Gillar inte artistkontraktet men visst är det bra att Gulas och Wikstrand ser ut att vara kvar.
Om några timmar vet vi ifall vi den jag hört ryktas eventuellt skulle dra stannar eller inte.
Ledin är väl fostrad i Løven, men självklart finns det någon mer än de få jag orkade kolla fram.
Lidhammar verkar lite rastløs, han fann sig inte helt plats i Bofors och sedan har han ju bara hoppat runt. Men EIHL är inte så jäkla dålig och det är ju bra drag på läktarna åtminstone.
Lidhammar har inte "hoppat runt" efter säsongen i Bofors. Han har spelat fyra säsongen i Oskarshamn.
Jasså? Jag har för mig att ni leksandsfans ville ha honom tidigare under finalserien. Har åsikten om honom ändrats nu?
Jag hade helst hoppats att han skriver på för Er.
Nu luftade jag enbart mina personliga åsikter. Som du säkert förstår talar jag inte för alla Leksands fans, även om jag tror att majoriteten helst inte ser Hanses i Leksand.
Gråter inga floder av att tappa Amnér, begåvad offensivt men tveksamt om han håller defensivt för SHL, Leksand behöver defensivt starkare backar, perfekt att en plats nu öppnades upp.
Vad är övergångssumman i denna affären? Eftersom Amnér utnyttjade sin SHL klausul.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!