2016-03-02, 04:59
Bannlyst
Innan nästa val, som är på lördag så kommer det vara en debatt nu på torsdag som sänds på Fox news. En av moderaterna kommer vara Megyn Kelly. En av anledningarna att Trump ställde in förra Fox debatten för några veckor sedan var väl för att hon skulle vara där?
2016-03-02, 05:01
Medlem
AREA-51s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sm910dif
Och Ben Carson tyckte inte heller kvällens resultat var tillräckligt för att stänga butiken.
Vem är Ben Carlson
2016-03-02, 05:03
Medlem
NixYOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AREA-51
Vem är Ben Carlson
Var det inte han som i den senaste republikanska debatten i CNN sade »kan inte någon vara snäll att attackera mig«?
2016-03-02, 05:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av roffe08
Innan nästa val, som är på lördag så kommer det vara en debatt nu på torsdag som sänds på Fox news. En av moderaterna kommer vara Megyn Kelly. En av anledningarna att Trump ställde in förra Fox debatten för några veckor sedan var väl för att hon skulle vara där?

Trump har slutit fred med Fox News. Han ställer upp.
2016-03-02, 05:05
Medlem
Germangestalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AREA-51
Vem är Ben Carlson
En lågmäld liten neurokirurg som vill bli preshident. Han är neger också. Och brun.
2016-03-02, 05:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Spacetime.
Trump har slutit fred med Fox News. Han ställer upp.
Då kanske man kollar på den. Den kommer vara i Detroit, tidsskillnaden är sex timmar.
2016-03-02, 05:10
Medlem
Eroticon6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapopulos
Jo, förvisso. Populism verkar helt klart gå före retorik. Jag har bara lite svårt att förstå hur vissa här kan vilja försvara Trumps förmåga som talare. Tydligen var det en öm tå hos vissa.

Antagligen för att din sjuka hjärna anser att hillary då måste vara en bra talare. Inte en jävel kan identifiera sig med hennes omänskliga sätt at tala och föra sig. Världen är fylld av politiker som inte kan snacka! Du trampar inte på några ömma tår här utan det är din korkade sätt att tänka som upprör.
2016-03-02, 05:11
Medlem
Eroticon6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bezmenov
Så trump är den största populisten, han som säger sånt man inte borde säga? Inte de som via poltikerretorik säger precis det som de tror att folk vill höra?

Hans förmåga som talare kommer ur att han är genuin. För en tänkande individ är detta mycket viktigare än "retorik" (flosker på rätt ställe..?)

Nu när jag ändå diskuterar med någon som dig vill jag passa på och ställa en fråga; vad är det meningen att öm tå ska betyda? Vad innebär det att det är känsligt för vissa?

Så fort man inte har en ultrasionistisk och globalistisk retorik så är man en populist.
2016-03-02, 05:11
Medlem
AREA-51s avatar
Ju mer jag tittar på Hillary Clinton desto konstiga vibbar får jag.
Jag tycker hon är falskheten personifierad.
Må vara att Trump är radial och säger en massa skit, men jag tror åtminstone karl jäveln är ärlig.
2016-03-02, 05:15
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Citat:
Ursprungligen postat av sm910dif
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Mycket bra segertal av Trump. Han är den självklara ledaren inte bara för det republikanska partiet utan för USA som land.

Tyvärr verkar två av Trumps poänger, och två viktiga symbolfrågor för kvällen, hålla på att spricka iom "svenskstaten" Minnesota (så klart). Den ena poängen var att Trump inte kommit sämre än tvåa i någon stat - i Minnesota ligger han trea. Den andra var att Rubio inte vunnit någon stat - i Minnesota leder han.
Minnesota en klar kalldusch, hade iofs inte sett till mycket om ens någon poll därifrån innan? Gun control och andra konstitutionella frågor som spökar i kombination med att man inte på samma sätt lider av mexikanskt inflöde i dess olika former som andra delar av amerika?
Fan vet. Frågan är om inte "svenska gener" är en lika bra förklaring. Man har ett stort somalierproblem, men röstar på personen som vill ösa in fler. Ett minisverige i USA.
Svenska gener är nog problemet! Det här påminner mig om en diskussion på Jihad Watch för många år sedan, när någon där anklagade svenskar för att vara besatta av att fylla deras länder med somalier, och påpekade att det är samma situation i just svensktäta Minnesota, där det också råkar finnas mest somalier i hela USA. Antingen har judarna som vi ju alla vet är troll-liknande skojare, en illvillig humor som konstant försöker pracka på svenskar, somalier av alla tredje världen folkslag, eller så är det verkligen svenska gener som är problemet

I vilket fall som helst, apropå Minnesota, så fick Minnesota-guvernören Jesse Ventura nobben av Bernie Sanders. Detta trots att Ventura har hejat på Bernie. Så nu blir det nog Trump och Ventura förhoppningsvis
2016-03-02, 05:16
Bannlyst
Ben Carson sa till Foxnews apropå att han ska vara kvar; "Folk har bett om någon som inte är en politiker, utan någon som är som en av folket, som har en lång erfarenhet av att uppnå saker och ting och som tänker som de gör."
http://www.foxnews.com/politics/2016/03/01/trump-clinton-rack-up-super-tuesday-wins-cruz-rubio-sanders-in-pursuit.html
Stannar han kvar för att gynna Trump på nått sätt? Efter Iowa valet så stod han och Trump kvar i kulisserna, efter det att deras namn hade ropats upp, i debatten som ABC hade i New Hampshire.
Senast redigerad av roffe08 2016-03-02 kl. 05:22.
2016-03-02, 05:18
Medlem
NixYOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Svenska gener är nog problemet! Det här påminner mig om en diskussion på Jihad Watch för många år sedan, när någon där anklagade svenskar för att vara besatta av att fylla deras länder med somalier, och påpekade att det är samma situation i just svensktäta Minnesota, där det också råkar finnas mest somalier i hela USA. Antingen har judarna som vi ju alla vet är troll-liknande skojare, en illvillig humor som konstant försöker pracka på svenskar, somalier av alla tredje världen folkslag, eller så är det verkligen svenska gener som är problemet

I vilket fall som helst, apropå Minnesota, så fick Minnesota-guvernören Jesse Ventura nobben av Bernie Sanders. Detta trots att Ventura har hejat på Bernie. Så nu blir det nog Trump och Ventura förhoppningsvis
I TV4:s sändning så sitter de just nu återigen och påtalar (påtalar – inte påpekar) att Trump endast kom trea och inte två i den tysk-nordiska delstaten Minnesota.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in