2016-02-23, 12:35
Medlem
De flesta av oss har säkert upplevt att vissa människor inte direkt har någon naturlig fallenhet för det de sysslar med, det kan gälla t ex hobbyspelande gitarrister som förvisso kan riva av ett par låtar, men helt utan finess och känsla. Det kan gälla folk i olika yrken som på ett eller annat sätt känns helt malplacerade, precis som tanten jag ska berätta för er om.
För några år sedan satt jag på bussen in till skolan. Vår chaufför var en 60-årig tant med långt blont hår, hon påminde lite om Pomperipossa faktiskt. Hon var nog inte någon av deras ordinarie förare, men det hände då och då att hon fick förtroendet att köra oss ungdomar till kunskapens källa. Det märktes dock tydligt att hon var osäker som chaufför, det saknades alltid flyt och känsla i körningen. Vanligtvis gick det trots allt väl, vi kom fram till skolan helskinnade.

Men denna dag gick det åt fanders, åtminstone med bussen. Vid en av hållplatserna måste bussen köras runt en liten gräsplätt med tillhörande trottoarstenskant. Det är en riktig skarp sväng för att vända bussens färdriktning 180 grader. Mitt i svängen dunsar hela ekipaget till. Det dunsar till igen, och igen, igen och igen. Tanten har alltså lyckats med att kila fast en kantsten i bakdäcket (däcket var egentligen två smalare däck som satt tätt ihop, hoppas ni förstår vad jag menar).

Tanten går ut och kollar, kliar sig nervöst i skallen, gör några tafatta ryck i stenen, inget händer. Vi sitter och småskrattar åt spektaklet, men bättre skulle det bli. Tanten ringer ett par samtal och beskriver sitt missöde, hennes panik tilltar då vi nu är redigt försenade och det förefaller som att en ersättningsbuss kommer dröja länge. Hon går återigen ut och fläcker desperat i stenen som nyss har ätit sig in i springan med hjälp av en halvt fullsatt buss på x antal ton.
Nu är goda råd dyra. Hon stormar in i bussen igen och frågar på fullaste allvar ifall någon har ett järnspett med sig. Två sekunders tystnad. Sen brister vi alla ut i ett helt historiskt gapskratt.
Senast redigerad av Zickler 2016-02-23 kl. 12:47.
Citera
2016-02-23, 13:31
Medlem
TheGamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zickler
(däcket var egentligen två smalare däck som satt tätt ihop, hoppas ni förstår vad jag menar).

Dubbelmontage kallas det.
Citera
2016-02-23, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av profanum.vulgus
Delade under ett märkligt rus hotellrum med en känd svensk skådespelare. Vid ett tillfälle stängde han in sig på toaletten. Duschen och kranen spolades om vartannat och skådespelaren deltog i en intensiv konversation med sig själv. Jag kunde höra många svordomar.

När jag sedan gick in i toaletten var det bajs i handfatet och även bajs på min tandborste

Det var sjukt. De flesta kan med stor sannolikhet räkna ut vem den här skådespelaren är.

Nej det kan vi inte. Det finns nämligen en uppsjö dekadenta skådisar- Persbrandt? Flinck? Uno?
Citera
2016-02-24, 00:03
Medlem
Kiggzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bronco68
-
Jag måste bara tacka för ett av de bästa inläggen jag nånsin sett på forumet
Citera
2016-02-24, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
En gång tappade jag en porslinskopp i golvet utan att den gick sönder.
Herrejävlar min

Själv blev jag nersparkad av en arg gubbe på min moppe. Han hade en 4 år gammal son med sig. Vi skrek glåpord till varandra o ja körde därifrån. Senare visade Det sig att han är min granne. Planerar hämnd.
Citera
2016-02-24, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av livetskokbok
Haha och sedan vaknade du upp framför datorn och insåg att du igentligen hade spelat tetris och det närmsta utomlands var när du nästan hänge med mamma på finlandskryssning 2004

Haha , istället för att sitta och anklaga folk för att ljuga så kanske du borde bjuda på en egen historia?

Eller har du inget att dela med dig i ditt roliga och spännande liv ?
Citera
2016-02-24, 15:06
Medlem
Bsquads avatar
Sjukaste är nog när min kompis lyckades övertala mig att följa med till hans pappas sommarstuga och fira midsommarafton med hans familj och flickvän.
Dagen började med det klassiska du vet, äta mat,supa och delta i fåniga lekar.

