Saudiarabien, Israel och Thailand ska bli mångkulturella?
"Antirasism" är ett verktyg för syniska krafter att få med sig naiva och svagsinta individer till att tro att dom gör gott. Det är kulturmarxism, och deras anhängare blir hjärntvättade med sådant som hör kulturmarxismen till.
Kolla på DETTA klippet. Är de "antirasister" för dig? Är Barbara Spectre en "antirasist"?
Att du inte förstår rasens betydelse innebär inte att den inte har någon betydelse. "Alla människors lika värde" är ett klassiskt hjärndött mantra, som försöker få något subjektivt (värde) att framstå som ett objekt. Värde avgörs av vem som värderar. Tycker du din mamma är lika mycket värd som någon helt random?
Meningen med sådana uttryck är att relativisera, för om alla är lika värda försvinner även själva essensen av vad värde innebär. Att alla människor däremot ska behandlas med värdighet kan jag ställa upp på.