2016-11-30, 20:51
Medlem
stom72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emanuhabb
Det klart sjukaste jag varit med om, hände på 70-talet, en kväll i en studentkorridor i Uppsala.
I korridoren fanns på vänster sida 4 stycken enkelrum, på höger sida ett gemensamt kök och ett dubbelrum.
I ena änden av korridoren, vid ingången, fanns ett duschrum, i andra änden en liten vädringsbalkong. Korridoren var väl 11-12 meter lång. Vi var 6 glada gossar som bodde där, alla runt 20.

Vi hade samlats i köket för att fika, satt och slösnackade, alla var lite trötta, det var mot slutet av terminen.
Det visade sig att någon hade ett par flaskor vin hemma, någon hade starköl, några hade sprit. Vi beslöt oss för att ha en liten improviserad köksfest.
Fram på småtimmarna kom något ljushuvud på att vi skulle lira bowling i korridoren. Men inte med klot och käglor, för det hade vi ju inga, utan med en starköl och våra kroppar.

I ena änden av korridoren, framför balkongdörren, ställde vi en flaska starköl.
Sedan hällde vi en flaska schampo i en hink, fyllde den med vatten, och öste ut den på korridorgolvet för att det skulle bli halt. Det räckte inte, så vi letade fram en flaska gul såpa och nåt golvtvättmedel, sprayade ut det över golvet, och öste på några hinkar vatten till.

Därefter skulle man ta sats från duschrumsdörren, och i höjd med dörren till köket kasta sig raklång på golvet, och glida på magen fram till flaskan i andra änden av korridoren. Den som kom fram skulle få flaskan.
Där stod vi, i kallingarna, och skålade vildsint för att vi kommit på en sådan rolig sport...

Det var mycket svårare än vi trott, många försök blev det, men oftast kom man bara halvvägs, eller dunsade in i någon vägg. Fläckvis var golvet ganska torrt, så man bromsades, med röda friktionsmärken på magen. Varmt blev det också, så vi öppnade balkongdörren för att få in lite luft.
Efter ca en halvtimmes försök hade ännu ingen kommit fram, magar och knän hade fått stå ut med en hel del, men vi var så glada och fulla att det gjorde ju ingenting…

Då får en av killarna nog. Han tar sats, inte från duschrumsdörren, utan han öppnar den och tar sats från innersta väggen. Med ett dödsföraktande vrål kastar han sig iväg.

Och kommer för långt! Han dunsar i flaskan med huvudet, krossar den mot tröskeln till balkongen, får massor av skärsår på bröst och mage, glider över tröskeln ut på balkongen, kör huvudet mellan spjälorna, sliter av höger öra och fastnar med huvudet mellan spjälorna.

Hans skrik var fruktansvärda.
Vi andra stod ju vid banans början, och trodde först att han jublade över att han kommit fram, så vi hojtade och skränade att det var bra jobbat, flarran är din, snyggt genomfört, mästerligt, han borde ställa upp i OS…

Så småningom insåg vi att det var inte jubelrop som kom från killen, utan smärtvrål…
Vi klarade inte att dra loss honom, utan blev tvungna att ringa till brandkåren, som kom och sågade av en spjäla så han kom loss. Därefter fick han åka till Akademiska och få skärsåren omsedda, och örat fastsytt, för det hittade en brandman på gräset nedanför balkongen…
En representant från Stiftelsen Studentstaden kom och hälsade på dagen efter. Han var inte vänlig.

En pärla, tack ska du ha.
Citera
2016-12-02, 16:32
Medlem
BillHicksHOLLOGRAMs avatar
Hade sex med en tjej på en fest hos en kompis, mitt i akten hör jag en älder dam skrika va i helvette håller ni på men??!! Visade sig att vi var i han som hade festens mammas rum och hon kom hem just då. så jag klädd på mig fort som fan medans hon skällde på oss flydde snabbt som fan därifrån medans hon låg kvar i sängen när jag tänker på det hela måste det varit liiite jobbigare för henne
Citera
2016-12-02, 23:44
Medlem
ZcD475s avatar
En berusad man som stod på sin balkong och kissade på pensionärerna nedanför samtidigt som han vevade med snoppen som rotorbladen på en helikopter och skrek.
Citera
2016-12-02, 23:58
Medlem
En person som stoppat upp morötter i rumpan. Inte bara en, utan flera......
Flinar varje gång jag ser morötter i grönsaksdisken.
Citera
2016-12-15, 18:16
Medlem
Var på Power Big Meet i Västerås ibörjan av 2000talet.
En stor bilträff med 10000tals besökare. På kvällen är det cruiseing i hela stan.
Stod och tittade på strömmen av bilar, den ena i toppskick och nästa ett vrak!
Några stupfulla finnar kommer i en cab, ena killen har dragit ned brallor och kalsonger och kör kuken mellan ryggstödet och nackstödet på främre passagerarsätet!
Citera
2016-12-21, 18:52
Medlem
Sommarvikingens avatar
Det var julmiddag med jobbet idag på en restaurang och en av arbetskamraterna som jag känner ganska väl hade inte med sig ombyte och kom i arbetskläder. Otroligt pinsamt och obehagligt. Alla andra hade fina kostymer och ganska formell klädsel medans arbetskamraten kom i skitiga arbetsbyxor och flis. Brist på vett och etikett. Vissa har ingen skam i kroppen.
Citera
2016-12-21, 19:41
Medlem
Jahaudus avatar
En helt vanlig morgon, stod jag på balkongen och rökte. Tänkte inget speciellt när jag såg en mejeri-lastbil stanna utanför affären för att leverera mjölk. (Detta är en väldigt stor lastbil, som kör runt till stans många, olika mataffärer.)
Chauffören hoppar ut och går bak för att plocka ur vagnarna med pallar som mjölken står i. Jag hinner precis tänka att han verkar lite småsur, för han smällde igen framdörren och muttrade lite argt för sig själv. Då slår det slint.

