2017-01-28, 20:56
Medlem
Soxis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orolig2000
tränade 6dgr i veckan... detta säger han som äger gymmet är omöjligt om man inte preppar.

Herregud. Med tillräckligt mycket mat och återhämtning kan du köra 7-dagar i veckan.
Har en vän som är ren och tränar två gånger per dag.
Citera
2017-01-29, 13:48
Medlem
libbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soxi
Herregud. Med tillräckligt mycket mat och återhämtning kan du köra 7-dagar i veckan.
Har en vän som är ren och tränar två gånger per dag.

Skillnad på träning och träning dock.
Har man även resultat som inte känns rimligt för inputen så brukar det vara något mer bakom.

AAS är ju lika vanligt som tatueringar på gymmet numera. Det är överallt. Tråkig utveckling, för det ser för jvligt ut i många fall.
Citera
2017-01-30, 11:55
Medlem
Jag vet inte vad TS ska göra, personligen hade jag gladeligen pissat. Jag har blivit stoppad av polisen och blåst flera ggr fast jag aldrig har kört när jag har druckit.

Kan dock nämna att det fanns några gym medlemmar som antog jag dopar mig (det gör jag ej) och ville "hjälpa" mig genom att ge mig råd. Råden var främst att man ska vara medlem på 2 gym och beroende på när man tar ska man träna på det "andra" gymmet under tiden..
Citera
2017-01-30, 22:15
Medlem
Soxis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av libben
Skillnad på träning och träning dock.
Har man även resultat som inte känns rimligt för inputen så brukar det vara något mer bakom.

AAS är ju lika vanligt som tatueringar på gymmet numera. Det är överallt. Tråkig utveckling, för det ser för jvligt ut i många fall.

Det är klart.

Finns det någon genomsnittlig statistik på hur många i Sverige som dopar sig?

Sett några på mitt gym som har extremt stor överkropp i proportion till underkropp. Tycker det är sjukt svårt att avgöra om någon trycker eller inte. Vad är de vanligaste varningstecknen bortsett från bitchtits, bristningar på huden och finnig rygg liksom.
Senast redigerad av Soxi 2017-01-30 kl. 22:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in