Tips: kolla på vilka som gillar David Långs kandidatur på FB om du tror att han är mot Expo-Mattias och maffian. ”Hej jag kallar mig Y2W och ställer mig på samma sida som kända extremistiska liberaler och feminister och sionister som Rickard Jomhof, Linnéa Cortés, Lotta Nordfeldt, Martin Kinnunen, Jens Leandersson, Tommy Hansson, Zeth Arkö Gogman, Axel Caesar Heder, Sven Pernills och många flera för att jag är kär i David Långs robotaktiga stämma.”
Nejdu gubben den går inte. David Lång må kanske vara lite ”hårdare” än Expo-Mattias men det är ju Kent Ekeroth också och han står ju stabilt på svenskarnas sida, eller hur!?
Lång var för Buss-Mia som ordförande och uteslutningen av Hahne. Det var endast Hanna Wigh röstade emot utelsytningen av Hahne förra året. Lång och Söder ville ha ett möte innan man uteslöt SDU medan endast Mikael Jansson var motståndare till att utesluta SDU och därför inte får sitta i partistyrelsen längre för Expo-Mattias.
Varför i helvete Jakob Eriksson ställer upp i ett förslag tillsammans med personer som Linnéa Cortés och Lotta Nordfeldt vet jag inte... antagligen är det pengarna som lockar gissar jag.