köpbart och kan förstå din känsla av mina inlägg.
men så vart det iaf.
känns kränkande när någon pratat med en och låtsats vara schysst snubbe och man även pratat privat med individ som senare gör ett sådant påhopp.
jag hade känt mig mer chill med läget om han hade sagt något i stil med:
"du vi har lite random pisseprov så det vore schysst om du kunde klämma några droppar"
inte till den attack som han gick som avslöja att han varit misstänksam mot mig under längre tid...
översittarattityd helt enkelt.. och osmidig.
När man lägger fram det på det sätt han gjorde kände jag mig utpekad och att jag behövde bevisa något som jag inte har sug för.
Det är ändå ett privat gym och det blir en helt annan känsla än om det vore på en av de större kedjorna.
om jag nu får pengarna tillbaka så ska jag pissa har jag bestämt mig.
men ändå inte sätta min fot där så han får känna sig dum.
det måste du ändå kunna förstå?
Citat:
Ursprungligen postat av
absque
Får bara känslan av att du ljuger för oss/dig själv ju fler inlägg du gör... Eftersom du verkar ha bestämt dig för att inte pissa för du nu är så kränkt så får du väll masa dig iväg till något annat gym. Har blivit ombedd pissa på droger, är man ren så orka man inte tjafsa, men direkt de finns en chans man har något i sig då jäklar kommer rättigheter och kränkningsanklagelser fram.
Anonymt forum så ser egentligen inte grejen med att fara med sanningen, tycker en tråd om "pissa rent när man är en finnig anabolatorsk" kanske hade varit mer passande.
Skulle de nu stämma att du är ren och tränar på ett gym du trivs på så ser jag ingen anledning att inte pissa. Fortsätt du argumenta emot, då jag antar du försöker komma med dåliga undanflykter tills du får medhåll på något, som du sen kan dra för alla personer när dom frågar varför du byter gym när du inte vågar pissa!