2017-12-25, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blommigsnigel
Jag har tinder och får matchning men ingen typ ingen kille skriver.... Tycker jag får skriva mest... Och jag ser absolut inte förjävlig ut.... Undrar vad det är för fel på killarna i Sverige..

Det är samma för mig och de av mina vänner som använder Tinder. Har haft konto på Tinder i flera omgångar och räknat ut att runt 9-11% av killarna jag matchar med skriver först. Detta har varit oberoende av om jag har profiltext eller inte, och oberoende av hur killarna ser ut. Vissa gånger har jag bara gillat/matchat med snygga killar, andra gånger har jag gillat/matchat med alla. Sist hade jag över 3000 matchningar, inte ens 300 av dem skrev först.
Citera
2017-12-25, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vhlt
Det är samma för mig och de av mina vänner som använder Tinder. Har haft konto på Tinder i flera omgångar och räknat ut att runt 9-11% av killarna jag matchar med skriver först. Detta har varit oberoende av om jag har profiltext eller inte, och oberoende av hur killarna ser ut. Vissa gånger har jag bara gillat/matchat med snygga killar, andra gånger har jag gillat/matchat med alla. Sist hade jag över 3000 matchningar, inte ens 300 av dem skrev först.

Jag håller med dig! Har faktiskt samma erfarenhet. Tror att killar är blygare egentligen...
Citera
2017-12-25, 22:36
Medlem
Ja du kompis du kanske borde börja med att vara rak på sak kanske inte direkt ”tjenaaa vill du ligga?” Men börja med att hälsa och kolla vad bruden söker efter helt enkelt. Går det liksom att klandra stackars brudar på sånna sociala medier särskilt dom som ser bra ut, när nästan hälften av killarna där är sliska helt ärligt och kan definitvt. Det är som att slänga kött till vargar. So make it just easy and be honset, thats it!!
Citera
2017-12-25, 22:39
Medlem
.
Citera
2017-12-25, 22:41
Medlem
Citat:
Jag håller med dig! Har faktiskt samma erfarenhet. Tror att killar är blygare egentligen...

obviously så ser du bara bättre ut och killen är rädd för att bli dissad. Och det är faktiskt sant, många killae känner sig rätt kränkta när någon fin brud dissar en särskilt när killen tycker du är finare.
Citera
2017-12-26, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crayskey
obviously så ser du bara bättre ut och killen är rädd för att bli dissad. Och det är faktiskt sant, många killae känner sig rätt kränkta när någon fin brud dissar en särskilt när killen tycker du är finare.

Shit vad många är rädd för att bli dissade då.. Jag bryr mig inte längre ifall jag blir dissad. Betyder bara att jag träffar någon senare som verkligen vill.
Citera
2017-12-26, 01:47
Medlem
rebekks avatar
Brudarna vill ha någon som rockar deras värld! Någon som får dem att känna WOW VAD SPÄNNANDE! DEN HÄR KILLEN ÄR INTRESSANT!

De får INTE den känslan av "Hej hur är läget?" Sätt inte upp brudarna på pedistal! Hylla dem inte så jävligt/underkasta dig inte

De vill ha någon som leder, vet vad dem vill ha och inte är det minsta osäkra.

Var inte så stela, ta det inte på så stort allvar. Gör din grej och funkar det inte, testa något nytt!
Citera
2017-12-26, 01:54
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rebekk
Brudarna vill ha någon som rockar deras värld! Någon som får dem att känna WOW VAD SPÄNNANDE! DEN HÄR KILLEN ÄR INTRESSANT!

De får INTE den känslan av "Hej hur är läget?" Sätt inte upp brudarna på pedistal! Hylla dem inte så jävligt/underkasta dig inte

Var inte så stela, ta det inte på så stort allvar. Gör din grej och funkar det inte, testa något nytt!
Får snabba på innan samtyckeslagen kommer....
Citera
2017-12-26, 02:52
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Haha men vet du vad? Du har fel! Klart man väljer en fin bild, hallå? Tack för den iaf 👍😘

Klart man väljer en fin (gammal) bild.

Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Får snabba på innan samtyckeslagen kommer....
HAHAH
Citera
2017-12-26, 02:54
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crayskey
Ja du kompis du kanske borde börja med att vara rak på sak kanske inte direkt ”tjenaaa vill du ligga?” Men börja med att hälsa och kolla vad bruden söker efter helt enkelt. Går det liksom att klandra stackars brudar på sånna sociala medier särskilt dom som ser bra ut, när nästan hälften av killarna där är sliska helt ärligt och kan definitvt. Det är som att slänga kött till vargar. So make it just easy and be honset, thats it!!

Svarar dom nej på den frågan, så ska man gå vidare. Om man nu vill enbart knulla det vill säga.
Citera
2017-12-26, 03:20
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdjooooglE
Klart man väljer en fin (gammal) bild.
Pfft för lat eller fet för att ens photoshoppa.

Citat:
HAHAH
Eller snabba på innan #metoo v2.0 som handlar om att även "me too" strök tipex över mitt ikryssande av "ja" i blanketten för samtyckesångest
Citera
2017-12-26, 04:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rebekk

motsägelsefullt. först säger du att man ska vara en cirkusapa och göra sig till, försöka vara på ett visst sätt bara för att få henne att tycka om dig. "hej hur är läget?" är mer mig själv. Då försöker jag inte göra mig till så innåthelvete. så "hej hur är läget?" är motsatsen tilll sätta henne på pedistal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in