Flashback bygger pepparkakshus!
2005-11-17, 20:06
Medlem
CodeMANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TopDawg
Då föreslår jag att hon söker hjälp till skillnad från lättköpt sympati från hjon på nätet som inte kan tänka kritiskt. Alternativt postar sitt skit på Lunarstorm/annan valfri tonårssida. Där lär hon få megaton av bekräftelse. För det är det enda hon är ute efter.
Du sitter och drar slutsatser utan att ha någon idé vad du pratar om.

Även om hon gör det hon gör för att få uppmärksamhet, så ser dina inlägg dummare än hennes. Hon håller sig till topic iaf, och skriker inte onödiga spydigheter åt folk.

Den FB som är du är efter har försvunnit för länge sedan, sluta skriva trams i andras trådar och visa lite respekt för dem som läser den här tråden.

Med andra ord: Sluta "bidra mer till hennes egotråd/chatt nu"! Comprende? Capicce?

/Cody
2005-11-17, 20:09
Medlem
Nomoss avatar
Citat:
Då föreslår jag att hon söker hjälp till skillnad från lättköpt sympati från hjon på nätet som inte kan tänka kritiskt. Alternativt postar sitt skit på Lunarstorm/annan valfri tonårssida. Där lär hon få megaton av bekräftelse. För det är det enda hon är ute efter.

Jag hoppas att du har fel.
2005-11-17, 20:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CodeMAN
Du sitter och drar slutsatser utan att ha någon idé vad du pratar om.

Även om hon gör det hon gör för att få uppmärksamhet, så ser dina inlägg dummare än hennes. Hon håller sig till topic iaf, och skriker inte onödiga spydigheter åt folk.

Den FB som är du är efter har försvunnit för länge sedan, sluta skriva trams i andras trådar och visa lite respekt för dem som läser tråden.

Med andra ord: Sluta "bidra mer till hennes egotråd/chatt nu"! Comprende? Capicce?

/Cody

Trams? Det är ju sant. Men det är kul att se själva fenomenet. Hur denna människa mobiliserar sina fotsoldater (du och andra) så fort någon är kritisk mot henne och hennes dravel, oavsett i vilken forumdel det är.
2005-11-17, 20:36
Medlem
Nomoss avatar
Citat:
Trams? Det är ju sant. Men det är kul att se själva fenomenet. Hur denna människa mobiliserar sina fotsoldater (du och andra) så fort någon är kritisk mot henne och hennes dravel, oavsett i vilken forumdel det är.

Jag förstår om du blir provocerad, hon har mer eller mindre erövrat forumet, men så länge hon inte bryter mot några regler får hon väl bete sig hur hon vill?
2005-11-17, 20:37
Medlem
oxidates avatar
Vilken ressentimentsmänniska du är, TopDawg. Vet du det? Varför irriterar du dig så mycket på Charlie?
2005-11-17, 20:40
Medlem
cavalls avatar
Citat:
Bla bla bla...
du borde kolla in denna tråden ordentligt...
2005-11-17, 20:45
Medlem
Subb[a]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cavall
du borde kolla in denna tråden ordentligt...

Snyggt, du lyckades nästan länka till RB's tråd om empatilösa kräk.

Hursomhelst borde du spana in den här tråden, alltså den vi skriver i nu. CharlieR har överrösts med hjälp men jag tycker hon svarat jäkligt dåligt på det. Om någon postar ett sakligt hjälpande inlägg så dementerar hon det hela med "blablabla finns inte". Hur seriöst verkar det? Verkar som hon försöker vara "djup" eller något, tyvärr tycker jag hon faller på mållinjen. Hon vill inte ha hjälp. Vad hon vill ha tar TopDawg upp väldigt bra.
2005-11-17, 20:48
Medlem
oxidates avatar
Den stora frågan är varför ni så passionerat och ihärdigt bryr er. Är ni kära i Charlie? Är ni avundsjuka på uppmärksamheten hon får? Är ni töntiga bara? Jag tror på en kombo, hoho.
2005-11-17, 20:49
Medlem
Bingolikets avatar
Inte lär den här tråden lösa några problem som det ser ut i alla fall.Hur hjälpa någon som hela tiden förkastar alla råd och bara mal på om hur dåligt hon mår?
2005-11-17, 20:50
Medlem
oxidates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bingoliket
Inte lär den här tråden lösa några problem som det ser ut i alla fall.Hur hjälpa någon som hela tiden förkastar alla råd och bara mal på om hur dåligt hon mår?

Hon kanske inte får den hjälp hon behöver?
2005-11-17, 20:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nomos
Jag förstår om du blir provocerad, hon har mer eller mindre erövrat forumet, men så länge hon inte bryter mot några regler får hon väl bete sig hur hon vill?

Det är just det jag menar att hon TAMMEFAN INTE ska. Inte på Flashback i alla fall. För då har vi det forum vi förtjänar om ett halvår. Ett jävla sammelsurium av fjortisar med existentiell ångest som postar sitt skit här. Det verkar vara många som vill ändra inriktning på FB numera. Ingen överraskning iofs men vid gud, jag jag hoppas att ni inte lyckas.
2005-11-17, 20:57
Bannlyst
Citat:
Det är just det jag menar att hon TAMMEFAN INTE ska. Inte på Flashback i alla fall. För då har vi det forum vi förtjänar om ett halvår. Ett jävla sammelsurium av fjortisar med existentiell ångest som postar sitt skit här. Det verkar vara många som vill ändra inriktning på FB numera. Ingen överraskning iofs men vid gud, jag jag hoppas att ni inte lyckas.
Det hoppas jag också. Jag vet inte om det bara är som jag tycker men nog har tonåringarna med existentiell ångest blivit väldigt, väldigt många?

Känns som att forumet är fullt av såna här personer http://img440.imageshack.us/img440/7366/indieflikka8mb.jpg tycker jag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in