Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-09, 13:30
  #133
Medlem
SkepticalHippos avatar
Jag är kvinna och jag har hängt en del på Darkside. Visst, det finns rena idioter men de flesta är faktiskt väldigt respektfulla. De som inte är det är det bara att låta bli att svara.

Tips: Om du som dominant man vill få kontakt med kvinnor så är det inte ett framgångsrecept att skriva "Du din hora, dig tänker jag knulla". Då åker man direkt på ignore.
Citera
2017-09-02, 22:44
  #134
Medlem
DenRiktigeJesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qesmer
Om man är nyfiken på vad kvinnor tycker om Darkside och hur kvinnor behandlas där så finns boken ”Ärren vi bär” av Caroline Engvall som beskriver lite av livet på sidan

Du kanske skulle ta och läsa boken innan du påstår saker om den. Jag tycker det är en riktigt dålig bok, men Darkside nämns inte i den öht.
Citera
2017-09-03, 16:16
  #135
Medlem
Nylonfotfetischists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkepticalHippo
Jag är kvinna och jag har hängt en del på Darkside. Visst, det finns rena idioter men de flesta är faktiskt väldigt respektfulla. De som inte är det är det bara att låta bli att svara.

Tips: Om du som dominant man vill få kontakt med kvinnor så är det inte ett framgångsrecept att skriva "Du din hora, dig tänker jag knulla". Då åker man direkt på ignore.

Jag håller absolut med dig i det du skriver , men det är inte bara på darkside dom orden används .
Hittar man rätt personer så är det helt underbart
Citera
2017-10-12, 13:33
  #136
Medlem
Smiskopiskos avatar
Medlem återigen sedan några år i frånvaro.
DS = Hiss
De personer med gnällröster och deras dåliga argument jag läst i denna tråden
är jag fullständig euforisk att slippa på DS.
Jo det hända att vissa trådar spårar ur men det är ju bara att låta bli att läsa.
Vill man endast knulla och vara hemlig så sök er annorstädes.
Träffar, fester, pubar och att våga prata med folk gör att man snabbt
får vänner men endast om man verkligen skriver under på värdegrunden.
Politiska debattörer och rasister etc kan ju leka i de trådarna här men märkligt är att en del
av avatarerna bakom det negativa i denna tråden även blivit utkickade härifrån.
Citera
2017-10-13, 10:53
  #137
Medlem
Jag är kvinna och har hängt en del på darkside och jag gillar sidan. Självklart stöter man på en del idioter men det gör man ju på alla sidor.
Citera
2017-10-27, 11:30
  #138
Medlem
Jag blev medlem i början av 2015 och har fått blandade meddelanden. En hel hög med folk som vill sexchatta, men även folk som har ett genuint intresse utav mig som person. Gick just igenom min inkorg och insåg att jag ska återuppta kontakten med ett par stycken som jag tappat bort på vägen. Trevliga människor som är likasinnade, både sexuellt, på förhållande-fronten och som har lika intressent bland vardagliga saker.

Dem som vill sexchatta eller som undrar om jag är intresserad av dem har slutat att skriva så fort jag tackat nej. Jag tycker det känns respektfullt iaf. De har liksom aldrig tjatat eller fortsatt skriva. Även om det antagligen inte är av respekt, utan snarare att de då skriver till någon annan istället och struntar i mig eftersom jag avfärdat dem och troligtvis kommer blocka dem om de inte lägger ner.
Citera
2017-10-27, 17:48
  #139
Medlem
Funkar fint. Tramsigt ibland med intellektualisering av mer eller mindre kvalificerat könsumgänge.
Klara och tydliga innehållsdeklarationer på folk, samt öppen attityd. Istf fnissmödis-stilen på Happy P, Tinder etc...

Jag är en snubbig snubbe..
Citera
2017-11-13, 02:36
  #140
Medlem
Bananpyjamasens avatar
DS idag: Lunarstorm i 50 shades of grey.

Under ytan finns det väl fortfarande seriösa nätverk men är man inte genuint intresserad så kan man likväl stanna på tumblr.
Citera
2017-11-20, 10:53
  #141
Medlem
Loels avatar
Det finns så mycket vänsterpatrask och trädkramare på DS, det liksom förstör hela sidan...

Svårt att hitta de kvinnliga guldkornen mitt bland all dynga.
Citera
2017-11-21, 08:26
  #142
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loel
Det finns så mycket vänsterpatrask och trädkramare på DS, det liksom förstör hela sidan...

Svårt att hitta de kvinnliga guldkornen mitt bland all dynga.
De flesta fruntimren i Sverige ÄR vänster och trädkramare. Eller utger sig för att vara detta, för att inte bli mobbade. Fruntimren av manligt kön lallar med för att få fitta.
Citera
2017-12-01, 00:32
  #143
Medlem
Normativt community.
Diss.
Citera
2017-12-01, 07:53
  #144
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motarbetaren
De flesta fruntimren i Sverige ÄR vänster och trädkramare. Eller utger sig för att vara detta, för att inte bli mobbade. Fruntimren av manligt kön lallar med för att få fitta.

Många påstår det, men jag har inte den erfarenheten. Har du verkligen träffat riktiga tjejer eller går du bara på den bilden som journalisterna vill måla upp genom att stylta upp unga rabiata feministtjejer?

Majoriteten av svenskarna kallar sig inte feminister och av de många tjejer jag har träffat har ingen varit feminist, förutom en och det var inte i Sverige. Det kanske beror på att jag inte tänder på feminister, jag tänder på sköna tjejer utan hangups och hämningar som vet vad de gillar.

Men raggar du inom Landstinget eller på vegancafeer är det klart att det är feministsvin du hittar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback