2016-04-30, 18:59
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Gillar inte artistkontraktet men visst är det bra att Gulas och Wikstrand ser ut att vara kvar.
Om några timmar vet vi ifall vi den jag hört ryktas eventuellt skulle dra stannar eller inte.

Dill- och gräsløk. Øppna en påse så länge...
Citera
2016-04-30, 23:49
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Ledin är väl fostrad i Løven, men självklart finns det någon mer än de få jag orkade kolla fram.

Lidhammar verkar lite rastløs, han fann sig inte helt plats i Bofors och sedan har han ju bara hoppat runt. Men EIHL är inte så jäkla dålig och det är ju bra drag på läktarna åtminstone.
Lidhammar har inte "hoppat runt" efter säsongen i Bofors. Han har spelat fyra säsongen i Oskarshamn.
Citera
2016-05-01, 11:20
Medlem
maggesbs avatar
http://www.vf.se/sport/ishockey/mila...ar-i-farjestad Gulas stannar förhoppningsvis
Senast redigerad av maggesb 2016-05-01 kl. 11:26.
Citera
2016-05-01, 12:28
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yooii
Lidhammar har inte "hoppat runt" efter säsongen i Bofors. Han har spelat fyra säsongen i Oskarshamn.

Med lite utlån, men du har såklart rätt. Slarvigt av mig.
Citera
2016-05-01, 12:28
Medlem
m4tt145s avatar
Honken klar för KHK. Skönt, ville inte ha honom i Leksand. Nu hoppas jag bara att Hanses förlänger med Skellefteå.
Citera
2016-05-01, 12:30
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Swetech et al blir väl lite gladare av att både Gulaschen och Wikstrand är klara, W på lång avtal dessutom.

http://nwt.se/sport/ishockey/folj_fb...ska-vara-klara
http://www.vf.se/sport/ishockey/mila...ar-i-farjestad

Citat:
Ursprungligen postat av maggesb
http://www.vf.se/sport/ishockey/mila...ar-i-farjestad Gulas stannar förhoppningsvis

Wikstrand också som du ser.
Citera
2016-05-01, 12:40
Medlem
Blurgarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Honken klar för KHK. Skönt, ville inte ha honom i Leksand. Nu hoppas jag bara att Hanses förlänger med Skellefteå.
Jasså? Jag har för mig att ni leksandsfans ville ha honom tidigare under finalserien. Har åsikten om honom ändrats nu?

Jag hade helst hoppats att han skriver på för Er.
Citera
2016-05-01, 13:13
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blurgaren
Jasså? Jag har för mig att ni leksandsfans ville ha honom tidigare under finalserien. Har åsikten om honom ändrats nu?

Jag hade helst hoppats att han skriver på för Er.
Nu luftade jag enbart mina personliga åsikter. Som du säkert förstår talar jag inte för alla Leksands fans, även om jag tror att majoriteten helst inte ser Hanses i Leksand.
Citera
2016-05-01, 14:09
Medlem
Ferross avatar
Falk, Rydahl och Amnér klara för Luleå.

Sen tittar man på vilka namn som Frölunda och Skellefteå presenterat..

Luleå blir nog inget topplag nästa säsong.
Citera
2016-05-01, 14:15
Medlem
m4tt145s avatar
Gråter inga floder av att tappa Amnér, begåvad offensivt men tveksamt om han håller defensivt för SHL, Leksand behöver defensivt starkare backar, perfekt att en plats nu öppnades upp.

Vad är övergångssumman i denna affären? Eftersom Amnér utnyttjade sin SHL klausul.
Citera
2016-05-01, 14:26
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferros
Falk, Rydahl och Amnér klara för Luleå.

Sen tittar man på vilka namn som Frölunda och Skellefteå presenterat..

Luleå blir nog inget topplag nästa säsong.

Eller också är det det man blir. Kanske kan bli ett lag i stället før en massa stjärnor (divor)?
Citera
2016-05-01, 14:28
Medlem
vapor21s avatar
Hur kommer Luleås ledande kedjor bli? Som det ser ut nu skulle väl jag kunna tänka mig att något liknande slängs ihop:

X-X-X
Junttila-Harju-Sweatt

Den "nya" kedjan får nog se till att vara riktigt vass om ni ska måla väggarna i guld nästa säsong också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in