Sjukaste är nog när min kompis lyckades övertala mig att följa med till hans pappas sommarstuga och fira midsommarafton med hans familj och flickvän.
Dagen började med det klassiska du vet, äta mat,supa och delta i fåniga lekar.
Hur som helst så vart det en hel del alkohol och små timmarna började smyga sig på och alla hade gått och lagt sig förutom Polarens farsa och polarens flickvän.
Vi satt och snackade en jävla massa skit mellan himmel och jord.
Efter tag så säger polarens brud att hon ska gå hämta sin tröja i bilen så jag passade på att gå på toa en snabbis. När jag kommer tillbaka till bordet (partytältet)så märker jag att både polarens tjej och far var borta, tänkte inte mer på det och satte mig och väntade in dom. Efter ca 5 minuter så tänker jag för mig själv vart fan dom tog vägen så jag promenerar ner mot bilen som stog på deras grusplan (20meter från huset). När jag är halvvägs dit ser jag hur hon ligger med röven upp i luften och blir påsatt av sin pojkvän pappa. Chockad som jag är så står jag kvar i säkert 5 sekunder och ser på dom. Jag springer snabbt upp till huset där polaren ligger och sover så jag väcker han och berättar vad jag sett, han springer full och helvete ner och då har dom precis avslutat akten och blånekar. Slutade med att polaren och jag får snilleblixt och åker hem fulla som kastruller ca 4 mil med hans cross från tidigt 90tal.
Hur som helst så är inte dom ett par längre och sonen och farsan umgås fortfarande som far och son men han medger att det är inget man pratar högt om och han tycker att han far fick smaka sin egen medicin för han blev dumpad av sin dåvarande i samma veva.
jag må va en golare men Bro's Before hoes...right?