2016-06-25, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Man-o-Hast
Jag vet inte om han är med i Game of Thrones. Vad jag vet är att han talar med en dansk brytning och att jag sett honom i danska filmer.

Springfloden var hyfsad att titta på. Det var bara synd att nästan alla skulle ha något slags koppling till varandra. Men det är väl filosofin med Six degrees of separation som ska visualiseras.

Han är med i got. Första 6 avsnitten..
Citera
2016-06-27, 02:52
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Man-o-Hast
Jag vet inte om han är med i Game of Thrones. Vad jag vet är att han talar med en dansk brytning och att jag sett honom i danska filmer.

Dar Salim har varit med i Borgen, Bron, Dicte, Livvakterna + en massa filmer samt barnprogrammet GoT.
Citera
2016-06-30, 19:12
Medlem
Slutet på triologin:

Citera
2016-07-30, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Hon var nog bara med för att skapa ett sidospår. Förstår inte att hon som helt oskyldig? bl.a. skickar en torped efter Olivia när hon börjar snoka i fallet. Helt orealistiskt.

Jag vet att tråden är gammal men jag måste ge dig ett svar.

Hon jobbade som luder under den tiden som mordet skedde och hade säkert en dold agenda nu med.

Så hon kände sig ställd mot vägen och skickade torpeden efter Olivia nej det är inte orealistiskt det är så de jobbar i den undre världen.
Citera
2016-08-06, 21:22
Bannlyst
Hahaha, var ju jävligt givet enda sedan man såg Fors blick till Vettan utanför sjukhuset. Därav han inte heller ville prata med henne utan flydde. Som vi visste, Ackes farsa är Fors.

https://books.google.se/books?id=vf4...ersson&f=false
Citera
2017-10-19, 06:00
Medlem
gato12s avatar
De håller på att spela in en andra säsong nu. Ska visas hösten 2018;

https://www.moviezine.se/nyheter/spr...n-andra-sasong
Citera
2018-07-11, 01:43
Medlem
Var det bara jag som identifierade en hel rad svenska historiska händelser i ploten?

T.ex en journalist nedkörd i sin egen bil bakom ratten, misstänkt berusad. Nån som hör Cats Falck?

Tyckte även att hela mining grejen påminde en aning om hur det ryktades kring övergrepp utförda av Lundinsfären?

För att inte minst nämna "Jillfallet", som jag är helt säker på är en ren stencil på geijeraffären? Doris Hopp=Jackie och en jävla massa snutar och övriga högdjur involverade förstås.

Men gillade serien allt som allt dock, även om som många poängterat släpar den lite bakom graven och bron.
Citera
2018-10-01, 02:07
Medlem
Schnyggves avatar
Någon som sett säsong 2? redan 3 avsnitt ute nu...har inte kollat ännu, feelingen har inte infunnit sig ännu...är den bra? Bättre än första? eller sämre?
Citera
2018-10-01, 02:19
Medlem
Sjukt jävla tråkigt sekundär plot med mordet i Frankrike. Tappar all intresse stora delar av avsnitten så fort det handlar om den.
Citera
2018-10-01, 02:21
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnyggve
Någon som sett säsong 2? redan 3 avsnitt ute nu...har inte kollat ännu, feelingen har inte infunnit sig ännu...är den bra? Bättre än första? eller sämre?

Jag antar att säs.2 har 10 avsnitt, precis som säs 1. Jag är en otålig typ när jag väl börjat titta på en serie, orkar jag inte vänta en vecka på nästa avsnitt. Väntar alltså på fler avsnitt innan jag börjar titta.. Men säs.1 var mycket bra, så det räcker för min del att den nya serien bara når upp till "bra" så är jag nöjd.
Citera
2018-10-01, 03:07
Medlem
Schnyggves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Jag antar att säs.2 har 10 avsnitt, precis som säs 1. Jag är en otålig typ när jag väl börjat titta på en serie, orkar jag inte vänta en vecka på nästa avsnitt. Väntar alltså på fler avsnitt innan jag börjar titta.. Men säs.1 var mycket bra, så det räcker för min del att den nya serien bara når upp till "bra" så är jag nöjd.

Ah! Jag är lite likadan, men började kolla nu, ser bra ut...och ibland är det nog nyttigt att inte få allt serverat på en gång!
Citera
2018-10-02, 09:37
Medlem
varför ha två parallella fall? och där huvudrollsinnehavarna inte ens är med på samma filmrutor, varför inte göra två separat serier istället ,obegripligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in