2016-03-04, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mohamed999
Det har vart lite rörigt. Han kanske inte känner för att bli klippt.

Han har säkert inte flytt fältet utan trycker någonstans likaså Nikola och Mirza.
Känns som om det är Nikola och Nermin som vart i fokus i konflikter på slutet.

Vilken nikola menar du? Nikola Bond eller nikola grubisc
Citera
2016-03-04, 11:06
Medlem
scips avatar
Den där miljonen pengar och drogerna som snuten tog vid förra tillslaget kan ju spela in låt säga att det var saker som han eller dom tagit på redovisning och nu inte kan betala tillbaka i tid.

Sedan det jävla nerköpet att köra omkring drogpåverkad och låta snuten ta han med resultatet att det blev husrannsakan både i hemmet och på restaurangen där dom hittade både hors och brass färdigpackade och klara för försäljning samt att han drog med sig folk i fallet.
Citera
2016-03-04, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen1991
Vilken nikola menar du? Nikola Bond eller nikola grubisc

Grubisc som varit Nermins spring pojke. Han har ställt till med mycket. Nu har inte Nermin handen på honom länge. Får se hur länge han lever.
Citera
2016-03-04, 11:28
Awaiting Email Confirmation
Bandidos ledaren i Malmö är bra vän med hela M, därför är de svårt att tro dom ligger bakom mordet plus att dom har inte bollarna till att göra en sådan avrättning.
Citera
2016-03-04, 11:30
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Grubisc som varit Nermins spring pojke. Han har ställt till med mycket. Nu har inte Nermin handen på honom länge. Får se hur länge han lever.

Jag tror han kommer ännu längre i livet utan Ne för att att det var alltid Ne som skapade draman och problemen tror att Nik kan förhandla mer än Ne och lösa problemen på bättre sätt tror inte Nik e så värsta våldsbenägen, en sak är också säker nu när Ne är borta så e de Nik som bestämmer.
Citera
2016-03-04, 11:38
Medlem
Citat:

Ja dem har varit bra vänner länge ja, men nikola känner ju även dem från seved osv. Men tror mer dem är ute efter han nikola som satt häktad för mordet på askhan ( om detta med nermin var pga därför)
Citera
2016-03-04, 11:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lobstok
Kan man läsa lite om vad de sysslar med?

80%knark 20%bluffakturor?
BO var bara gatuknalle i sammanhanget.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17081273.ab
Senast redigerad av Snartmuck 2016-03-04 kl. 11:41.
Citera
2016-03-04, 11:44
Medlem
Citat:
Ja dem har varit bra vänner länge ja, men nikola känner ju även dem från seved osv. Men tror mer dem är ute efter han nikola som satt häktad för mordet på askhan ( om detta med nermin var pga därför)

Kan du länka Nikola* facebook?
Citera
2016-03-04, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bighustler
Kan du länka Nikola* facebook?

Den finns ej just nu för tillfället
Citera
2016-03-04, 11:59
Medlem
Citat:

Jag kan ju endast spekulera det jag grundar mina funderingar på är att dom flesta jag diskuterat med har en avig inställning till den lilla, kan häl va för att dom ser honom som en snorunge som spelar tuff.

Men båda Nikola satt väl för Ashkan? Men den yngre släppts tidigt.
Den äldre blev häktad.

Vem som dör näst är den som står i vägen för kulorna. Jag tror faktiskt m kommer med hämd för Nermin först.
Citera
2016-03-04, 12:14
Medlem
Citat:
Jag kan ju endast spekulera det jag grundar mina funderingar på är att dom flesta jag diskuterat med har en avig inställning till den lilla, kan häl va för att dom ser honom som en snorunge som spelar tuff.

Men båda Nikola satt väl för Ashkan? Men den yngre släppts tidigt.
Den äldre blev häktad.

Vem som dör näst är den som står i vägen för kulorna. Jag tror faktiskt m kommer med hämd för Nermin först.

Nej nikola G satt för det med vapen på espresso, men blev släppt senare men han satt aldrig för askhan( 99%) säker!
Det var väl Rami som satt med nikola "stora".
Tro med något kommer ske och att det är M som hämnas först, så som du med var inne på
Citera
2016-03-04, 12:42
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Läste någonstans tidigare i tråden att HA var "rädda" för dessa falanger vilket jag från en väldigt säker källa berättade att så inte är fallet.

HA är nämligen dem som förser falangerna med stora partier som falangerna sedan delar upp och säljer som slängar och mindre partier.

Det rör sig om enorma summor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in