Flashback bygger pepparkakshus!
2005-11-17, 19:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieR
Jag tror i alla fall att jag ringde 112.

Ja jävlar.

Du minns inte det. Men minns du din övriga aktivitet på forumet och på chatten samtidigt som du mådde sådär? Jag kan friska upp ditt minne annars. Snacka om att sno syret från folk som faktiskt behöver hjälp.
2005-11-17, 19:33
Medlem
202walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TopDawg
Ja jävlar.

Du minns inte det. Men minns du din övriga aktivitet på forumet och på chatten samtidigt som du mådde sådär? Jag kan friska upp ditt minne annars. Snacka om att sno syret från folk som faktiskt behöver hjälp.

Jag tror att låsningen av "CharlieRs egna tråd" blev för mycket...
2005-11-17, 19:34
Medlem
Lukesters avatar
Citat:
Ja jävlar.

Splittringen i denna tråd är häpnadsväckande, säger jag i egenskap av utpekat empatilöst kräk.
2005-11-17, 19:35
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Ja jävlar.

Men lägg av.
Jag är osäker på ifall någonting över huvud taget händer och du tjatar om att andra behöver hjälp mycket mer än jag. Jaha, vem är det som behöver den hjälpen bättre då?
2005-11-17, 19:35
Medlem
Nomoss avatar
Citat:
Du är också inkonsekvent. Tidigare sa du att du inte tror på vad jag skriver.

jag är kritiskt vaksam mot de flesta, jag vet människor som försökt manipulera sin omgivning med liknande metoder. Nu säger jag inte att du gör det, jag tror faktiskt på det du säger, även om du säkert vinklar det ganska mycket (till din fördel, vilket vi alla gör)

Även jag dras till samhällets, men det är inte bra om de suger energi från en och aldrig frågar hur det är.
2005-11-17, 19:36
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Det här är redan en chatt. Har varit det från början. Det är dessutom en egotråd mer än nåt annat. Såna tillåter vi väl inte ens i loungen numera?
Vad fan! Vad ska jag göra då? Starta en tråd om "min kompis"?
2005-11-17, 19:38
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nomos
jag är kritiskt vaksam mot de flesta, jag vet människor som försökt manipulera sin omgivning med liknande metoder. Nu säger jag inte att du gör det, jag tror faktiskt på det du säger, även om du säkert vinklar det ganska mycket (till din fördel, vilket vi alla gör)

Även jag dras till samhällets, men det är inte bra om de suger energi från en och aldrig frågar hur det är.
Nej. Men saker är som de är.

Och visst fan kan jag ha framställt saker som värre än vad de är då jag skrev det första inlägget. För då hade jag panik och mådde skit. Nu har jag gått tillbaka till det normala stadiet, som huvudsakligen är likgiltighet, men också denna inställning är skrämmande.
Man ska vara försiktig, man ska inte vara likgiltig.
Bannlyst
Citat:
Men lägg av.
Jag är osäker på ifall någonting över huvud taget händer och du tjatar om att andra behöver hjälp mycket mer än jag. Jaha, vem är det som behöver den hjälpen bättre då?

Jag tjatar inte om att andra behöver mer hjälp än dig. Jag tjatar om att tramsare som du ska hålla sig i loungen. Inget annat. Comprende?
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Jag tjatar inte om att andra behöver mer hjälp än dig. Jag tjatar om att tramsare som du ska hålla sig i loungen. Inget annat. Comprende?
Jag tramsar inte och du beter dig respektlöst och idiotiskt. Håll du dig till din tråd om att det går utför för FB.
2005-11-17, 19:41
Bannlyst
Citat:
Jag tramsar inte och du beter dig respektlöst och idiotiskt. Håll du dig till din tråd om att det går utför för FB.

Jo det är det enda du gör i princip, tramsar alltså. Jag beter mig inte alls respektlöst, du får exakt, varken mer eller mindre, den respekt du förtjänar av mig. Tänker inte bidra mer till din egotråd/chatt nu.
2005-11-17, 19:54
Medlem
Nomoss avatar
TopDawg: onödiga inlägg, vi vet att du tycker att FB håller på att gå åt skogen och att CharlieR är en del av problemet men håll dina åsikter utanför en sån här tråd. Flickan mår inte bra just nu, respektera det.
2005-11-17, 19:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nomos
TopDawg: onödiga inlägg, vi vet att du tycker att FB håller på att gå åt skogen och att CharlieR är en del av problemet men håll dina åsikter utanför en sån här tråd. Flickan mår inte bra just nu, respektera det.

Då föreslår jag att hon söker hjälp till skillnad från lättköpt sympati från hjon på nätet som inte kan tänka kritiskt. Alternativt postar sitt skit på Lunarstorm/annan valfri tonårssida. Där lär hon få megaton av bekräftelse. För det är det enda hon är ute efter.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in