2018-04-26, 23:09
Medlem
lagerhyllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Pajas säger killen som tror att prisskåpet säger vem som är den bästa spelaren, som om fotboll vore en individuell idrott.

Allt är relativt. Han var aldrig talang nog att vinna ballon d'or. Ditt trollande är uppenbart, nu blir de slut på mat för dig.

En sådan som Forsberg hade varit en medelmåtta i tex Spanien och Tyskland.

Du är väl en sådan som hävdar att Östersund är bättre än alla de lag Arsenal slår eftersom Östersund vann med 2-1 mot dom. Undra vem som är trollet?

Han har valt rätt i karriären de har han men nu är han 27 år, de är nu han ska peaka inte spela i ett tyskt plastigt mittenlag.
Citera
2018-04-26, 23:12
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lagerhyllan
En sådan som Forsberg hade varit en medelmåtta i tex Spanien och Tyskland.

Du förlorade just.

Citat:
Du är väl en sådan som hävdar att Östersund är bättre än alla de lag Arsenal slår eftersom Östersund vann med 2-1 mot dom. Undra vem som är trollet?

Nej, det är jag inte, halmgubbe där.

Citat:
Han har valt rätt i karriären de har han men nu är han 27 år, de är nu han ska peaka inte spela i ett tyskt plastigt mittenlag.

Tvåa förra året och några poäng från CL-plats nu. Mittenlag?

Du fick lite mat till för du är så rolig!
Citera
2018-04-26, 23:13
Medlem
lagerhyllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Du förlorade just.

Nej, det är jag inte, halmgubbe där.

Tvåa förra året och några poäng från CL-plats nu. Mittenlag?

Du fick lite mat till för du är så rolig!
Jag menar i en tysk landslagstrupp givetvis. Även i tyska ligan sett till säsongens resultat

Nej 27 år hade förväntat mig mer av någon som anser sig vara en av Sveriges bästa spelare...
Citera
2018-04-26, 23:17
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lagerhyllan
Jag menar i en tysk landslagstrupp givetvis. Även i tyska ligan sett till säsongens resultat

Nej 27 år hade förväntat mig mer av någon som anser sig vara en av Sveriges bästa spelare...

Såklart, man ska ha vunnit CL 10 gånger, vunnit fem ballon d'or och vunnit alla ligor i Europa innan man fyller 25, annars är man inget vidare.
Citera
2018-05-03, 20:34
Medlem
DjungelJenss avatar
Har idag läst rykten om att Forsberg tros lämna Leipzig för någon av Europas storklubbar (PSG, Arsenal, Juventus).

Prislappen tros hamna en bit över 400 miljoner SEK.

Har endast sett enstaka match med Leipzig. Hur bra är Forsberg egentligen?

Matcherna med landslaget jag sett där Forsberg spelat tycker jag inte han kommit upp i kvaliteten av att vara en världsstjärna.

Vart skulle Forsberg bäst komma tillrätta; PSG, Juventus eller Arsenal?
Citera
2018-05-03, 21:18
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjungelJens
Har idag läst rykten om att Forsberg tros lämna Leipzig för någon av Europas storklubbar (PSG, Arsenal, Juventus).

Prislappen tros hamna en bit över 400 miljoner SEK.

Har endast sett enstaka match med Leipzig. Hur bra är Forsberg egentligen?

Matcherna med landslaget jag sett där Forsberg spelat tycker jag inte han kommit upp i kvaliteten av att vara en världsstjärna.

Vart skulle Forsberg bäst komma tillrätta; PSG, Juventus eller Arsenal?

Jag skulle inte tro att han hamnar i något av lagen. Men måste man välja något lag av de 3 får det bli Arsenal, där kan han ju faktiskt få speltid till skillnad från Juve och PSG. Det var tidigare någon skribent som nämnde Atletico Madrid och det torde vara intressant för både klubben samt spelaren.
Citera
2018-05-05, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spilldmjolk
Med tanke på Athleticos skulder så har jag svårt att se Forsberg där. Speciellt då han hunnit bli 26 och de kommer med all sannolikhet inte sälja honom för en vinst om 3-4 år - det tror jag väger tyngre för en klubb som Athletico. Men det är klart, större under har hänt.

Milan är väl då kanske mer realistiskt, förutsatt att de faktiskt spenderar pengarna den här gången. Hade varit kul att se honom som en centralgestalt i ett nytänt Milan.

Oavsett vad kommer klubben att behöva köpa in spelare. Får inte uppfattningen att Atletico uteslutande går ut på att sälja spelare med vinst. Har dock relativ dålig insyn i klubbens ekonomi. Men vad som är tydligt är att klubben inte är främmande för att i allmänhet köpa in spelare med relativt hög genomsnittsålder. Vitolo är ett sådant exempel nyligen. Forsberg känns också som en sådan scouting som AM är kapabla till. Tror att Foppa kan gå under 300 miljoner, vilket får anses vara något av ett kap. Foppa är och kommer förbli en underdogspelare som är perfekt för klubbar strax under toppen.

Det känns även som att Foppa skulle välja Madrid före London. Jag tror tom att en klubb som Valencia är mer lukrativt än Arsenal om jag ska vara ärlig. Det blir Spanien.
Citera
2018-07-07, 18:02
Medlem
snillet_1s avatar
Vilken skitturnering av Floppa.
Citera
2018-07-07, 18:24
Medlem
provisions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Nu känner man igen Foppa igen. Från MFFs CL spel.
Citera
2018-07-07, 20:40
Medlem
Intrumpadors avatar
Citat:
Jo, men han var inte ensam om en medioker insats. Bara Lindelöf, Granqvist och Claesson gjorde superinsatser. Roma var dock riktigt hungriga på honom innan Englands-matchen, hoppas han inte får dem att tveka nu.
Citera
2018-07-07, 22:56
Medlem
Marquesos avatar
Citat:
Ja, precis som i EM. Pressen att prestera blev väl för stor, både för sin egen skull (framtida flytt) och landets, med alla förväntningar på honom. Som han skrevs upp som den viktigaste spelaren för oss var det givet att det här skulle ske.

Jag hoppas att han får till en flytt som passar honom, Leipzig känns inte så kul längre. Men kanske att de kan rycka upp sig med en ny tränare.
Citera
2018-07-07, 23:35
Medlem
Hirvis avatar
Riktigt uselt VM där hans enda mål var ett helt otroligt värdelöst skott som BARA gick in på grund av studsen på en motspelare.

Forsberg är inte bra nog, han är en stor fisk i en liten sjö.

Han borde gå till Fiorentina och spela där och vara bra och vara nöjd med det. Han är ingen man för dom största arenorna men har helt klart bra potential.

Claesson däremot (fel tråd, ja) har fan potential för något större sammanhang. Han spelar på en helt annan svårighetsgrad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in