2016-02-12, 22:35
Medlem
Overkokt.Blomkals avatar
Jaha, en kliché; en kärlekskrank kvinna inom vårdyrke som har svårigheter att hitta en man.

Verkar finnas ointresse eller ovilja till förändring av personlighetsdrag, då kanske du ska arbeta med andra attribut, även om de har en tendens att gå hand i hand. Både självvalda och medfödda fysiska attribut du vill ska uppfattas som tilltalande och attraktiva, ger ett intryck, hos jämnåriga män, av att du är yngre än vad du är. Därmed blir du mindre intressant för en seriös relation.
Citera
2016-02-12, 22:44
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overkokt.Blomkal
Jaha, en kliché; en kärlekskrank kvinna inom vårdyrke som har svårigheter att hitta en man.

Verkar finnas ointresse eller ovilja till förändring av personlighetsdrag, då kanske du ska arbeta med andra attribut, även om de har en tendens att gå hand i hand. Både självvalda och medfödda fysiska attribut du vill ska uppfattas som tilltalande och attraktiva, ger ett intryck, hos jämnåriga män, av att du är yngre än vad du är. Därmed blir du mindre intressant för en seriös relation.
Den delen av vården jag arbetar med är nog att klassa som den mest farliga, jag arbetar med personer som är dömda till vård. Jag förstår inte riktigt Vad du avser med förändring av personlighetsdrag? Jag är ganska lugn, snäll och lojal. Kroppen är fungerande och i bra form.

Att jag uppfattas som yngre har med mitt yttre att göra.Jag har lagt ner att hata mig själv och istället vara nöjd med mig själv, jag är inte perfekt och väntar mig inte det av en partner heller. Tycker att ditt inlägg andas ett visst mått av förakt.
Citera
2016-02-12, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Fint att du har hittat ett sätt som fungerar för dig, jag är också hellre ensam än i något dåligt. Men samtidigt vill jag hitta någon att älska och växa med. Det allra tristaste är ju att laga mat till sig själv, vill hitta någon att göda och strössla omtanke på

Jo, men lik förbannat; varför gör vi det så komplicerat?? Vill vi vara fina i kanten och ställa orimliga krav? Eller är det OK med bara gemenskap och värme?
Citera
2016-02-12, 23:11
Bannlyst
Citat:
Den delen av vården jag arbetar med är nog att klassa som den mest farliga, jag arbetar med personer som är dömda till vård. Jag förstår inte riktigt Vad du avser med förändring av personlighetsdrag? Jag är ganska lugn, snäll och lojal. Kroppen är fungerande och i bra form.

Att jag uppfattas som yngre har med mitt yttre att göra.Jag har lagt ner att hata mig själv och istället vara nöjd med mig själv, jag är inte perfekt och väntar mig inte det av en partner heller. Tycker att ditt inlägg andas ett visst mått av förakt.
Intressant, kan du utveckla lite?
Citera
2016-02-12, 23:17
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jegoooooo
Intressant, kan du utveckla lite?
Vad ska jag utveckla?
Citera
2016-02-12, 23:23
Bannlyst
Citat:
Vad ska jag utveckla?
Berätta lite om ditt jobb, patienter(utan att outa såklart), arbetstider etc.
Citera
2016-02-12, 23:25
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jegoooooo
Berätta lite om ditt jobb, patienter(utan att outa såklart), arbetstider etc.
Det är offtopic. Jag blev lite irriterad på ett tidigare inlägg, kan väl säga att mitt yrke är krävande och att jag är bra på det.
Citera
2016-02-12, 23:34
Bannlyst
Vad handlar tråden nu om? Att dejta sina patienter?
Citera
2016-02-12, 23:59
Medlem
vasaduellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwinyouloose
.. den där knähundsfantasten .. vilka idioter ni är. Han är troligen en mobbad liten vit riddare som hoppas på att få ligga genom att vara en snäll liten knähund.

Jag tycker att du har fångat min karaktär på pricken.

Seriöst så tycker jag bara att diskussionen blir så tråkig när folk inte skärper sig och använder sina intellekt. Om du har rätt i sak, så behöver du inte ta till överdrifter, lögner och personangrepp. Tänk på Rousseaus visa ord.

Oavsett om jag håller med dig eller inte i stort, så tycker jag att det smutsar ned tråden, när du håller på som en liten ADHD-ungjävel. Håll dig till ämnet, om du har någon förmåga att debattera.
Citera
2016-02-13, 00:05
Bannlyst
Citat:
Ja hon ligger med sina patienter. Vad tycker du om det?

Hon verkar arbeta med kriminella..
Hon verkar skittrasig som människa..

Men hoppas det kommer fram och hon får sparken för det kan inte vara okej
Citera
2016-02-13, 00:07
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ja hon ligger med sina patienter. Vad tycker du om det?
Vad har jag gjort dig? Jag ville diskutera med personer i liknande situation. Att dejta när man har barn på halvtid. Jag blir uppriktigt ledsen när du kapar tråden och sprider ditt kvinnohat.
Citera
2016-02-13, 00:10
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Affektion
Hon verkar arbeta med kriminella..
Hon verkar skittrasig som människa..

Men hoppas det kommer fram och hon får sparken för det kan inte vara okej
Har anmält dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera