2016-03-13, 07:12
Medlem
orolig2000s avatar
Gillar stället starkt men jag vart tvungen att dra... kände mig kränkt när ägaren krävde att jag skulle pissa.
Försökte förklara för han att jag inte alls ökat mycket i stryka även om jag växer bra mycket i massa men det var mest för att jag första månaderna medvetet för att inte få skador tränade med väldigt låga vikter.
Sedan har jag inte vidare mycket att göra på dagarna så jag var på gymmet rätt länge varje dag och tränade 6dgr i veckan... detta säger han som äger gymmet är omöjligt om man inte preppar.
Genetiskt lagd till att bli stor och med dialed kost och sömn så växer jag bra mycket utan prepp.
Uppenbarligen har han haft ögonen på mig då han sa att man inte ökar i bänk från 50kg till 110kg på nån vecka... Helt korrekt om man nu slet med 50kg... vilket jag inte gjorde utan mån att inte dra åt sig skador som jag skrev ovan.

Visst jag skulle kunna pissa och snart börjar det kännas som en skön hämnd för att få han att känna sig dum.. men av principsak vill jag inte...

Jag vart iaf inte välkommen tillbaka om jag inte pissar..

Rätt av han att kräva pisseprov?

mvh
Citera
2016-03-13, 07:23
Medlem
Qusimotos avatar
Han äger gymmet och har väl rätt att be om pissprov så han inte har en massa fuskare på gymmet. Om du är ren så är det väl bara och pissa? Skulle du sluta jobbet om din chef bad dig pissa?

Helt rätt av han enligt mig, folk som fuskar ska hålla sig borta från gymmet
Citera
2016-03-13, 07:32
Medlem
Om du lämnar stället så pissa och visa och när han ser att du är ok så säger du att du är jättekränkt och att du inte kommer tillbaka.

Skulle eventuellt gå med på att alla pissar...om det uppenbart går massa anabolas där. Var med om just detta och det var inte roligt så jag ville inte träna på grund av det.
Citera
2016-03-13, 07:33
Medlem
orolig2000s avatar
Du har nog rätt men du kan ändå förstå min känsla när man kämpat som ett djur och ändrat kost helt och mycket annat så ska någon smeta av sitt svenska missnöje i mina positiva resultat...

Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
Han äger gymmet och har väl rätt att be om pissprov så han inte har en massa fuskare på gymmet. Om du är ren så är det väl bara och pissa? Skulle du sluta jobbet om din chef bad dig pissa?

Citera
2016-03-13, 07:35
Medlem
EATCHILDRENs avatar
Citat:
Vart framkommer det att TS tävlar? Eller vem fuskar han emot? Gubbarna i omklädningsrummet?

TS, har du inte skrivit på något kontrakt när du började träna? där du godkänner pissprov ifall dom begär det.
Citera
2016-03-13, 07:35
Medlem
BlaBlaBrahs avatar
Citat:
Vadå fuskar? Tävlar TS? Det verkar ju på trådstarten som att han bara kroppsbygger som hobby.
Citera
2016-03-13, 07:39
Medlem
orolig2000s avatar
Jo något sådant jag tänkt men det är trist då det är ett bra källargym utan insyn där folk sköter sitt.
Man skulle nästan kunna tro att stället är gjort för folk som preppar när man ser hur gymmet ser ut.

Funderar på att gå med i en styrkelyftsklubb ist då de också har gym många gånger.
billigare och mer fria vikter.

Citat:
Ursprungligen postat av Brodrude
Om du lämnar stället så pissa och visa och när han ser att du är ok så säger du att du är jättekränkt och att du inte kommer tillbaka.

Skulle eventuellt gå med på att alla pissar...om det uppenbart går massa anabolas där. Var med om just detta och det var inte roligt så jag ville inte träna på grund av det.
Citera
2016-03-13, 07:41
Medlem
orolig2000s avatar
något sådant framkom inte när jag skrev upp mig på ett år.
5500kr för årskortet dessutom... borde iaf kräva tillbaka pengarna kanske.. får se om jag orkar.

Citat:
Ursprungligen postat av EATCHILDREN
Vart framkommer det att TS tävlar? Eller vem fuskar han emot? Gubbarna i omklädningsrummet?

TS, har du inte skrivit på något kontrakt när du började träna? där du godkänner pissprov ifall dom begär det.
Citera
2016-03-13, 07:43
Medlem
EATCHILDRENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orolig2000
något sådant framkom inte när jag skrev upp mig på ett år.
5500kr för årskortet dessutom... borde iaf kräva tillbaka pengarna kanske.. får se om jag orkar.
Dåså! Då bör det vara fritt fram för dig att träna tänker jag. Fast om det är hans gym så är det väl hans regler som gäller?

Ingen aning om vad det juridiska säger om det hela. Kanske kan kolla i det forumet?
Citera
2016-03-13, 07:44
Medlem
orolig2000s avatar
nope jag tävlar inte.
men jag går aldrig in för någonting halvdant.
Tränade mycket förr så jag vet vad jag gör och vet hur kost och sömn ska skötas så man växer bra.
Preppa skulle aldrig falla mig in då jag faktsikt har en syn på hur en snygg kropp ser och den faller inte in i hur bb liknar.

Citat:
Ursprungligen postat av BlaBlaBrah
Vadå fuskar? Tävlar TS? Det verkar ju på trådstarten som att han bara kroppsbygger som hobby.
Citera
2016-03-13, 07:46
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:

Vart har jag skrivit att ts fuskar? Har man rent mjöl i påse så är det bara fram med snorren och bevisa motsatten av att ägaren har fel att ts fuskar.

Har själv blivit misstänkt och jag pissade direkt för att motvevisa att han hade fel vilket fick han att skämmas och be om ursäkt
Citera
2016-03-13, 07:46
Medlem
orolig2000s avatar
äh... jag pallar inte göra en sådan stor sak om det.
stort nog att göra en post om det... men men jag ska kontakta han och be om att få tillbaka pengarna för den tid jag inte tränat efter hans sug över mitt kiss.

Citat:
Dåså! Då bör det vara fritt fram för dig att träna tänker jag. Fast om det är hans gym så är det väl hans regler som gäller?

Ingen aning om vad det juridiska säger om det hela. Kanske kan kolla i det forumet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in