2012-01-09, 22:10
Medlem
Otroligt att ingen gissat eller spekulerat om anledningen till uppbrottet ännu
Citera
2012-01-10, 00:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bajen1897
Hon är perfekt som hon är! Inget fel på hennes kropp inte!

Inte? Kanske dags att skaffa starkare linser. Å andra sidan, du är ju bajare och med tanke på det kanske du ska skingra ångorna lite från svamparna du röker och upptäcka att hon faktiskt är rätt pluffsig.
Citera
2012-01-10, 02:54
Medlem
stokkes avatar
Stackars Molly!
Tycker hon är fantastisk! Skulle mer än gärna vara Mollys snuttefilt
Citera
2012-01-10, 03:31
Medlem
Molly är fet och äcklar mig. Dock sött ansikte.
Citera
2012-01-10, 04:51
Medlem
Tjock, ful och tråkig tjej utan personlighet.

Det har gått rykten länge om att eric varit otrogen och tröttna på tjockisen och uppenbarligen stämmer det.
Citera
2012-01-10, 05:23
Medlem
Chrille Ps avatar
Att man kallar den här tjejen för tjock visar bara hur snett samhället har blivit.

Sedan sitter ni i R&S forumet och grinar för att ni inte hittar er idealbrud. Ni får börja ha cybersex med photoshop om ni ska få knulla!
Citera
2012-01-10, 09:56
Medlem
Sonachs avatar
Men vad är det jag läser i den här sinnessjuka tråden?! Skulle Molly Sandén vara tjock?!
Det var det dummaste jag hört på länge!
Personligen tycker jag att hon har lite av den perfekta kroppen - men bortsett från det är tjejen INTE överviktig någonstans! Dessutom är hon helt fantastiskt söt!
Citera
2012-01-10, 10:08
Medlem
jenny747s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajen1897
Otroligt att ingen gissat eller spekulerat om anledningen till uppbrottet ännu

troligen eftersom anledningen lär vara rätt tråkig.

dom blev tillsammans när dom var barn. dom har varit tillsammans rätt länge. rätt naturligt uppbrott om jag får säga vad jag tror
Citera
2012-01-10, 12:36
Medlem
Mikeyjamess avatar
Klart som fan Saade gör slut när han fått sitt genombrott och inte behöver hänga med nån som inte har fått nåt. Nu kan han shaga loss varenda groupie istället
Citera
2012-01-10, 13:28
Medlem
jenny747s avatar
Slynan kissie uttalar sig ju väldigt intelligent i frågan;

"Nu har det perfekta ”media paret” Molly Sanden och Eric Sadee gjort slut. Personligen tror jag aldrig dom ens har haft ett förhållad utan att det är deras managers som har pusslat ihop dom.. Men det är bara vad jag tror, det är ju lite som om Ola Svensson skulle börja dejta .. Hehe!"

så, det är väl bara att acceptera. dom var inte ens tillsammans från början. nu "gör dom slut" för att pusha sina karriärer. snart ser vi molly i närmaste folkpark

Citera
2012-01-13, 20:55
Medlem
http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle14207659.ab

Nu lägger sig supertönten Nemo i det hela också...

Citat:
När deras uppbrott blev offentligt började dokusåpadeltagaren Nemo Hedén att sprida rykten på Twitter om hur Eric betett sig i relationen med Molly.

Popstjärnan vill inte bemöta Nemos utspel:

– Vi kommenterar inte sådant skitsnack. Det är bara patetiskt med människor som pratar så, vi vill inte beblanda oss med dem. Vi har viktigare saker för oss, säg*er Erics manager Tomas Lingman.

Citat:
nemoheden Nemo Hedén

Förlåt Eric Saade :-( jag var ju bara ärlig...

http://lockerz.com/s/174090061

Det är det enda jag hittar på första sidan... Vad har han skrivit mer?
Citera
2012-01-13, 20:59
Medlem
http://blogg.veckorevyn.com/bloggspi...saade-otrogen/

Nemo säger att Eric varit otrogen väldigt många gånger.

Citat:
Det Nemo har sagt är att Eric Saade varit otrogen väldigt mycket. Typ 268 gånger. Nemo har till och med sett honom hånglat ute på nattklubbar.

Har hört från andra källor också att Eric Saade setts hångla ute. Så det är inte bara Nemo som säger sig sett detta.

Nemos inlägg kan ni se på länken ovan...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in