Citat:
Ursprungligen postat av
Niggers
Varför då? Det är inte så lätt att få jobb, en Svensk som far illa skall ändå har förtur förre någon som tränger sej in i vårt land och påstår att han är en flykting. Vi har inte råd upprusta välfärden, men vi har råd att ta emot groteska mängder parasitflyktingar ifrån Syrien.
Märks direkt att du är en sån där "Dom där jävla negrerna kommer hit och tar våra jobb och fruntimmer" - människa. Men nu är det dags att tänka efter, för mig som arbetsgivare kostar det lika mycket att anställa en flykting som en svensk. Mina utgifter blir detsamma, även med bidrag från arbetsförmedlingen.
Om en människa från ett annat land, som inte kan språket, inte har erfarenhet från yrket eller en svensk utbildning lyckas stjäla jobb från svenskar så unnar jag dessa flyktingar/nyanlända jobben alla dagar i veckan. Det är dom värda. Detsamma gäller våra svenska fruntimmer, lyckas ni charma dom så grattis!
Dessa "parasitflyktingar" flyr inte för nöjets skull. Dom flyr inte från fattigdom, dom flyr för att dom är rädda för sina liv, dom flyr från krig. Sätt dig själv i deras situation för en sekund. Det blir krig i Sverige, dagligen åker terroristgrupper runt och dödar folk i din närhet. Du har redan förlorat dina släktingar. Väljer du att bo kvar i landet, eller gör du allt du kan för att överleva? Du kanske till och med hoppar i en gummibåt för att åka över till Finland, eller hur? Dom flyr för sina liv, som vilket normal människa som helst skulle göra. Jag kan lova dig att alla flyktingar som kommit hit hellre skulle välja att bo kvar i sitt hemland, om det var fred, om dom inte var rädda för sina liv.
Varför ska du smutskasta flyktingarna som tar emot pengar från staten, som dom har rätt till? Det är väl staten du ska hata?