Citat:
Ursprungligen postat av krokodil
Det var du som lade ord i min mun om att man skulle välja dyrare flygplan än F-35 ( då F-22).
Läs vad jag skrivit istället.
Jag har läst och svarat. Du har knappt läst innan du trycker på citera-knappen.
Diskussionen som jag uppfattade den var ju om att köpa projekterade plan som inte var färdiga vilket
B0llkalle tyckte att:
Citat:
Ursprungligen postat av B0llkalle
Det varkar ju ha fungerat.
Till det svarade
krokodil
Citat:
Vilket det då även kommer att göra för Norge, det rikaste landet i Norden som kan köpa det bästa om man vill ( och som man då gjorde).
Varefter jag (som uppenbarligen missat att det
endast handlade om gripen och f-35 även fast det var en diskussion om att köpa ofärdiga flygplan) skrev:
Citat:
Ursprungligen postat av gurex
Borde de inte beställa Sukhoi Pak då? Inte för att jag kan så mkt om det men det verkar ju vassare än f35 som hela tiden kommer till korta mot utlovad prestanda.
Varav
Krokodil svarade med:
Citat:
Ryska flygplan är sämre än Amerikanska.
Eftersom Jänkarna inte exporterar f22 så tror jag att krokodil lägger ord i munnen på mig då han skriver :
Citat:
Det var du som lade ord i min mun om att man skulle välja dyrare flygplan än F-35 ( då F-22).
Jag pratade om bästa planet oavsett kostnad, då räknade jag bort f22 eftersom det inte kunde vara aktuellt för Norge. Att PAK-FA blev f22 får stå för krokodil.
Ett tips till dig krokodil, läls igenom tråden lite innan du dunkar skallen i klagomuren igen. Det blir enklare då när man kan se om man citerar fel person och så. Det är ju trots allt så att det står kvar och kan läsas igen, inte som en muntlig diskussion där du kan neka att du hävdat saker..
edit: felcitering