2018-04-26, 15:56
Medlem
lagerhyllans avatar
Han är redan 27 år och har om jag ska vara ärlig inte uträttat något speciellt, sett till titlar, nu menar jag inte assist som han spruta in förra säsongen.
Citera
2018-04-26, 21:13
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lagerhyllan
Han är redan 27 år och har om jag ska vara ärlig inte uträttat något speciellt, sett till titlar, nu menar jag inte assist som han spruta in förra säsongen.

Fotboll är en lagsport. Lag vinner titlar. Var Gabri Garcia en större spelare än Michael Ballack eftersom Gabri var med och vann Champions League, vilket Ballack aldrig gjorde? Bra trollat, men jag ser igenom dig!
Citera
2018-04-26, 21:21
Medlem
ThierryHenry14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder

Vem ska han peta menar du? Sané? Salah? Liverpool är INTE ett bra val.
Han ska spela på mittfältet såklart inte i anfallet. Nu åkte ju oxlade på en oturlig skada men som han spelat kan det vara svårt att peta honom.

Låta henderson ta den djupare rollen och peta in emil går nog.

ps råkade också skriva sane i matchtråden men det är fel namn
Citera
2018-04-26, 21:22
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThierryHenry14
Han ska spela på mittfältet såklart inte i anfallet. Nu åkte ju oxlade på en oturlig skada men som han spelat kan det vara svårt att peta honom.

Låta henderson ta den djupare rollen och peta in emil går nog.

Forsberg är ingen mitt-mitt. Han passar inte in i spelsystemet som mittfältare.
Citera
2018-04-26, 21:41
Medlem
ThierryHenry14s avatar
Citat:
Forsberg är ingen mitt-mitt. Han passar inte in i spelsystemet som mittfältare.
Där han bröt igenom förra säsongen i deras 4222? Sökte sig inåt i banan hela tiden.. skulle lätt göra sig bra centralt som offensiv mitt i pool.

Nu har deras tränare ändrat o låtit han spela djupare på mittfältet till och med samtidigt som de gått knackigt i ligan
Citera
2018-04-26, 21:53
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Där han bröt igenom förra säsongen i deras 4222? Sökte sig inåt i banan hela tiden.. skulle lätt göra sig bra centralt som offensiv mitt i pool.

Nu har deras tränare ändrat o låtit han spela djupare på mittfältet till och med samtidigt som de gått knackigt i ligan

Att söka sig inåt som ytter är inte samma sak som att spela på en permanent central position. Visst kan Foppa spela som offensiv mitt men han passar inte in som mittfältare i Liverpools sätt att spela.
Citera
2018-04-26, 21:55
Medlem
ThierryHenry14s avatar
Citat:
Att söka sig inåt som ytter är inte samma sak som att spela på en permanent central position. Visst kan Foppa spela som offensiv mitt men han passar inte in som mittfältare i Liverpools sätt att spela.
Lugnt citerar dig när Klopp värvat honom i sommar
Citera
2018-04-26, 21:57
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Lugnt citerar dig när Klopp värvat honom i sommar

Citerar dig när han är Liverpools svar på Lindelöf.
Citera
2018-04-26, 22:52
Medlem
lagerhyllans avatar
Citat:
Fotboll är en lagsport. Lag vinner titlar. Var Gabri Garcia en större spelare än Michael Ballack eftersom Gabri var med och vann Champions League, vilket Ballack aldrig gjorde? Bra trollat, men jag ser igenom dig!
Jag försöker inte trolla, bara kolla på andra spelare i hans ålder och jämför meriter...?
Citera
2018-04-26, 22:57
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Jag försöker inte trolla, bara kolla på andra spelare i hans ålder och jämför meriter...?

Det finns gott om bra spelare som inte har vunnit en massa titlar. Men Foppa har faktiskt vunnit dubbeln hemma i Sverige två gånger. Och igen, det handlar om vilket lag man spelar i. Med din logik var Guiseppe Signori och Matthew le Tissier inget att hänga i granen. Kom igen...
Citera
2018-04-26, 23:03
Medlem
lagerhyllans avatar
Citat:
Det finns gott om bra spelare som inte har vunnit en massa titlar. Men Foppa har faktiskt vunnit dubbeln hemma i Sverige två gånger. Och igen, det handlar om vilket lag man spelar i. Med din logik var Guiseppe Signori och Matthew le Tissier inget att hänga i granen. Kom igen...
Du behöver inte dra upp massa spelarexempel din pajas.

Forsberg är nu 27 år, han har inte kommit speciellt långt om du frågar mig. Det är bara i lilla landet lagom en sådan som Forsberg är stor.

Han har tjänat jävligt mycket pengar de har han, så på de planet är han nöjd i övrigt bör han vara väldigt missnöjd.
Citera
2018-04-26, 23:05
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Du behöver inte dra upp massa spelarexempel din pajas.

Forsberg är nu 27 år, han har inte kommit speciellt långt om du frågar mig. Det är bara i lilla landet lagom en sådan som Forsberg är stor.

Han har tjänat jävligt mycket pengar de har han, så på de planet är han nöjd i övrigt bör han vara väldigt missnöjd.

Pajas säger killen som tror att prisskåpet säger vem som är den bästa spelaren, som om fotboll vore en individuell idrott.

Allt är relativt. Han var aldrig talang nog att vinna ballon d'or. Ditt trollande är uppenbart, nu blir de slut på mat för dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in