Hur som helst så vart det en hel del alkohol och små timmarna började smyga sig på och alla hade gått och lagt sig förutom Polarens farsa och polarens flickvän.
Vi satt och snackade en jävla massa skit mellan himmel och jord.
Efter tag så säger polarens brud att hon ska gå hämta sin tröja i bilen så jag passade på att gå på toa en snabbis. När jag kommer tillbaka till bordet (partytältet)så märker jag att både polarens tjej och far var borta, tänkte inte mer på det och satte mig och väntade in dom. Efter ca 5 minuter så tänker jag för mig själv vart fan dom tog vägen så jag promenerar ner mot bilen som stog på deras grusplan (20meter från huset). När jag är halvvägs dit ser jag hur hon ligger med röven upp i luften och blir påsatt av sin pojkvän pappa. Chockad som jag är så står jag kvar i säkert 5 sekunder och ser på dom. Jag springer snabbt upp till huset där polaren ligger och sover så jag väcker han och berättar vad jag sett, han springer full och helvete ner och då har dom precis avslutat akten och blånekar. Slutade med att polaren och jag får snilleblixt och åker hem fulla som kastruller ca 4 mil med hans cross från tidigt 90tal.

Hur som helst så är inte dom ett par längre och sonen och farsan umgås fortfarande som far och son men han medger att det är inget man pratar högt om och han tycker att han far fick smaka sin egen medicin för han blev dumpad av sin dåvarande i samma veva.

jag må va en golare men Bro's Before hoes...right?
Citera
2016-02-24, 16:03
Medlem
BigDingDongs avatar
Detta hände för rätt många år sedan, men är ändå något av det konstigaste jag själv råkat ut för.
Min chef hade skickat iväg mig på en utbildning i Linköping över helgen. På lördagskvällen hängde jag med några andra kursdeltagare ut på stan och tog ett par öl. Någon föreslog att vi skulle gå vidare till en restaurang och äta, men jag tackade nej till att följa med. I stället planerade jag att leta reda på ett ställe där man kunde träffa lite fina brudar, dansa och kanske i bästa fall få någonting mer…

Jag fick ett tips om ett ”bra ställe” och eftersom det låg alldeles i närheten och vädret var fint gick jag dit. När jag kom fram var det en kort kö men efter ett par minuter var jag inne. Bandet som spelade hade redan lockat upp rätt mycket folk på dansgolvet, och jag konstaterade att det fanns gott om snygga tjejer. Mina ögon fastnade nästan genast på en snygg mörkhårig tjej som stod och pratade med en kille vid baren. Hon var klädd i en åtsmitande ljusgul, kort klänning som avslöjade att hon hade en fin kropp. Lite små bröst kanske, men fantastisk rumpa, så jag gick fram och frågade om hon ville dansa. Hon tackade ja just som bandet började spela en tryckarlåt och vi gled ut på dansgolvet.

Hon var underbart mjuk och följsam och tryckte sig mot mig i dansen och jag njöt i fulla drag. Efter två låtar fick jag en puss på kinden och hon frågade om vi inte skulle se till att få något att dricka. Jag hade inte något emot detta utan följde med till baren, där jag generöst sa att hon fick välja vad hon ville ha. Vi tog varsin öl och jag njöt av hennes sällskap. Hon var faktiskt väldigt vacker och det sa jag till henne och hon tackade för komplimangen med en puss på munnen. Wow, vilken brud!

Strax var vi uppe på dansgolvet igen och jag njöt av att ha henne nära mig. Hon luktade gott, inte av parfym, utan en naturlig doft av en ung, ren och fräsch kvinna. Efter två låtar kysstes vi och jag blev helt vimmelkantig av hennes sätt att kyssa.

Vi dansade hela tiden med ett par korta pauser i baren. Efter ett par timmar frågade hon var jag bodde och jag förklarade att jag bara var på tillfällig besök i stan och bodde på ett hotell strax intill. Hon frågade om vi inte kunde gå dit, och jag svarade att det kunde vi visst. Samtidig tänkte jag att någon i receptionen kanske skulle ha synpunkter, men va’ fan. Detta var ju en chans jag inte fick missa.
Normalt sett skulle promenaden till hotellet ta max tio minuter, men den ljumma försommarkvällen och stämningen gjorde att vi var tvungna att stanna och kyssas flera gånger. Väl framme på hotellet hämtade jag rumsnyckeln i receptionen och vi tog hissen upp till mitt rum. Så fort jag fått igen rumsdörren blev vi ståendes och kysstes och jag passade på att smeka hennes fantastiska rumpa. Min kuk var stenhård och det märket hon naturligtvis och strax var hennes ena hand nere och smekte mig utanpå byxorna. Sedan gick hon ner på knä och öppnade min gylf och lirkade ut kuken ur kalsongerna. Hon drog ett par gånger i lemmen och sedan gled jag in mellan hennes läppar. Hon kunde verkligen suga och jag kände att jag skulle komma direkt om hon inte slutade genast. Jag drog mig ur och bad henne sluta samtidig som jag hjälpte henne upp på fötter.

