2020-02-12, 09:47
Medlem
Ni killar vill baaraaa doppa - men kvinnorna vill inte ha Era Schnablar In-Ut-I sig.

Jodå de vill ha en o annan - Efter Att Dessa Killar/Män Har Bjudit Flott

Basic Problem - för varje som skriver som TS.

Jag skiter i hennes intressen - jag vill komma åt hennes muuus -
så är Ni 1 av +100 i kön så väldigt väldigt få av Er kommer att bli
Auktoriserade SchnabelTerapeuter hos dessa damer - kanske t o m
ingen alls eftersom hon kanske bara auktorizerar De Hon Vill Auktorizera
på hemmaplan som hon träffar IRL - eller vilket inte är heelt otroligt -
hon är redan i relation o kan endast tänka sig att bli bjuden på utefika/utemat
om ens det - hon vill sannolikt inte träffa någon - om han inte är läkare eller pilot-
o då kan stadiga partnern bytas ut
Citera
2020-02-12, 12:58
Medlem
Buffedbygods avatar
Tinder är en jävla app på telefonen och den är rätt sämst helt enkelt. Skulle rekommendera en bar eller ännu bättre ute på stan bara om du vill ragga.
Citera
2020-10-28, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scandinaviag
Vi alla känner igen det där. Funkar inte att öppna upp konversationer med hemmasittande tjejer med ''Hej hur läget'' eller kommentera vad fina de ser ut.
Man behöver alltid hitta någon öppning till en konversation som leder någon vart har jag själv märkt.

Tjejer här i sverige tar allting för givet, de finns ingen brådska för dem att hitta kille. Nån eller annan kommer att fjäska efter dem, de vet dem. Det är svårare för oss singel killar att få umgänge eller partner på samma sätt.

Tror det tyvärr rör sig väldigt mycket om goldiggers och feminism här i västeuropa som har gjort tjejer mer stuckup och dryga av sig. De vet inte vad de vill ha. Men de ska alltid gilla saker gemensamt med sina kompisar, som killar med status eller hög inkomst.

Du la den! Så fkn sant, speciellt det sista..
Citera
2020-10-28, 14:09
Medlem
MrSwedeGliderRunts avatar
Är inte tinder för svenska kvinnor mest ett ställe, för att se om nästa dyker upp som är bättre än den hon redan är ihop/knullar med.

Dvs waste of time för 95% övriga
Citera
2020-10-28, 14:13
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwedeGliderRunt
Är inte tinder för svenska kvinnor mest ett ställe, för att se om nästa dyker upp som är bättre än den hon redan är ihop/knullar med.

lite så och resten är bara ett sätt att få uppmärksamhet för att boosta sitt ego.
Citera
2020-10-28, 18:01
Medlem
Rickenbacker69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nextlife
Jag matchade med en tjej som hade riktigt fin kropp. Denna tjej tränade gymnastik vilket är ett intresse för mig då jag genuint gillar träning. Jag skrev, "Du har faktiskt riktigt fin kropp. Har du tränat gymnastik länge"?

"Ja hur så" svarade denna tjej då. Sen skrev jag "Ja jag märkte det. Jag själv ska börja träna igen"

"Ah okej"

Ja vad ska hon annars säga? Du gav henne en bit information, som inte var så intressant. Ingen fråga, inget hon kan ta fasta på för att fortsätta konversationen, om hon skulle ha lust till det. Vilket hon förmodligen inte har, eftersom du alltid tävlar med minst något hundratal andra män, som alla gör sitt bästa för att verka intressanta och låtsas som om de inte bara vill ligga.
Citera
2020-10-28, 18:51
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwedeGliderRunt

Jo. Tyvärr är många män sådana cucks/simps att de utan vidare accepterar att deras kvinna lägger ut sig på Tinder.

Det är inte ofta, men ibland kan svenska män ha att lära av importerade medeltidskulturer.
Citera
2020-10-31, 09:57
Medlem
Nordoxens avatar
När jag var singel var jag väldigt aktiv med online dejting. Gjorde en kul grej av det och experimenterade hejvilt utan att ha några föväntningar.

