Flashback bygger pepparkakshus!
2016-03-14, 21:40
Medlem
Jellohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
Jaha så omskärelse är nån slags kukförlängare då?

Typ. Men det är väl enklare anpassa sig direkt efter resten av världen än leva i 200 år med ryktet "smegmasnopparna i norr". Det medför vissa sexuella komplikationer och risker ja, men 100 miljoner kvinnor föredrar faktiskt omskuret.

Bara bögar gör en fetisch av förhud, kvinnor är likgiltiga då ni inte har samma snoppkontakt.
Citera
2016-03-14, 21:45
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jelloh
Typ. Men det är väl enklare anpassa sig direkt efter resten av världen än leva i 200 år med ryktet "smegmasnopparna i norr". Det medför vissa sexuella komplikationer och risker ja, men 100 miljoner kvinnor föredrar faktiskt omskuret.

Bara bögar gör en fetisch av förhud, kvinnor är likgiltiga då ni inte har samma snoppkontakt.

Det är bara kvinnor som inte vet hur de ska hantera dumspaken som föredrar omskuret.

Jag tycker snarare omskuret signalerar - jag tillhör en kultur som har hygienproblem och där vi stympar oss själva för att vår Gud hatar oss.

Ungefär lika sexigt som en munk som slår sig själv. (har glömt vad det heter)

Sexigt

Lika djävla osexigt är det med kvinnor som lägger mer tid på att få Fiffy godkänd, istället för att lära sig få vaginala orgasmer

Hej Prioriteringsförmåga.
Citera
2016-03-14, 21:47
Medlem
micro113s avatar
Citat:

De har väl knappast något val.
Citera
2016-03-14, 21:49
Medlem
demonmormors avatar
Citat:
Jag fattar inte ens att du bryr din lilla hjärna om såna skitsaker istället för att använda den till nåt vettigt.

Du som vanligtvis vurmar om männen, varför förminskar du att pojkar stympas helt i onödan pga en fånig kulturell norm?
Citera
2016-03-14, 21:50
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
De har väl knappast något val.

Skulle de välja nåt annat så blir de väl stenade till döds. Det är kanske förrestan som hela den grejen handlar om Judar och Muslimer har penisförhudsavvund, det är därför de försöker vara manliga genom Kosher och Halal, de plågar djur som har vad de inte har.

Undrar om kvinnorna som snipp snippar egentligen vill ha en muslimsk man?
De kanske också ser likheten - men vill inte gå hela vägen?
Citera
2016-03-14, 21:52
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av demonmormor
Du som vanligtvis vurmar om männen, varför förminskar du att pojkar stympas helt i onödan pga en fånig kulturell norm?

Men skärp dig, det är inte den manliga omskärelsen som var en skitsak utan att du håller reda på vilken kuk kvinnor vill ha. Eller allt annat skit som du engagerar dig i.

Världen är djävligt skev om man diskuterar preferenser i utseedet på könsorgan i högre utsträckning än vad man diskuterar inre kvaliteter.
Citera
2016-03-14, 21:53
Medlem
Jellohs avatar
Citat:

Det är bara kvinnor som inte vet hur de ska hantera dumspaken som föredrar omskuret.

Jag tycker snarare omskuret signalerar - jag tillhör en kultur som har hygienproblem och där vi stympar oss själva för att vår Gud hatar oss.

Ungefär lika sexigt som en munk som slår sig själv. (har glömt vad det heter)

Sexigt

Lika djävla osexigt är det med kvinnor som lägger mer tid på att få Fiffy godkänd, istället för att lära sig få vaginala orgasmer

Hej Prioriteringsförmåga.

OK... jag föredrar också omskurna även om jag själv har en låååång förhud som tilltalar tidigare nämnda fetisch-bögar....men det är faktiskt lite avtändande med folk som går igång på det. Bara ljudet när de går ned på en......usch. Jag vill vara normal.

Självflagelanter heter dem? Osäker....
Citera
2016-03-14, 21:57
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
OK... jag föredrar också omskurna även om jag själv har en låååång förhud som tilltalar tidigare nämnda fetisch-bögar....men det är faktiskt lite avtändande med folk som går igång på det. Bara ljudet när de går ned på en......usch. Jag vill vara normal.

Självflagelanter heter dem? Osäker....
Du får väl säga åt den som går ned på dig att hålla i fladdret.
Hur svårt kan det vara?

Samma kanske kvinnor kan föreslå? Det blir ju billigare än kirurgi och så kan de lägga pengarna på en bok istället

Varför föredrar du omskurna?

Och ändan av tunneln - bög alltså?
Citera
2016-03-14, 21:58
Medlem
demonmormors avatar
Citat:
Men skärp dig, det är inte den manliga omskärelsen som var en skitsak utan att du håller reda på vilken kuk kvinnor vill ha. Eller allt annat skit som du engagerar dig i.

Världen är djävligt skev om man diskuterar preferenser i utseedet på könsorgan i högre utsträckning än vad man diskuterar inre kvaliteter.

Du tolkar mig som fan läser bibeln. Du själv spenderar ju rätt mycket tid på Flashback, ibland hamnar man i trådar och lägger det som sägs där på minnet.

Helvete vad du är taggig idag.
Citera
2016-03-14, 22:02
Medlem
pungspark63s avatar
Citat:

Vet du om att det finns medicinska studier som visar att omskurna är sämre i sängen...dom där 100 miljonerna har aldrig testat en rejäl FB-stock.
Citera
2016-03-14, 22:05
Medlem
Jellohs avatar
Citat:
Du får väl säga åt den som går ned på dig att hålla i fladdret.
Hur svårt kan det vara?

Samma kanske kvinnor kan föreslå? Det blir ju billigare än kirurgi och så kan de lägga pengarna på en bok istället

Varför föredrar du omskurna?

Och ändan av tunneln - bög alltså?

Herregud nej...jag är bara sexuell och låter motparten fästa prefix om hen vill ha ett på just vår relation.

Omskurna är renare på nåt sätt....snyggare.... Och olik min.

Sen gillar jag långa blygdläppar gärna med en riktig bullfitta på tjejer så jag tror inte att jag är påverkad av media där (heller).
Citera
2016-03-14, 22:07
Medlem
Jellohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pungspark63
Vet du om att det finns medicinska studier som visar att omskurna är sämre i sängen...dom där 100 miljonerna har aldrig testat en rejäl FB-stock.

Jag tror faktiskt inte att "bra i sängen" låter sig mätas så lätt....enligt mig är det en förlängning av "social skills". Förhud blir marginellt i sammanhanget men föredrar trots det utan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in