2016-03-04, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av affekaffe
Fast svenska brudar är slampiga på ett helt annat sätt och på en helt annan nivå. Lite mer av gratis/groggluder medan balkan och östeuropeiska går på pengar och status.

Kan ju vara så att de också vill festa,knulla och ha kul precis som alla grabbar vill. Visst tycker det har spårat senaste åren med klädsel och allt.

Men att hysta med näven mot mussarna för att själv ha samma kvinnosyn funkar inte.
Citera
2016-03-04, 18:00
Moderator
blomvattnares avatar
Lite OT raderat.

Det åligger postaren i sitt inlägg att visa hur texten i inlägget hör till trådens topic.

/Mod
Citera
2016-03-04, 18:06
Medlem
explosionsartads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utopiantos
Dödsskjutningen, många bilder:
http://www.sydsvenskan.se/malmo/man-...unkhattegatan/

Explosionen i Rosengård:
http://www.sydsvenskan.se/malmo/expl...g-i-rosengard/

GP har en ständigt uppdaterad karta över alla skjutningar i Göteborg. Finns något liknande för Malmö, Stockholm eller någon annan stad?
http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1....ngar-2013-2015

Karta finns på samma sida som du länkade med "många bilder" på sydsvenskan, något längre ner på sidan syns kartan. Zooma ut så ser du en tydligare bild.
Citera
2016-03-04, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen1991
Nej nikola G satt för det med vapen på espresso, men blev släppt senare men han satt aldrig för askhan( 99%) säker!
Det var väl Rami som satt med nikola "stora".
Tro med något kommer ske och att det är M som hämnas först, så som du med var inne på

Jag är säker på att det var 2st Nikola som satt för Ashkan. Den yngre och äldre.

Den yngre blev inte häktad och Nikola Bond blev häktad.
Citera
2016-03-04, 18:55
Medlem
Jag tror GM är från området där brottet begicks eller i närliggande områden. Handlade nog om en "affär" som plötsligt gick snett. Förmodligen unga araber/mena typer.
Citera
2016-03-04, 19:27
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwinyouloose
Jag tror GM är från området där brottet begicks eller i närliggande områden. Handlade nog om en "affär" som plötsligt gick snett. Förmodligen unga araber/mena typer.

Håller inte alls med dig. Det hela känns väldigt mycket som en planerad attack, inte som något som plötsligt gick snett.

Dock, efter att ha plöjt hela tråden och även efter att ha haft en del insikt i dessa gäng sedan tidigare är gärningsmännen fortfarande ett mysterium för mig. OM jag skulle gissa så skulle jag gissa på ett konkurrerande gäng som plockade N för att de konkurrerade på ungefär samma kriminella marknad. Gissning nummer två är att det är personligt hat bakom, dock inte baserat på det tidigare M mot K kriget utan något annat. En kille som N lär ha haft en del fiender och inte bara i den mer eller mindre utrotade K faktionen.
Citera
2016-03-04, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dack
och invandrarna påstår att svenska tjejer är slampiga. Här har vi ju ett snortluder till balkanhora som tror att hon är med i en bonnie och clyd film. Hon har väll horat runt med minst tre stycken av dessa inblandade i denna blattehärva.

Nått fel i den familjen. Brodern är Arton Qupeva som sköt mot BMC i Helsingborg för nått år sedan.
Utvisa packet
Citera
2016-03-04, 21:50
Medlem
Det kommer aldrig va över förrän Albanerna klippt glava huvet .
Citera
2016-03-04, 22:23
Medlem
cmbws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Läste någonstans tidigare i tråden att HA var "rädda" för dessa falanger vilket jag från en väldigt säker källa berättade att så inte är fallet.

HA är nämligen dem som förser falangerna med stora partier som falangerna sedan delar upp och säljer som slängar och mindre partier.

Det rör sig om enorma summor.

Har tappat kunskapen sedan länge när det kommer till de som springer runt på gatorna i Malmö men känner många både direkt och indirekt inom HA och som sagt, Malmö vet jag inte men i helhet har du rätt.

Om inget annat bör man fatta det själv, de sitter och häckar i småhålor, utan särskild yttre aktivitet och tjänar gott med lovor. Det säger sig självt att det inte är pokernätter vi pratar om, eller som det finare kallas: smideri.

Vad jag vet däremot, är att det skjuts mot dem (i detta fall supporters till HA) i Malmö med jämna mellanrum och att de civilt alltid har beskyddare med sig.
Senast redigerad av cmbw 2016-03-04 kl. 22:30.
Citera
2016-03-04, 22:47
Medlem
Någon som vet varför BO och Omar bråkade om BOs flickvän Na*alie?
Citera
2016-03-05, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pppress8
Någon som vet varför BO och Omar bråkade om BOs flickvän Na*alie?

Ja gissa varför..
Citera
2016-03-05, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snartmuck
Närliggande område ? Inte många dar på streetan ? Ingen Malmöit ? Ingen gangsta?
Finns inga närliggande område för gangstas. Allt i Malme allt i Skåne gäller
Så är gatans lag !

Förstår vad du menar. Men dom är troligtvis välbekanta med området, en och annan av dem bor säkert däromkring. För det är väl inte direkt en naturlig plats för kriminella att träffas?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in