Hon tog åter tag i min lem och jag lät min högerhand glida in under hennes känning och smekte henne mellan benen. Det kändes lite konstigt och strax insåg jag att jag stod och smekte en kuk. Jag blev så chockad att jag tog ett antal steg baklänges och snubblande hamnade i rummets enda fåtölj. Du är ju för fan en kille, lyckades jag till sist kläcka ur mig. Jag trodde att du förstod, blev svaret. Redan på väg upp till dansgolvet för vår första dans hade jag frågat om ”hennes” namn och ”hon” svarade något som jag uppfattade som Connie.
Jag bad Conny eller vad fan han hette att försvinna ut ur mitt rum och ut ur mitt liv. Sedan gick jag ut på toaletten och kräktes.

Hela påföljande dag var jag helt förstörd och jag mådde dåligt på måndagen när jag kom tillbaka till jobbet. En kvinnlig jobbarkompis såg att jag var helt förstörd och frågade hur det var fatt och jag berättade för henne vad som hänt med löfte om att hon inte fick föra det vidare. Hon skrattade och sa att det väl inte gjorde något att jag blivit avsugen så länge det bara var hon, jag och Conny som visste om vad som hänt. Synd bara att du inte hann komma i munnen på honom, tillade hon med ett leende.
Senast redigerad av BigDingDong 2016-02-24 kl. 16:13.
Citera
2016-02-24, 21:36
Medlem
Helsnurrigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigDingDong
...

Ja jävlar... Antar att du blev rätt paranoid efter det? Själv trodde jag att just lukten alltid skulle avslöja låtsastjejer men tydligen inte då. Tycker faktiskt att det borde finnas en lag mot denna typ av bedrägerier.
Senast redigerad av Helsnurrig 2016-02-24 kl. 21:39.
Citera
2016-02-25, 09:55
Medlem
Frejssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigDingDong
Detta hände för rätt många år sedan, men är ändå något av det konstigaste jag själv råkat ut för.
Min chef hade skickat iväg mig på en utbildning i Linköping över helgen. På lördagskvällen hängde jag med några andra kursdeltagare ut på stan och tog ett par öl. Någon föreslog att vi skulle gå vidare till en restaurang och äta, men jag tackade nej till att följa med. I stället planerade jag att leta reda på ett ställe där man kunde träffa lite fina brudar, dansa och kanske i bästa fall få någonting mer…

Jag fick ett tips om ett ”bra ställe” och eftersom det låg alldeles i närheten och vädret var fint gick jag dit. När jag kom fram var det en kort kö men efter ett par minuter var jag inne. Bandet som spelade hade redan lockat upp rätt mycket folk på dansgolvet, och jag konstaterade att det fanns gott om snygga tjejer. Mina ögon fastnade nästan genast på en snygg mörkhårig tjej som stod och pratade med en kille vid baren. Hon var klädd i en åtsmitande ljusgul, kort klänning som avslöjade att hon hade en fin kropp. Lite små bröst kanske, men fantastisk rumpa, så jag gick fram och frågade om hon ville dansa. Hon tackade ja just som bandet började spela en tryckarlåt och vi gled ut på dansgolvet.

Hon var underbart mjuk och följsam och tryckte sig mot mig i dansen och jag njöt i fulla drag. Efter två låtar fick jag en puss på kinden och hon frågade om vi inte skulle se till att få något att dricka. Jag hade inte något emot detta utan följde med till baren, där jag generöst sa att hon fick välja vad hon ville ha. Vi tog varsin öl och jag njöt av hennes sällskap. Hon var faktiskt väldigt vacker och det sa jag till henne och hon tackade för komplimangen med en puss på munnen. Wow, vilken brud!

Strax var vi uppe på dansgolvet igen och jag njöt av att ha henne nära mig. Hon luktade gott, inte av parfym, utan en naturlig doft av en ung, ren och fräsch kvinna. Efter två låtar kysstes vi och jag blev helt vimmelkantig av hennes sätt att kyssa.

