2016-03-13, 09:10
Medlem
Har jag förstått rätt att Ts har gått med på gymets regler där pissprov på anmodan står med men känner sig kränkt av att reglerna följs?.

Det jag kan förstå är frustrationen av att pissprov kan användas väldigt lättvindigt utav arbetsgivare,polis,gymägare mm och om pissprovet är rent så ska man bara acceptera att man blivit falskt anklagad utan någon form av upprättelse.

Men skriver man på eller betalar avgiften till gym och på det sätt godkänner att en gymägare kan kräva pissprov så får man ta burken i handen och gå och pissa. Eller byta gym.
Citera
2016-03-13, 09:22
Medlem
orolig2000s avatar
haha.
lovar dig att jag inte haft något emot att skriva om jag tryckte.
jag är 30+ och kommit förbi det stadiet med att hävda mig genom att bära på massa.
jag tränar för mig egna skull.
helt enkelt för att få att få sinnesro.
Sedan är jag genetiskt lagd åt att växa duktigt ändå och skulle växt bra mycket mer om jag satt och träna individuella muskelgrupper men jag e personen på gymmet som gillar squats, marklyft och bänkpress.
Preppa för att ta mer i marklyft om man inte tävlar känns sjukt retarderat

Citat:
Ursprungligen postat av Bubbasnusaren
Erkänn bara att du trycker istället.
Du ville bara se om det fanns något sätt för dig att träna kvar utan att behöva pissa.
Annars hade du redan pissat och bevisat att du är ren och inte startat en tråd om det.
Skärpning.
Citera
2016-03-13, 09:22
Medlem
EATCHILDRENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
Vart har jag skrivit att ts fuskar? Har man rent mjöl i påse så är det bara fram med snorren och bevisa motsatten av att ägaren har fel att ts fuskar.

Har själv blivit misstänkt och jag pissade direkt för att motvevisa att han hade fel vilket fick han att skämmas och be om ursäkt
Du skriver att folk som dopar sig fuskar, inte att TS gör det. Men om vi nu antar att TS dopar sig, vem fuskar han emot?

Varför skulle man skämmas ifall att man tror att någon dopar sig och dom inte gör det? Oftast är det bara okunnighet eller avundsjuka. Sen finns det faktiskt dom som har genetiken som monster.
Citat:
Ursprungligen postat av orolig2000
äh... jag pallar inte göra en sådan stor sak om det.
stort nog att göra en post om det... men men jag ska kontakta han och be om att få tillbaka pengarna för den tid jag inte tränat efter hans sug över mitt kiss.
Om du inte bryr dig om det, skit i det då. Byt gym.

Men vad är det du tar illa vid över egentligen?
Citera
2016-03-13, 09:31
Medlem
absques avatar
Får bara känslan av att du ljuger för oss/dig själv ju fler inlägg du gör... Eftersom du verkar ha bestämt dig för att inte pissa för du nu är så kränkt så får du väll masa dig iväg till något annat gym. Har blivit ombedd pissa på droger, är man ren så orka man inte tjafsa, men direkt de finns en chans man har något i sig då jäklar kommer rättigheter och kränkningsanklagelser fram.

Anonymt forum så ser egentligen inte grejen med att fara med sanningen, tycker en tråd om "pissa rent när man är en finnig anabolatorsk" kanske hade varit mer passande.

Skulle de nu stämma att du är ren och tränar på ett gym du trivs på så ser jag ingen anledning att inte pissa. Fortsätt du argumenta emot, då jag antar du försöker komma med dåliga undanflykter tills du får medhåll på något, som du sen kan dra för alla personer när dom frågar varför du byter gym när du inte vågar pissa!
Citera
2016-03-13, 09:32
Medlem
orolig2000s avatar
återigen... hans utlägg som gjorde att jag förstod att han haft ögonen på mig under längre tid och tom kollat vilka vikter jag kör med m.m.
falskheten.
och återigen.. ingenstans stod det något om pisseprov i avtalet.

Citat:
Ursprungligen postat av EATCHILDREN
Men vad är det du tar illa vid över egentligen?
Citera
2016-03-13, 09:36
Medlem
orolig2000s avatar
köpbart och kan förstå din känsla av mina inlägg.
men så vart det iaf.
känns kränkande när någon pratat med en och låtsats vara schysst snubbe och man även pratat privat med individ som senare gör ett sådant påhopp.
jag hade känt mig mer chill med läget om han hade sagt något i stil med:
"du vi har lite random pisseprov så det vore schysst om du kunde klämma några droppar"
inte till den attack som han gick som avslöja att han varit misstänksam mot mig under längre tid...
översittarattityd helt enkelt.. och osmidig.
När man lägger fram det på det sätt han gjorde kände jag mig utpekad och att jag behövde bevisa något som jag inte har sug för.
Det är ändå ett privat gym och det blir en helt annan känsla än om det vore på en av de större kedjorna.

om jag nu får pengarna tillbaka så ska jag pissa har jag bestämt mig.
men ändå inte sätta min fot där så han får känna sig dum.

det måste du ändå kunna förstå?
Citat:
Ursprungligen postat av absque
Får bara känslan av att du ljuger för oss/dig själv ju fler inlägg du gör... Eftersom du verkar ha bestämt dig för att inte pissa för du nu är så kränkt så får du väll masa dig iväg till något annat gym. Har blivit ombedd pissa på droger, är man ren så orka man inte tjafsa, men direkt de finns en chans man har något i sig då jäklar kommer rättigheter och kränkningsanklagelser fram.

Anonymt forum så ser egentligen inte grejen med att fara med sanningen, tycker en tråd om "pissa rent när man är en finnig anabolatorsk" kanske hade varit mer passande.

Skulle de nu stämma att du är ren och tränar på ett gym du trivs på så ser jag ingen anledning att inte pissa. Fortsätt du argumenta emot, då jag antar du försöker komma med dåliga undanflykter tills du får medhåll på något, som du sen kan dra för alla personer när dom frågar varför du byter gym när du inte vågar pissa!
Senast redigerad av orolig2000 2016-03-13 kl. 09:47.
Citera
2016-03-13, 09:39
Medlem
gurkmajjas avatar
Men pissa bara din kränkta jävel. Det är hans gym och dopning är som bekant olagligt och han vill undvika att få lagens ögon på sin näringsverksamhet och en massa rykten på byn. Är väl inte så svårt att fatta?
Citera
2016-03-13, 10:05
Medlem
cacas avatar
Är bara hasa fram snabeln å dra en stråle, är du oskyldig så vad fan spelar det för roll?
Skyldig=byt gym
Oskyldig och byter gym=du blir skyldig! Fan han skulle dopingtestas och sket i det, byte gym så inte konstigt han är stor, det syns på han, se käkarna, han blir visst aggressiv också osv..
Citera
2016-03-13, 10:12
Medlem
Innerfittefetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbasnusaren
Erkänn bara att du trycker istället.
Du ville bara se om det fanns något sätt för dig att träna kvar utan att behöva pissa.
Annars hade du redan pissat och bevisat att du är ren och inte startat en tråd om det.
Skärpning.
Ja det är nog det mest troliga. Bara löjligt att inte lämna ett prov om man vet att man är grön!
Detta trams med kränkning är ju bara larvigt.
Citera
2016-03-13, 10:19
Medlem
Kafes avatar
Ta det som en komplimang och njut av att sätta ägaren på plats med ett rent pissprov.
Citera
2016-03-13, 10:23
Medlem
AA-suiteds avatar
Pissa och byt gym även fast testet visar att du är ren.

Eller byt utan att pissa om du har något att gömma vilket det verkar som baserat på din reaktion. Att be om pissprov är väl snarare en komplimang om man är ren.
Citera
2016-03-13, 10:31
Medlem
Pissa, och eftersom du inte tar något så skrattar du han i ansiktet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in