Citat:
Ursprungligen postat av
Kaninhero
För att sätta punkt på en diskussion i denna tråden skriver jag detta.
Bara för att majoriteten är av utländskt ursprung så blir denna tråden en av Flashbacks populäraste trådar samt där diskussionen ofta spårar ut med div. angrepp på folkgrupp, etc.
Däremot kan jag personligen dra min egen slutsats att ifall de fuskande skulle vara Svenskar skulle de inte varit den hysterin vi ser nu men det är just pga.
Är du helt vrickad eller???
Blir så irriterad att jag inte vet vad jag ska ta vägen. Kunde inte ens läsa mer än två meningar att ditt efterblivna inlägg då du verkar vara helt bakom flötet. Sådana som du borde hålla dig borta från forum!!!
Klart som fan det INTE är okej med svenskar fuskar, det är därför vi blir så jävla förbannade, och klart som fan är det INTE mindre fusk om en svensk fuskar än om det någon som har utländskt påbrå. fusk är fusk.
Jag bryr mig inte om vilken hudfärg fuskaren har, och troligtvis är DU den enda som gör det.
Ditt inlägg var det mest kränkande och ignoranta jag hört på länge. Och ärligt talat förstår jag inte hur du resonerar.
JAG VET INTE VAD SOM ÄR VÄRST, ATT DU TOLERERAR FUSK PÅ HÖGSKOLEPRVET, ELLER ATT DU TROR ATT MAN ÄR "RASIST" OM MAN INTE GÖR DET
IDIOT.