2016-02-18, 15:00
Medlem
Tips: kolla på vilka som gillar David Långs kandidatur på FB om du tror att han är mot Expo-Mattias och maffian. ”Hej jag kallar mig Y2W och ställer mig på samma sida som kända extremistiska liberaler och feminister och sionister som Rickard Jomhof, Linnéa Cortés, Lotta Nordfeldt, Martin Kinnunen, Jens Leandersson, Tommy Hansson, Zeth Arkö Gogman, Axel Caesar Heder, Sven Pernills och många flera för att jag är kär i David Långs robotaktiga stämma.”

Nejdu gubben den går inte. David Lång må kanske vara lite ”hårdare” än Expo-Mattias men det är ju Kent Ekeroth också och han står ju stabilt på svenskarnas sida, eller hur!?

Lång var för Buss-Mia som ordförande och uteslutningen av Hahne. Det var endast Hanna Wigh röstade emot utelsytningen av Hahne förra året. Lång och Söder ville ha ett möte innan man uteslöt SDU medan endast Mikael Jansson var motståndare till att utesluta SDU och därför inte får sitta i partistyrelsen längre för Expo-Mattias.

Varför i helvete Jakob Eriksson ställer upp i ett förslag tillsammans med personer som Linnéa Cortés och Lotta Nordfeldt vet jag inte... antagligen är det pengarna som lockar gissar jag.
Citera
2016-02-18, 15:05
Medlem
En annan stor besvikelse i förslaget är Per Sefastsson som är släkting till den kriminelle tv4 journalisten Trond Sefastsson. Han hade egentligen också mer nationella åsikter från början precis som vissa andra men ändrade sig kvickt efter att fått lilla Jenny Ribbskog i sängen. Sådant har Skalle-Per inte fått göra så mycket tidigare av förklarliga skäl. Och det har gått så långt att Skalle-Per precis som sin husse Expo-Mattias till och med tog avstånd från Folkets Demonstration.
Citera
2016-02-18, 15:17
Medlem
Jenny Ribbskog är på sina sida ett riktigt praktexemplar av en lismande karriärist!! Hon gör allt för kosingen. Den lilla stumpan är politisk sekreterare i stadshuset och stack kniven i Buss-Mias rygg som var den som sett till att hon fått jobbet från början när partiledningen övergav Buss-Mia. Ribbeskog ställde sig sedan på Kareliussons och Ossmers sida när Buss-Mia fick sparken som gruppledare. Det finns ingen som vill ha ett sådan kappvändare och gold digger som andre vice ordförande utom Expo-Mattias Karlsson som tenderar att göra sådana till höga politiker inom SD.
Citera
2016-02-18, 15:20
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjockisMattias
Tips: kolla på vilka som gillar David Långs kandidatur på FB om du tror att han är mot Expo-Mattias och maffian. ”Hej jag kallar mig Y2W och ställer mig på samma sida som kända extremistiska liberaler och feminister och sionister som Rickard Jomhof, Linnéa Cortés, Lotta Nordfeldt, Martin Kinnunen, Jens Leandersson, Tommy Hansson, Zeth Arkö Gogman, Axel Caesar Heder, Sven Pernills och många flera för att jag är kär i David Långs robotaktiga stämma.”

Nejdu gubben den går inte. David Lång må kanske vara lite ”hårdare” än Expo-Mattias men det är ju Kent Ekeroth också och han står ju stabilt på svenskarnas sida, eller hur!?

Lång var för Buss-Mia som ordförande och uteslutningen av Hahne. Det var endast Hanna Wigh röstade emot utelsytningen av Hahne förra året. Lång och Söder ville ha ett möte innan man uteslöt SDU medan endast Mikael Jansson var motståndare till att utesluta SDU och därför inte får sitta i partistyrelsen längre för Expo-Mattias.

Varför i helvete Jakob Eriksson ställer upp i ett förslag tillsammans med personer som Linnéa Cortés och Lotta Nordfeldt vet jag inte... antagligen är det pengarna som lockar gissar jag.

Så vi medlemmar som stödjer Långs förslag, med överlägset mest utbildat och kompetent folk, är alla liberaler. Jaha, då vet vi.

Lång var givetvis emot Buss-Mia och var emot uteslutningen av SDU.

Vad det gäller Jakob så kan vi ju säga som så att han skulle få gå ner i lön om han så blev partiledare i SD, så han engagerar sig knappast för några pengar.

Dom du företräder måste VERKLIGEN bara desperata. Dels för de riktigt dåliga lögner du kör med, och dels för att de skickat in en sådan nolla som dig som knappt behärskar det svenska spåret. Men de du företräder har väl inte så många att välja på va?
Citera
2016-02-18, 15:21
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Jenny Ribbskog är på sina sida ett riktigt praktexemplar av en lismande karriärist!! Hon gör allt för kosingen. Den lilla stumpan är politisk sekreterare i stadshuset och stack kniven i Buss-Mias rygg som var den som sett till att hon fått jobbet från början när partiledningen övergav Buss-Mia. Ribbeskog ställde sig sedan på Kareliussons och Ossmers sida när Buss-Mia fick sparken som gruppledare. Det finns ingen som vill ha ett sådan kappvändare och gold digger som andre vice ordförande utom Expo-Mattias Karlsson som tenderar att göra sådana till höga politiker inom SD.

