Flashback bygger pepparkakshus!
2005-11-15, 01:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ganska
Jag försöker hjälpa dig på samma sätt som jag fick hjälp och människor som jag anser vara mina vänner, om inte denna hjälp duger åt dig så kan du få lyssna på dina leksakspsykologer. Jag har varit där, jag har gjort det. Lyssna på mig om du vill, jag tänker iaf. skriva mina åsikter.
Ja men nu börjar det kommas lite ot. Inte bra. Håll er till ämnet för en gångs skull. Challe mår dåligt inte hur mycket du ahr varit på psyk.
2005-11-15, 01:22
Medlem
Chigarans avatar
Citat:
Men hon litar ju inte på sina vänner? Känns det bra att "challe" inte litar på dig?
Du jag är mer än hennes vän. Jag är hennes brorsa för i helvete! Hon skrev det nyss till mig att jag är en av få person som hon litar på. jag skule alltså gå genom eld för henne
2005-11-15, 01:23
Medlem
Bensos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieR
Jag har tänkt på att prata med någon länge. Men jag kan helt enkelt inte. Jag får ångest vid blotta tanken. Sitter just nu med telefonen jämte mig och vågar inte.

Jag flippade för ett tag sen när jag insåg att jag också behövde prata med någon

Förstår dig, känns jätte läskigt.

Dock känns det lite skönare när du sitter vid telefonen där.
Medmänniska eller så lyssnar bara, försöker inte påverka dig.
Bara prata av sig.

Så kanske du slipper (som nu) få response på hur du känner.

Anledning för att vi rekommenderar dig, är för att vi/andra tycker det hjälper de. Så vi vill dela med oss det till dig

Gör vad du vill, bara du mår bättre
Medlem
KnäHunDeNs avatar
Alltså detta med emopop. Vad fanken är det!? Ett slangord som jag helt missat, börjar bli gammal nu...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Uriel-
Ja men nu börjar det kommas lite ot. Inte bra. Håll er till ämnet för en gångs skull. Challe mår dåligt inte hur mycket du ahr varit på psyk.

Men alla dessa leksakspsykologer ifrågasätter ju min trovärdighet, jag måste få försvara mig när dom kommer med sina påståenden om att jag inte vet vad jag pratar om.
2005-11-15, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chigaran
Du jag är mer än hennes vän. Jag är hennes brorsa för i helvete! Hon skrev det nyss till mig att jag är en av få person som hon litar på. jag skule alltså gå genom eld för henne

Kan du vara snäll och sluta låta så aggresiv, nu lägger vi ner denna irrelevanta diskussionen och fokuserar oss på att bota challe från sin psykiska sjukdom...
2005-11-15, 01:26
Medlem
amfolyts avatar
Citat:

CharlieRs mammas önskning har antagligen inte gått i uppfyllelse, iaf inte i 2/3 av fallen...
2005-11-15, 01:27
Medlem
Bensos avatar
Citat:
Men alla dessa leksakspsykologer ifrågasätter ju min trovärdighet, jag måste få försvara mig när dom kommer med sina påståenden om att jag inte vet vad jag pratar om.

Är väl ingen som frågesätter.

Likaväl är du en "leksakspsykolog" när du kommer med tips. Kasta inte sten i ett glashus nu va?

Du gav ditt förslag, stå fast vid ditt förslag. Gillas det inte av andra, varför försvara sig själv? Något du vinner på det? Huvudsaken är ju att du känner att du sa ditt och står vid det. Eller hur
2005-11-15, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benso
Är väl ingen som frågesätter.

Likaväl är du en "leksakspsykolog" när du kommer med tips. Kasta inte sten i ett glashus nu va?

Du gav ditt förslag, stå fast vid ditt förslag. Gillas det inte av andra, varför försvara sig själv? Något du vinner på det? Huvudsaken är ju att du känner att du sa ditt och står vid det. Eller hur

Jag har inte lekt psykolog då jag inte har givit henne tips på hur hon skall bota sin sjukdom, mina tips har inriktat sig på hur hon ska kunna få denna livsviktiga hjälp.

Men jag ber om ursäkt för att jag hjälpt till att få tråden ot.
2005-11-15, 01:29
Medlem
CharlieRs avatar
Jag ringde nu. Inte ens jävla fittkuratorshelvetet tar mig på allvar. Hon fnös. Hon sa att hon inte vill åt mig och sa att jag måste förstå hur löjligt det låter och så sa hon att jag ska prata med min skolkurator och när jag sa att jag tror att hon övervakar mig och att hon jobbar för staten och att hon bara vill åt mig så började hon prata om skillnaden mellan staden och staten och massor av sådant shit. Jävla skit.
2005-11-15, 01:31
Medlem
Chigarans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieR
Jag ringde nu. Inte ens jävla fittkuratorshelvetet tar mig på allvar. Hon fnös. Hon sa att hon inte vill åt mig och sa att jag måste förstå hur löjligt det låter och så sa hon att jag ska prata med min skolkurator och när jag sa att jag tror att hon övervakar mig och att hon jobbar för staten och att hon bara vill åt mig så började hon prata om skillnaden mellan staden och staten och massor av sådant shit. Jävla skit.
vilken jävla idiot!
Imorgon så går vi till en psykolog. Jag kan betala. Det är inga problem. jag kan sitta där hela tiden och hålla dig i handen eller vad fna somh elst
2005-11-15, 01:34
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
vilken jävla idiot!
Imorgon så går vi till en psykolog. Jag kan betala. Det är inga problem. jag kan sitta där hela tiden och hålla dig i handen eller vad fna somh elst
Nej jag vill inte gå ut. Jag vill inte gå ut. Jag vill inte gå ut!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in