Bakdörrarna klyddar lite och nu är chauffören vansinnig. Meeen FÖR HELVETE!!!, skriker han, hoppar upp och börjar slita ut mjölkvagnarna, som kraschar rakt ner i marken. Han går loss på mjölken som en galning, det flyter längs hela gatan och han fortsätter sen att plocka upp förpackningar en och en och svinga dem in i (hyres)husets vägg med ett splash. Han är nära att träffa en stackars äldre dam, som precis hinner ducka.

Han fortsätter gorma, stampa, välta och kasta länge innan han tröttnar, hoppar in i förarsätet och kör iväg. På sidan av lastbilen kan man då läsa: "Skånemejerier - ha en fortsatt trevlig dag!"
Citera
2016-12-21, 19:45
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Satt en natt och glodde på tv när en ovanligt lång reklam för någon internationell bistånds eller välgörenhets-organisation dök upp. Kan ha varit UNHCR, kommer ej ihåg. I klippet ses iaf ett typiskt undernärt afrikanskt barn sitta i en hydda med flugor runt huvudet och leka med en... -dildo! Trodde först jag såg fel, gnuggade ögonen och vände mig om mot mitt sällskap för att säkerställa att jag verkligen såg vad jag såg och jajjemän han såg lika chockad ut som mig.

Jag har i efterhand aldrig mer sett just den scenen med dildon, och ingen av de jag berättar detta för tror mig. Synd. Bjöd på ett jävligt stort garv under stunden som varade iaf.

Något barn kan ju ha hittat den på en soptipp. Inte helt otroligt att de som filmat och satt ihop reklamfilmen, inte sett vad det var hon lekte med utan trott att det bara var en färgglad plastgrunka vilken-som-helst.
Citera
2016-12-21, 19:45
Medlem
Dofternas avatar
En uteliggare som satt och plockade sårskorpor från sin hårbefriade hjässa och åt upp dessa keepers. Det var fem år sen och jag kräks fortfarande när jag tänker på det.
Citera
2016-12-21, 21:44
Medlem
happyjoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarvikingen
Det var julmiddag med jobbet idag på en restaurang och en av arbetskamraterna som jag känner ganska väl hade inte med sig ombyte och kom i arbetskläder. Otroligt pinsamt och obehagligt. Alla andra hade fina kostymer och ganska formell klädsel medans arbetskamraten kom i skitiga arbetsbyxor och flis. Brist på vett och etikett. Vissa har ingen skam i kroppen.

På min förrförra arbetsplats hade vi en tvär jävel (men duktig) som när vi skulle åka på tillställning också dök upp i arbetskläder. Vi skulle till Christiania på studiebesök och hen hade blåställ på sig. Det blev lite tokigt när vi andra skulle äta lunch på restaurang men hen satt på en parkbänk utanför och åt sin medhavda matlåda. Hen anmälde också till ledningen att vi bjudits på en gammeldansk under färjeturen över.
Citera
2017-09-20, 10:19
Medlem
Tripportreats avatar
Inte det värsta jag sett men det passar tråden bäst:

Var på bilkortege i Lindesberg för en herrans massa år sedan, en uppmärksamhetstörstsnde tjej hade övertygat några killar att någon försökt våldföra sig på henne(känner tjejen och det visade sig i efterhand vara falskt).

Tre killar gaddar ihop sig och letar reda på den här killen, en av dem ställer sig framför honom med axlarna bakdragna och huvudet fram i någon halvtaskig alfapose och hotar killen varvpå den här killen helt iskallt ger honom en sån klockren höger att han faller i backen, en annan kille flyger på honom bakifrån men hamnar på rygg inom loppen av någon sekund och får en fot i magen. Den tredje snubben kommer springandes mot honom rakt framifrån men då har denne fått tag på en glasflaska som han smäller i huvudet på honom så han faller omkull. Samtliga tre blir alltså sänka på under en minuten och lommar skamset därifrån.

Senare gadddar de ihop sig ännu fler och bankar skiten ur killen vilket gjorde mig lite förbannad, han hade verkligt gjort sig förtjänt av att gå helskinnad därifrån, fan vad han kunde slåss bra.

//tripportreat
Citera
2017-09-20, 10:27
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
När jag kom till Hultsfredsfestivalen 2005, var det en snubbe som däckat ståendes med kuken ute, pressat mot ett staket

Dessutom finns det en snubbe i Malmö som är lite speciell, har oftast hörlurar på sig, o dansar i takt med sin musik på en freestyle eller liknande, och bollar nedstoppade i tröjan för att likna bröst..
Längesen jag såg honom nu, minns inte riktigt hur han ser ut.
För att friska upp ditt minne:
https://www.youtube.com/watch?v=oYKDkKrcrU0

dock utan ballonger denna gång. Han heter Micke förresten, finns en tråd här om orginal i Malmö. Kolla in den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in