Citat:
Ursprungligen postat av
Photoshopped
Vaddå synsätt? Det är bara verkligheten jag beskriver. Jag har inte sagt att jag är för eller emot vare sig testo eller bilbälten. Men gymreglerna är såna och lagen är sån. I stan där jag bor har alla gym ett samarbete - vägrar du pissa om du blir ombedd blir du avstängd - och det på alla gym i stan. Det är verkligheten. Det får man ta i så fall skriver du - men om man vill fortsätta gymma och tycker att det är viktigt - vad fan gör man då? Du verkar rätt naiv.
Ok! Bor du i en mindre stad?
I min stad funkar det inte så alls nämligen. Kanske inom samma kedja, säg sats/fitness247, men sen finns det andra gym. Dom har inge samarbete överhuvudtaget. Så bara för att det är så där du bor så är det inte så överallt. Det är verkligheten där jag bor.
Om man vill fortsätta gymma och även ta steroider får man ta konsekvenserna helt enkelt OCH man kan absolut neka ett pisseprov. Det är synd att folk inte får göra vad de vill pga lagen - trots att det inte skadar någon annan. Det är lite som när dom började plocka bort alla hantlar över 30kg för att "vi vill inte ha den typen av folk här (läs: folk som går på steroider)". Ett jävla skämt och okunskap inom gymvärlden helt enkelt.
Haha, "verkar naiv", vi säger så