2016-03-13, 10:33
Medlem
orolig2000s avatar
SKönt inlägg. fick mig glad!
tack

Citat:
Ursprungligen postat av Kafe
Ta det som en komplimang och njut av att sätta ägaren på plats med ett rent pissprov.
Citera
2016-03-13, 10:38
Medlem
Ferhs avatar
Om du vägrar att testa dej och slutar att gå dit så kommer ägaren att uppfatta det som att han hade rätt om dej, och känna sej riktigt nöjd och belåten över att han upptäckte ditt fuskande.
Citera
2016-03-13, 10:41
Medlem
Ni som skriver folk som fuskar på gymmet. Hur tänker ni där? Fuskar på vilket sett? Vill folk preppa för att växa får dom väl göra det? Så länge de inte tävlar så fuskar dom väl inte alls?
Citera
2016-03-13, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShaGuar
Ni som skriver folk som fuskar på gymmet. Hur tänker ni där? Fuskar på vilket sett? Vill folk preppa för att växa får dom väl göra det? Så länge de inte tävlar så fuskar dom väl inte alls?

Förutom att det är olagligt menar du?
Citera
2016-03-13, 10:46
Medlem
EATCHILDRENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hero997
Förutom att det är olagligt menar du?
Så man fuskar mot lagen menar du?

Citera
2016-03-13, 11:02
Medlem
RadioDDR1s avatar
Detta DDR-samhälle skrämmer mig. Inte minst därför att de flesta svenskar efterfrågar utvecklingen eftersom vi är så auktoritetstrogna av oss och gärna inte tänker själva eller vill ta egna beslut. Faktum är att det är POLITIKERNA som håller tillbaka utvecklingen, inte folket som i andra normala länder.

Har du rent mjöl i påsen? Varför då inte göra ett litet test?

Rent mjöl i påsen, rent mjöl i påsen, rent mjöl i påsen, rent mjöl i påsen, rent mjöl i påsen... ja rent-mjöl-i-påsen-folket finns överallt, tom i privata gym.
Citera
2016-03-13, 11:04
Medlem
Tokfaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orolig2000
köpbart och kan förstå din känsla av mina inlägg.
men så vart det iaf.
känns kränkande när någon pratat med en och låtsats vara schysst snubbe och man även pratat privat med individ som senare gör ett sådant påhopp.
jag hade känt mig mer chill med läget om han hade sagt något i stil med:
"du vi har lite random pisseprov så det vore schysst om du kunde klämma några droppar"
inte till den attack som han gick som avslöja att han varit misstänksam mot mig under längre tid...
översittarattityd helt enkelt.. och osmidig.
När man lägger fram det på det sätt han gjorde kände jag mig utpekad och att jag behövde bevisa något som jag inte har sug för.
Det är ändå ett privat gym och det blir en helt annan känsla än om det vore på en av de större kedjorna.

om jag nu får pengarna tillbaka så ska jag pissa har jag bestämt mig.
men ändå inte sätta min fot där så han får känna sig dum.

det måste du ändå kunna förstå?
Hur tänkte du nu? Du förstår väl att någon (gymägaren) får betala för provet och att du vare sig kommer att bli tvingad eller erbjuden att ta provet om du får förskottet återbetalt?
Citera
2016-03-13, 11:08
Medlem
Muwltipliers avatar
Tycker du är en riktig mes TS. Det är allt vanligare med dopning idag. Du har gjort stora framsteg utan dessa och då är det fullt normalt att vissa reagerar. Ägaren vill inte ha fuskare på sitt gym och du kan inte ställa upp med ett litet prov? Hur kan du känna dig kränkt över en sådan skitsak?

Du borde starkt fundera på att träna bort din bitchiga överkänslighet istället för att träna dina muskler. Du är inte alls hård eller manlig om du nu tror det. Hårdhet och manlighet mäts inte bara i muskelmassa.

Men lycka till. Gubbarna på ett privat gym kommer att skratta åt dig.
Citera
2016-03-13, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
Han äger gymmet och har väl rätt att be om pissprov så han inte har en massa fuskare på gymmet. Om du är ren så är det väl bara och pissa? Skulle du sluta jobbet om din chef bad dig pissa?

Helt rätt av han enligt mig, folk som fuskar ska hålla sig borta från gymmet

Vad fan pratar du om?

Nej en civilperson har inte rätt att få ditt urin. Om jag var Ts skulle jag helt enkelt vägra, ringer han polisen så är det han som kommer se dum ut i slutändan.
Citera
2016-03-13, 11:16
Medlem
Kaffenarkomanens avatar
Nej man pissar inte. Rent mjöl kan man köra upp någonstans.
Aldrig att jag hade accepterat sådan kränkning. Visst har gymmet rätt att kräva om man ska träna där men då hade jag gått och helt enkelt bytt gym. Inte förklarat någon sits eller varit tillmötesgående alls.
Tack och hej och aldrig kommit tillbaka. Gym finns det massor av men aldrig att man skulle tumma på sin personliga intregritet så.
Citera
2016-03-13, 11:20
Medlem
Tycker inte att pissprov är en anklagelse, det är som att blåsa när farbro blå stoppar en. Det är en win-win (förutsatt provet är negativt) och handlar om att alla vill ha ryggen fri om det skulle hända något.
Citera
2016-03-13, 11:22
Medlem
Innerfittefetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferh
Om du vägrar att testa dej och slutar att gå dit så kommer ägaren att uppfatta det som att han hade rätt om dej, och känna sej riktigt nöjd och belåten över att han upptäckte ditt fuskande.
Ja och så kommer det säkert att bli med tanke på,TS märkliga inlägg.
Det är bra att man avslöjar dopare och gymägaren ska ha en eloge för sitt agerande!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in