Citat:
Ursprungligen postat av
Dial999
Tror ändå på farthållare/halvsovit/överraskats. Från Norrköping till Södertälje tar det ca 1 tim 20 min. Lätt att slumra till under den tiden mitt i natten och efter framträdande. Sen tror jag inte en britt kanske är uppmärksam på vårt vinterväglag. Varför bromsade han inte är också frågan?
Ja, det är mycket märkligt. Visst slumra till, men vi pratar enligt initierade källor om hundratals meter, blinkande lampor över tusen meter innan olycksplatsen. Det är en lång sväng och jag vill minnas att vägbanan inte är helt jämn utan att det guppar lite. Slumra, tveksamt egentligen.
Det hela är mycket märkligt.
Hur ofta senaste 50 åren har man läst om popband som missar en broöppning och förolyckas?
Hur ofta läser man om invandrare, framför allt MENA, som vansinneskör och visar noll respekt för trafikreglerna?
Men visst nästa gång det sker dödsfall efter en vansinneskörning kan vi ju gissa på fem
taikonauter.

och för de vänstertomtar utbildade i kravlösa flumskolan som tror jag är en raljerande rasist:
https://sv.wikipedia.org/wiki/Rymdfarare
Citat:
Frågetävling vid nästa trafikolycka utanför Slöddertälje där vansinneskörning leder till dödlig utgång. Vilka satt i bilen?
1. Fem MENA-män
X. Fyra medlemmar ur ett brittiskt popband samt manager
2. Fem taikonauter.