Vi dansade hela tiden med ett par korta pauser i baren. Efter ett par timmar frågade hon var jag bodde och jag förklarade att jag bara var på tillfällig besök i stan och bodde på ett hotell strax intill. Hon frågade om vi inte kunde gå dit, och jag svarade att det kunde vi visst. Samtidig tänkte jag att någon i receptionen kanske skulle ha synpunkter, men va’ fan. Detta var ju en chans jag inte fick missa.
Normalt sett skulle promenaden till hotellet ta max tio minuter, men den ljumma försommarkvällen och stämningen gjorde att vi var tvungna att stanna och kyssas flera gånger. Väl framme på hotellet hämtade jag rumsnyckeln i receptionen och vi tog hissen upp till mitt rum. Så fort jag fått igen rumsdörren blev vi ståendes och kysstes och jag passade på att smeka hennes fantastiska rumpa. Min kuk var stenhård och det märket hon naturligtvis och strax var hennes ena hand nere och smekte mig utanpå byxorna. Sedan gick hon ner på knä och öppnade min gylf och lirkade ut kuken ur kalsongerna. Hon drog ett par gånger i lemmen och sedan gled jag in mellan hennes läppar. Hon kunde verkligen suga och jag kände att jag skulle komma direkt om hon inte slutade genast. Jag drog mig ur och bad henne sluta samtidig som jag hjälpte henne upp på fötter.

Hon tog åter tag i min lem och jag lät min högerhand glida in under hennes känning och smekte henne mellan benen. Det kändes lite konstigt och strax insåg jag att jag stod och smekte en kuk. Jag blev så chockad att jag tog ett antal steg baklänges och snubblande hamnade i rummets enda fåtölj. Du är ju för fan en kille, lyckades jag till sist kläcka ur mig. Jag trodde att du förstod, blev svaret. Redan på väg upp till dansgolvet för vår första dans hade jag frågat om ”hennes” namn och ”hon” svarade något som jag uppfattade som Connie.
Jag bad Conny eller vad fan han hette att försvinna ut ur mitt rum och ut ur mitt liv. Sedan gick jag ut på toaletten och kräktes.

Hela påföljande dag var jag helt förstörd och jag mådde dåligt på måndagen när jag kom tillbaka till jobbet. En kvinnlig jobbarkompis såg att jag var helt förstörd och frågade hur det var fatt och jag berättade för henne vad som hänt med löfte om att hon inte fick föra det vidare. Hon skrattade och sa att det väl inte gjorde något att jag blivit avsugen så länge det bara var hon, jag och Conny som visste om vad som hänt. Synd bara att du inte hann komma i munnen på honom, tillade hon med ett leende.

Hade du märkt att personen var kille om du var nykter? Har hört liknande historier från folk som varit i Thailand. Svårt att se skillnad när det är lite mörk och man är full och kåt.
Citera
2016-02-25, 10:12
Medlem
Kanske inte kvalar in med den nya titeln men...

När jag var barn så bodde min familj i en villa så vi hade en sotare som kom typ en gång i halvåret eller så. Jag (typ 12 år) hade ställt fram stegen åt denne. Han kommer ungefär när jag ska gå och hämta min cykel på baksidan av huset. Vi hälsar och går runt knuten och ser i ögonvrån hur han börjar klättra upp. Hör sedan en jävla smäll. Springer tillbaka och ser att han ligger på marken och håller om sitt huvud i panik. Mycket blod. Springer in och hämtar min mamma, som kommer ut och hjälper honom in. Hon är läkare, vilket var skönt.
Jag cyklar sen till skolan och är lite i chock hela dagen.

När jag kommer hem berättar mamma att han fått det där sotningsklotet i huvudet och spräckt skallen.

Fick sedan readan på att han ibland fortfarande blir yr och inte jobbar som sotare längre. Mår såklart lite skit över detta, samtidigt som han borde kollat att stegen stod okej / säkrat den. Jag som 12-åring, eller ens om det var min mamma som ställt den där, kan ju ta ansvar. Det är ju han som gjorde fel. Men känns ändå jävligt segt.
Citera
2016-02-25, 11:28
Medlem
Min farsa (som för övrigt också är sjuk i huvudet) beslöt, efter några dagars fight med morsan där hon slogs blodig att vi skulle besöka en av hans kåkfararkompisar som var psykopat. När vi kom upp i lägenheten så hade han fullt upp med att knulla en hora på sina sidenlakan. Vi gick därifrån. Var väl 11 år. Kan berätta ett dussintal liknande historier.

Det som upprörde mig mest var sidenlakanen. Ville inte föreställa mig dessa med fittsaft och sperma på.

Edit: och att jag precis gick och tog stesolid av ren reflex utan att tänka på varför hehe
Senast redigerad av joeykiller 2016-02-25 kl. 11:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in