2016-02-09, 00:11
Medlem
Klappars avatar
Gick igenom en gångtunnel en gång där många alkisar brukar hänga till, till vänster ungefär i mitten av tunneln finns det en trappa som man kan använda för att ta sig därifrån. När jag närmar mig tunneln så känner jag att det är något som verkligen stinker. Eftersom jag hade bråttom så tänker jag inte mer på det utan svänger av för att ta trappan upp, det borde jag inte ha gjort för några trappsteg upp ligger en stor pöl av vad jag gissar på var Diarré. Jag insåg då att jag hade hittat källan till den vidriga lukten och sprang ned för trappan och tog den långa vägen istället. Kan tillägga att det såg ut som att minst två personer hade skitit där.
Senast redigerad av Klappar 2016-02-09 kl. 00:15.
Citera
2016-02-09, 00:30
Medlem
cirkusregeringuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpelstiltskina
Har skrattat gott åt era historier. Här är mitt bidrag:

Händelsen drabbade en av mina bästa tjejkompisar när vi var i tonåren. Vi var 16-år gamla och bodde i en liten håla med inte så många invånare. Hur som helst, hon hade träffat en kille på en fest några veckor tidigare, han var 3 år äldre. De hade inte haft sex men kyssts och sedan bytt nummer. De hade sms:at fram och tillbaka och bestämt att de skulle ses framöver men inte riktigt när.

Det hela börjar på hennes 16-års dag. Vi sitter hemma hos henne på sommarlovet, hennes mamma är på jobbet (hennes föräldrar var skilda). Plötsligt får hon ett sms där det står "Grattis på födelsedagen. Hälsningar pappa". Det lustiga var att numret inte tillhörde hennes pappa så hon skrev tillbaka och frågade vem det var. Det tog någon timma sedan kom ett långt svar tillbaka. I SMS:et hävdade denne man att han var hennes biologiska pappa, att han var ångerfull för att han inte tagit kontakt tidigare men nu kommit fram till att han ville lära känna sin dotter. Vår första tanke var såklart att det var någon av våra kompisar som försökte skämta.

I samma stund ringde det på dörren och det var hennes moster som hade vägarna förbi och ville gratulera födelsedagsbarnet. Vi berättade om sms:et och mostern frös till is. Där och då blev det totalt kaos. Kompisens föräldrar ringdes hem och jag fanns med som något stöd och visste inte riktigt var jag skulle ta vägen. Hur som så fick hon veta att pappan hon växt upp med inte var hennes biologiska. Mamman hade haft en affär under deras förhållande och blivit gravid med en annan man, en man som inte ville ta ansvar. Något som hennes icke biologiska pappa då valt att göra (all respekt till honom).

De kommande dagarna kantades av sorg och ilska och hon mer eller mindre bodde hos mig. Hur som helst så beslöt hon sig för att träffa denna biologiska pappa. Hon ville ju veta vem han var och hon ville att jag skulle följa med.

Vi bestämde träff på ett café och begav oss dit för att möta honom. När vi kom fram möttes vi av en barsk man som sträckte fram ett kuvert (som sedan visade sig innehålla 500:-). Dessutom presenterade han henne för sin halvbror som hon heller aldrig tidigare mött. Fast det visade sig att det hade hon ju, det var nämligen killen hon hånglat med på festen ett par veckor tidigare.

Kan än idag inte begripa att jag stod bredvid denna såpa. Kan tillägga att det var första och sista gången hon träffade sin biologiska far.

Det där får blir sista anekdoten för ikväll - slutar på topp!

5/5
Citera
2016-02-09, 01:12
Medlem
ColaKexs avatar
Hade varit på besök hos en kompis som bor ute på landet kan man säga. Efter en lång kväll med en hel del bira inkluderat lämnade jag kompisen för att hinna med sista bussen till stan där jag bor. Börjar spatsera på en grusvägen som leder fram till busshållplatsen och noterar att en tjej går cirka 100 meter framför mig. Denna tjej vänder sig konstant om och kollar på mig. Efter ett tag börjar det bli kallt och jag drar upp huvan på min tjocktröja och får i samma stund syn på klockan och inser att jag håller på att missa bussen! Jag tar genast sats och börjar springa på grusvägen (och är vid det här laget kanske 20 meter bakom tjejen). Strax innan jag ska passera tjejen så gallskriker hon i panik och slår mig med en hyffsat tjock pinne rakt över benet

Full som jag var så insåg jag inte att mitt beteende förmodligen gjort att tjejen trott att jag skulle överfalla henne
Citera
2016-02-09, 01:18
Medlem
Halloween2s avatar
När jag var på besök i farsans hemland för ett par årsedan, två taniga småpojkar kanske var 13-15 hänger vid en gränd och det kommer fram en större kille som var lika bred som pojkarna tillsammans. Hör inte vad som sägs då det är en bit ifrån men det är tydligen rån på g.

Den stora killen höjer rösten och ger en av killarna en örfil och drar fram en pistol (här börjar jag resa mig upp då det är första gången jag är med om något, beredd på att gå iväg eller springa) SMACK så har den andra lillkillen klippt till pistolmannen som drattar i backen med ansiktet förut i asfalten, pistol, plånbok och SKOR! tar killarna och springer iväg.

