Flashback bygger pepparkakshus!
2005-11-15, 01:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skyliner
WORD!

Min första post trots att jag haft kontot ett tag. Jag kände att det här var nödvändigt.
Jävligt nödvändig. Tsss nötter
Medlem
amfolyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chigaran
vilken jävla idiot!
Imorgon så går vi till en psykolog. Jag kan betala. Det är inga problem. jag kan sitta där hela tiden och hålla dig i handen eller vad fna somh elst

Men ni måste väl inse att ett besök antagligen inte räcker! Är det en psykolog ni skall till så kommer ni ju inte få så mycket hjälp ändå.
Medlem
KnäHunDeNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieR
Så har jag tänkt förut när jag fått för mig saker nu är det bara för mycket. Jag vill inte sluta lita på vetenskapen eller matematiken! Men jag kan inte låta bli. Jag har blivit för skeptisk, läst för mycket och tänkt för mycket.

Jag vet inte hur jag ska förklara någonting. Jag skulle kunna skriva en bok om varför jag mår dåligt.

Bah, med tanke på tråden skapad i filosofi-forat och ovanstående inlägg så får jag för mig att du drabbats lite av en existentiell kris. Frågan är då, är du naturvetare i gymnasieålder eller universitetsstuderande? Har själv upplevt samma sak, vilket i mitt fall fick dramatiska följder. Finns bra råd på den punkten i filosofi-forat.

Om nu din paranoia är seriös så är det bara och leta igenom medicinskåpet, peta några sömnpiller och gå och lägg dig. Undvik kaffe och andra former av stimulantia då dessa tenderar att trigga autonoma nervsystemet.
2005-11-15, 01:35
Medlem
Chigarans avatar
Citat:
Nej jag vill inte gå ut. Jag vill inte gå ut. Jag vill inte gå ut!
gå inte ut. Stanna inne. jag kan fixa så att den privatpsykolog ringer dig. En som inte jobbar för staten. jag lovar
Medlem
Det är mycket "WORD!" i den här tråden. :P

Topic: Eftersom Charlie litar på Chigaran så vore väl det bästa om han åkte hem till henne? Snacka lite skräp bara, hon blir lite lugnare, för en stund känns allt lite bättre. Ni kanske kan ta en promenad i natten? Ja, ni hajar tanken?
Medlem
202walkers avatar
Citat:
Nej jag vill inte gå ut. Jag vill inte gå ut. Jag vill inte gå ut!

Om du nu litar på brorsan, så kan du väl ringa honom eller tvärt om? Eller är linjen avlyssnad?

EDIT: Galning var först.
2005-11-15, 01:36
Medlem
Chigarans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amfolyt
Men ni måste väl inse att ett besök antagligen inte räcker! Är det en psykolog ni skall till så kommer ni ju inte få så mycket hjälp ändå.
jamen man måste ju börja med ett beösk innan man kan göra flera!? Men hon vill inte gå ut så då fixar jag att nån som inte är anställd av staten ringer henne
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnäHunDeN
Bah, med tanke på tråden skapad i filosofi-forat och ovanstående inlägg så får jag för mig att du drabbats lite av en existentiell kris. Frågan är då, är du naturvetare i gymnasieålder eller universitetsstuderande? Har själv upplevt samma sak, vilket i mitt fall fick dramatiska följder. Finns bra råd på den punkten i filosofi-forat.

Om nu din paranoia är seriös så är det bara och leta igenom medicinskåpet, peta några sömnpiller och gå och lägg dig. Undvik kaffe och andra former av stimulantia då dessa tenderar att trigga autonoma nervsystemet.
Jag går i gymnasiet. Jag har inga sömnpiller.
Medlem
occasuss avatar
Citat:
Jag ringde nu. Inte ens jävla fittkuratorshelvetet tar mig på allvar. Hon fnös. Hon sa att hon inte vill åt mig och sa att jag måste förstå hur löjligt det låter och så sa hon att jag ska prata med min skolkurator och när jag sa att jag tror att hon övervakar mig och att hon jobbar för staten och att hon bara vill åt mig så började hon prata om skillnaden mellan staden och staten och massor av sådant shit. Jävla skit.
Hon har antagligen aldrig har varit i närheten av din situation eftersom hon är en jävla idiot. Idioter är korkade och behöver därför aldrig må dåligt av att tänka för mycket. Att kalla någons problem för löjligt borde kosta henne jobbet.
2005-11-15, 01:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av occasus
Hon har antagligen aldrig har varit i närheten av din situation eftersom hon är en jävla idiot. Idioter är korkade och behöver därför aldrig må dåligt av att tänka för mycket. Att kalla någons problem för löjligt borde kosta henne jobbet.
Nej men åtminstonde en arm.
2005-11-15, 01:38
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av occasus
Jag lade på då hon sa att jag borde förstå hur löjligt det lät.
Fan. Att hon inte fattar hur mycket det krävde av mig att säga det där till henne ... Och nu kommer tankepolisen att ta mig.
2005-11-15, 01:38
Medlem
Bensos avatar
tycker du borde sitta med din bror din och prata av dig i telefon, istället för att skriva mellan varandra här.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in