Det som fungerade bäst när man skulle skriva till tjejer initialt var "Ska vi lära känna varandra?" eller "Ska vi ses?".

Dvs gå rakt på sak. Ni både vet varför ni är där, att träffa och dejta folk, och att gå rakt till intentionen lockar deras intresse (så länge man har en okej profil och inte ser ut som ett troll). Jag hade väldigt hög svarsfrekvens och träffade många.

Attraktiva tjejer blir spammade dagligen av killar och det gäller att sticka ut ur mängden. Det sämsta man kan göra (initialt) är att ge dom komplimanger (speciellt om deras kroppar) eller att ställa generella eller oseriösa frågor. Anledningen är att du blir associerad av alla andra creeps som kontaktar dom.

Men främst var det för att jag tyckte att ordväxla online fram och tillbaka var slöseri med tid och ökade bara risken att det rann ut ur sanden. Roligare att spara krutet till IRL-konversationen.

Svarar dom ja så styr upp en dag och tid och aktivitet utan att fråga om det är okej eller vad som har lust med. (dom kommer säga till om dom vill göra något annat eller om tiden inte passar, dessutom är det ett bra test för dom som säger att dom inte kan men inte kommer med motförslag på en annan tid är helt enkelt inte seriös). Det som funkade bäst var att styra upp en promenad eller en fika. Det kan även funka att föreslå hemma hos någon direkt om man vill men anspela inte på filmkväll eller sex om det är första träffen.

Testa och tacka mig sen. När jag var som mest aktiv lyckades jag få 7 dejter med 7 olika kvinnor på en vecka, dvs en ny per dag (dock ej sex med alla men det bör inte heller vara huvudmålet speciellt inte på första träffen).

Träffade min nuvarande sambo via en online dejtapp och idag har vi barn ihop.
Senast redigerad av Nordoxen 2020-10-31 kl. 10:05.
Citera
2020-10-31, 10:06
Medlem
sliskets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolonn
Det är bara att be dessa tjejer att dra åt helvete. Min erfarenhet säger att du bör söka vidare tills du hittar någon roligare

Finns många tjejer som är extremt kortfattade och tråkiga. Tex.

- Hur är läget med dig ikväll?
- Bra sj?

Sånt väljer jag att inte svara på ens.
¨¨

Varför ens bry sig när fanskapet inte ens kan forma ett helt ord?
Citera
2020-10-31, 10:11
Medlem
Män måste börja inse att 90% av alla kvinnor som är på dejtingsajter, är inte där för att träffa en man. De är där enbart för att få bekräftelse och uppmärksamhet. Många av dem är kvinnor som inte mår bra psykiskt, och har en låg självkänsla. Därför skapar de en dejtingprofil, och tittar sedan igenom den några gånger om dagen. Om de då ser att 20-30 män som ser hyfsat bra ut har visat intresse, får detta dem att må bättre för stunden.

Slösa inte er tid på dejtingsajter. Jag vet i princip ingen som har träffat sin flickvän på det sättet. Allt det som gör kvinnor intresserade av män, dvs självförtroende, mod och annat, är egenskaper som du aldrig kan visa på dejtingsajter. Så vida du inte ser extremt bra ut, är dejtingsajter bara slöseri med tid. Det du egentligen gör är att få tjejer som mår dåligt psykiskt att må lite bättre för stunden. När hon öppnar sin mail har hon 100 meddelanden, och du är ingenting annat än ett nummer som enligt hennes egna skeva sätt att tolka situationen "vill ha henne".
Citera
2020-10-31, 10:21
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordoxen
Det som fungerade bäst när man skulle skriva till tjejer initialt var "Ska vi lära känna varandra?" eller "Ska vi ses?".
Testade det där, men många tyckte att det var för tidigt, att man knappt kände varann (no shit) och blev ängsliga. Kanske var mitt problem att jag ser ut som en halvskarp blatte?
Citera
2020-10-31, 10:28
Medlem
Nordoxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Testade det där, men många tyckte att det var för tidigt, att man knappt kände varann (no shit) och blev ängsliga. Kanske var mitt problem att jag ser ut som en halvskarp blatte?

Inte omöjligt :P men det finns ju blattetjejer online med som du kan skriva till istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in