Du försvarar Buss-Mia ser jag, ja det förvånar mig inte alls.
Citera
2016-02-18, 15:32
Medlem
Att Linnéa Cortés ingår i Expo-David styrelseförslaget är det största skämtet!! Oerhört impopulär bland ungdomarna som Jomshof bestämde att hon ska leda i Stockholm fast det var hon som såg till att ungdomarnas populäre demokratiskt vald ordförande (Viktor Carlsson) tvingades bort för skitsaker i Almedalen. Hon kan ingenting om politik men hon är annars mest känd för sin konstanta otrohet vilket man kan läsa mer om här på flashback.
Citera
2016-02-18, 15:33
Medlem
Ok YW2 du vill inte inse verkligheten om din idol, jag fattar. Mötet är en söndag så du kanske kan gå och fira sabbath sedan med Jomshof, Hansson, Gogman, Cortés och de andra som du ska stå och applådera tillsammans om Expo-Mattias drängar och fnask lyckas kuppa SD Stockholm Stad. Vi andra ska försöka göra en insats för nationalismen på mötet.
Citera
2016-02-18, 15:48
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ok YW2 du vill inte inse verkligheten om din idol, jag fattar. Mötet är en söndag så du kanske kan gå och fira sabbath sedan med Jomshof, Hansson, Gogman, Cortés och de andra som du ska stå och applådera tillsammans om Expo-Mattias drängar och fnask lyckas kuppa SD Stockholm Stad. Vi andra ska försöka göra en insats för nationalismen på mötet.

Jaja, nu är jag jude också!

Okej att de som skickat hit för att skämma ut dig inte har gett dig bra lögner att använda - men tycker verkligen Hesselbäck at det är bra när du rasistiskt kallar alla som stödjer Lång (förmodligen en ganska stor majoritet av medlemmarna) för "judar"?

Men fortsätt, du hjälper ju oss som stödjer det seriösa förslaget med varje ditt inlägg.
Citera
2016-02-18, 15:49
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Att Linnéa Cortés ingår i Expo-David styrelseförslaget är det största skämtet!! Oerhört impopulär bland ungdomarna som Jomshof bestämde att hon ska leda i Stockholm fast det var hon som såg till att ungdomarnas populäre demokratiskt vald ordförande (Viktor Carlsson) tvingades bort för skitsaker i Almedalen. Hon kan ingenting om politik men hon är annars mest känd för sin konstanta otrohet vilket man kan läsa mer om här på flashback.

Jaha, nu försvarar du kvinnomisshandlaren och Karlsson-knähunden Viktor också?

Vill du skämma ut Hesselbäck eller?
Citera
2016-02-18, 16:47
Medlem
MrSkargards avatar
Jag hade höga tankar om David Lång men dessa tankar var tydligen bortkastade. Det finns ingenting som tyder på att Mattias Karlsson är motståndare till Långs kandidatur så jag förstår inte riktigt varför Y2W vill framställa det här som något som Karlsson ogillar. Att Henrik Vinges flickvän finns i Långs styrelseförslag gör ju inte saken bättre för att uttrycka det milt. Nej, fram till jag blir motbevisad så tänker jag från och med nu utgå från att den så kallade bunkern är helt död och att det inte finns någon nämnvärd intern opposition inom SD längre.
Citera
2016-02-18, 18:32
Medlem
Kul att se att man ämnar involvera Jakob Eriksson. När jag sonderade inför senaste valet snappade jag upp nedanstående guldkorn;

https://www.youtube.com/watch?v=fuwRLBpyad0 - första halvtimmen

https://www.youtube.com/watch?v=nm47PRUcSJw, klipp I - fem minuter in i klippet...
https://www.youtube.com/watch?v=2JtIvKAt4D8 , klipp II - ... fram till fyra minuter in klippet.

Briljant talare. Träffsäkra samtidsbetraktelser för en 20 år sedan som likagärna skulle kunna varit hämtade från igår, multiplicerat med 200 sett till dess magnitud. Framförallt säger det väl hur jäkla infantil den svenska debatten är och varit. Såg en siffra i dagarna om man nu uppskattar att en 10-tusentals fattiga i 3:e världen kan tänkas stryka med för att man nallar pengar från biståndet och lägger på lyxkryssare utanför Härnösand.

Funderat en del på varför man inte sett mer av JE på riksnivå, när man ser att han huserar som bolagsjurist så kan man väl kanske förstå bevekelsegrunderna...
Citera
2016-02-18, 19:24
Medlem
Joakim.Larssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boris.J
Kul att se att man ämnar involvera Jakob Eriksson. När jag sonderade inför senaste valet snappade jag upp nedanstående guldkorn;

https://www.youtube.com/watch?v=fuwRLBpyad0 - första halvtimmen

Ja, titta där ja! Jag undrar om inte jag var med på det mötet. Jag tror att jag hade den otacksamma uppgiften att vara mannen i mitten som står och håller upp banderollen. I så fall så är det mina vader som flimrar förbi bakom banderollen då och då. Men jag kan såklart minnas fel. Det är ju trots allt tjugo år sedan och det var så många torgmöten på den tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in