Kunde ha slutat värre men det är ju vardag där borta så
Citera
2016-02-09, 01:49
Medlem
StureplansElitens avatar
Satt på pendeltåget påväg till en kompis. Med musik i lurarna och bortsjunken i min egna värld sitter jag lutandes mot fönstret och spejar ut bland omgivningarna.

När tåget rullar in mot stationen (Älvsjö) så kommer plötsligt en jämn stråle längs med fönstret i min ansiktshöjd där jag satt lutandes. Jag hinner knappt uppfatta det men märker i bakguvudet att det alltså är en man med byxorna neddragna på andra sidan glasrutan. Det stod alltså nån jävla hemlös luffare till utseendet och pissade på tåget när det rullade in.

Visste inte vad jag skulle göra så skrattade bara och bytte plats.
Citera
2016-02-09, 02:07
Medlem
farcrys avatar
Vi klättrade in i ett före detta fritidshem/förskola som var en ganska stor tegelbyggnad.
Huset skulle rivas eller renoveras.
Allt fanns nästan kvar i huset som när det var aktivt, men allt bara låg huller om buller på golvet.
Tror det stått så ngt år... Det här var typ i början på 90 talet.
Vi undersöker huset en stund sen säger jag till polarn att jag får en känsla här inne av filmen
"flykten från New York" Det såg ju typ ut som inne i hög husen i filmen...
Vi kollar vidare lite, och en stund senare hittar jag på golvet under en del bråte en lp skiva, med film musiken från just "flykten från New York"???
Citera
2016-02-09, 02:12
Medlem
Två tyska studenter som inom ramarna för sina studentkårer genomförde en regelrätt duell med huggvärjor.

De följde den tyska mensurfäktningens regler men var inte rituell utan det var två personer som hatade varandra och skulle göra upp.

Till slut vann den ene, det sprutade rejält med blod från skallen på den andre och han rasade ihop. En äldre herre sydde ihop såret...

Det var rätt surrealistiskt.
Citera
2016-02-09, 04:21
Medlem
Politice-Rectams avatar
En 100 % störd familj där barnen var en bror och en syster i 15-årsåldern, och en syster i dagisålder. Brodern hade rivit små hål i sina byxor och använde inte underkläder. Han visade lite av sin pung ur hålorna åt sin syster och hon bara skrattade och tittade som i hypnos den lilla biten av pungen. I bland kunde han göra hålet större och visa en hel testikel åt sin syster.

Brodern masserade sig själv ofta genom byxorna och när han blev stenhård visade han stolt utbuktningen i byxorna åt sin syster. Systern gapade och använde ett speciellt läte för att yttra sin beundran. Hon bad också i bland mig att beskriva sin brors kuk. Brodern kunde i bland masturbera till slutet i min närvaro, som om det var något lika naturligt som att fika i andras närvaro.

Den yngre systern, som var i dagisålder, använde ofta kjol utan underkläder och brodern kollade då hennes vagina.
Citera
2016-02-09, 07:24
Medlem
Har sett en man dra ner byxorna på tunnelbaneperrongen (fridhemsplan) och börjat lägga en rejäl diarré. Han var uppenbart hög som ett hus. Var mitt på dagen och folk började skrika åt honom vad fan han höll på med. Sedan kommer väktare och drar ut mannen, medan skiten ligger kvar som en mjukglass på perrongen (stank dessutom som bara den). Var bakfull och fattade inte riktigt vad fan som hände, men sjukt var det :P
Citera
2016-02-09, 07:50
Medlem
Flög brevid, på lite håll, två stora tropiska åskmoln som det sprakade 1000 tals blixtar emellan, ganska sjukt fantastiskt
Citera
2016-02-09, 09:52
Medlem
Revileds avatar
På medborgarplatsens tunnelbanestation ca 06-07 såg jag en uteliggare ställa sig upp på bänken mitt på perrongen och skita. Det här var i norra änden av perrongen där den smalnar av, i alla fall så hoppade han upp på bänken, drog ned byxorna så långt det gick och sen hade han den värsta diarré jag någonsin sett. Det var så mycket vätska i avföringen att det täckte hela bredden av plattformen. En flod av brun sörja helt enkelt, på något sätt hade ett barn blivit skiljt från din moder och ville gå genom bajset för att återförenas men morsan skrek som en galning "Gå INTE i bajset!!!!" Vilket självklart var en omöjlighet. Ver inte vad som hände sen då jag behövde gå men det är nog det sjukaste jag sett hittills.
Citera
2016-02-09, 09:53
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reviled
På medborgarplatsens tunnelbanestation ca 06-07 såg jag en uteliggare ställa sig upp på bänken mitt på perrongen och skita. Det här var i norra änden av perrongen där den smalnar av, i alla fall så hoppade han upp på bänken, drog ned byxorna så långt det gick och sen hade han den värsta diarré jag någonsin sett. Det var så mycket vätska i avföringen att det täckte hela bredden av plattformen. En flod av brun sörja helt enkelt, på något sätt hade ett barn blivit skiljt från din moder och ville gå genom bajset för att återförenas men morsan skrek som en galning "Gå INTE i bajset!!!!" Vilket självklart var en omöjlighet. Ver inte vad som hände sen då jag behövde gå men det är nog det sjukaste jag sett hittills.
Gick du fram och luktade?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in