2016-03-01, 15:21
Medlem
Germangestalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Y2W
Tv4Play börjar sända 18.00 idag med försnack, den "riktiga" sändningen börjar 00.00 och går både i vanliga kanalen och Play.

Risk att det blir mer hatiskt än de tidigare gångerna, kommer Oscarsson ens att få komma?
Usch jag tror inte jag klarar att se på när dessa lögnaktiga och hatiska PK-människor ska försöka riva ned the Trump. Det skulle dock kunna vara värt det om man kunde få en glimt av en förtvivlad miljöpartist som gråter över Trumps jordskredsseger.
2016-03-01, 15:31
Bannlyst
Citat:
Tv4Play börjar sända 18.00 idag med försnack, den "riktiga" sändningen börjar 00.00 och går både i vanliga kanalen och Play.

Risk att det blir mer hatiskt än de tidigare gångerna, kommer Oscarsson ens att få komma?
Varför ens använda svenska tv-kanaler för det ?
Citat:
Ursprungligen postat av Germangestalt
Usch jag tror inte jag klarar att se på när dessa lögnaktiga och hatiska PK-människor ska försöka riva ned the Trump. Det skulle dock kunna vara värt det om man kunde få en glimt av en förtvivlad miljöpartist som gråter över Trumps jordskredsseger.
Enda förklaring!
2016-03-01, 15:38
Bannlyst
Tonight's final poll closing times

01:00 Stockholm: Georgia, Vermont, Virginia
02:00 Stockholm: Alabama, Massachusetts, Minnesota (caucus), Oklahoma, Tennessee,
02:30 Stockholm: Arkansas
03:00 Stockholm: Texas, Colorado (Dem caucus)
Midnight ET: Alaska

http://www.nbcnews.com/meet-the-press/first-read-four-super-tuesday-storylines-watch-n528791

Kod:
Stat		Delegater
01:00 Stockholm
Georgia		76
Vermont		16
Virginia	49

02:00 Stockholm
Alabama		50
Massachusetts	42
Minnesota	38
Oklahoma	43
Tennessee	58

02:30 Stockholm
Arkansas	40

03:00 Stockholm
Alaska		28
Texas		155
Senast redigerad av Lille.Stockholm 2016-03-01 kl. 15:44.
2016-03-01, 15:42
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lille.Stockholm
Tonight's final poll closing times

01:00 Stockholm: Georgia, Vermont, Virginia
02:00 Stockholm: Alabama, Massachusetts, Minnesota (caucus), Oklahoma, Tennessee,
02:30 Stockholm: Arkansas
03:00 Stockholm: Texas, Colorado (Dem caucus)
Midnight ET: Alaska

http://www.nbcnews.com/meet-the-press/first-read-four-super-tuesday-storylines-watch-n528791

Men jag bor ju i Solna....
2016-03-01, 15:45
Bannlyst
Citat:
Men jag bor ju i Solna....
Beklagar och lider med dig
2016-03-01, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Germangestalt

Det finns inte en enda Amerikan som bryr sig ett skit om vad svenskar tycker om Trump eller deras val överhuvudtaget så dom kan sitta och snacka hur mycket skit dom vill.
2016-03-01, 15:52
Medlem
bernad_laws avatar
Ja, vi tillåter litet mera chattande inlägg här, men inte om rent OT om bostadsort. /mod
2016-03-01, 16:17
Medlem
gato12s avatar
Känns ju lite som en ospännande natt väntar, med framgångar för Trump och Clinton.
2016-03-01, 16:19
Medlem
Germangestalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yeha12
Det finns inte en enda Amerikan som bryr sig ett skit om vad svenskar tycker om Trump eller deras val överhuvudtaget så dom kan sitta och snacka hur mycket skit dom vill.
Ja de gör rätt i att skita i vad vårt politiskt korrekta etablissemang tycker. Tror säkert att vissa av dem uppskattar stöd för Trump runt om i världen dock. Det finns ju en historisk koppling mellan européer och vita amerikaner framförallt och våra öden är sammankopplade. Trump har visat sympati för Europas folk gällande migrantinvasionen (kan ses i videon i min signatur).
Senast redigerad av Germangestalt 2016-03-01 kl. 16:26.
2016-03-01, 16:22
Medlem
ziracorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Känns ju lite som en ospännande natt väntar, med framgångar för Trump och Clinton.
Maybe so, men Texas väntar ju på morgonen. Sen kan ju Trump inte va 100 % säker i ex. Minnesota,Viginia, Arkansas. Clinton är däremot redan klar.
2016-03-01, 16:25
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn
Maybe so, men Texas väntar ju på morgonen. Sen kan ju Trump inte va 100 % säker i ex. Minnesota,Viginia, Arkansas. Clinton är däremot redan klar.
Mjo, Cruz vill såklart vinna sin hemstat. Liksom Bernie förmodligen tar Vermont.

Måhända blir det intressant att se huruvida Trumpen påverkas av sina positionsbyten gällande KKK och David Duke. Å andra sidan verkar ju inget fästa på den mannen.
2016-03-01, 16:29
Medlem
Menveds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn
Texas är 150 delegater. Det troliga är att Trump och Cruz tar ungefär 75 var och noll delegater till Rubio. Det kommer att bli spännande att se om Rubio kommer över 20 procent och alltså plockar några delegater, men förmodligen gör han inte det.

Texas är den viktigaste staten i natt och med noll delegater så blir det en brant uppförsbacke för Rubio fortsättningsvis.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in