2016-02-05, 07:44
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Das Auto
Jag testade det du nämner, att påpeka för några Jabba the Hutt att de är Jabba the Hutt, förklätt med humor. Fick motta diverse okvädinsord och näthat Nu har jag screensaveat och skickat in till sidan. Så får vi se vad som händer.
Kan du inte lägga upp bilderna på nätet?
Citera
2016-02-05, 07:45
Medlem
Citat:
Jag testade det du nämner, att påpeka för några Jabba the Hutt att de är Jabba the Hutt, förklätt med humor. Fick motta diverse okvädinsord och näthat Nu har jag screensaveat och skickat in till sidan. Så får vi se vad som händer.

Fan länka då
Citera
2016-02-05, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Det var en sån elak man som kallar henne hora och luder och det var kul att hon drev lite med honom. Men om hon är så kaxig mot fel man kan hon få stryk för det.

Män ska vara snälla mot kvinnor, men kvinnor ska vara snälla mot män också tycker jag. Ibland känns det som det är ok för kvinnor och behandla män hur som helst medan kvinnor ska behandlas som helgon....tänker inte specifikt på det här fallet.
Citera
2016-02-05, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Periodic
*Gäsp* Att folk kan finna det här roligt och "klockrent" osv är ju beklämmande. Hur som helst är det nog iscensatt för lite uppmärksamhet. Var väl för övrigt hon som var otrevlig till att börja med.
*Gäsp*

Var går gränsen vid gubbe? Hade det varit, säg, Johnny Depp hade hon säkert erbjudit sig att suga kuk direkt, trots ålder. Säkert lagt upp bilder på sin blogg till allmän beskådan också.

Sant. Det är som man ska veta sin plats i hierarkin. Är man en vanlig gubbe så är du längst ner. Och ändå får du höra att du är privilegierad och blir hatad för det också... ...krävs en man för och vara en man...
Citera
2016-02-05, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrtanke
Hon själv verkar vara lättkränkt också ja, men det är ju för fan mannen med. Att gå över gränsen är ju att spotta ur sig ord som luder, hota osv.

Uppenbarligen tar inte de flesta männen hennes ord som ett skämt, uppenbarligen ses inte hennes glimt för humor. I enstaka fall uppvisar hon en dubbelmoral ja, men inte i det specifika fallet vi diskuterar här.

Ja, nä..man beter sig inte som honom. Men hur ska tjejers beteende kunna tas som humor när det är sånt utbrett manshat som ligger bakom. Tänk när män behandlar kvinnor lika...då jäklar blir det liv i luckan....men tvärsom..då ska det ses som roligt.
Citera
2016-02-05, 11:07
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pejtrik
Män ska vara snälla mot kvinnor, men kvinnor ska vara snälla mot män också tycker jag. Ibland känns det som det är ok för kvinnor och behandla män hur som helst medan kvinnor ska behandlas som helgon....tänker inte specifikt på det här fallet.
Jag står inte bakom någon av detta, respekt är något man måste göra sig förtjänt av. Ingen man med värdighet tofflar för en kvinna, riktiga män leder och tar ingen skit. Vi män blir hjärntvättade med att vi ska vara mesar från dagis och genom skolan, detta är inte naturligt för oss och jag tror en del skriver grovt till tjejer för att få utlopp för sin manlighet på något konstigt sätt.

Att börja chatta om sex funkar för övrigt ibland, det hela beror på hur intresserad kvinnan är och hur msn kommer in på ämnet. Ja man kan skriva "fina bröst" till en tjej, om hon blir sur var hon ointresserad och då slipper man slösa tid.
Citera
2016-02-05, 11:16
Medlem
LazyBlues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pejtrik

Ja ofta rättfärdigar dom det Heléne med att kalla sig feminister. Men saken är den att en feminist som spyr galla på män enbart för att dom är män sysslar egentligen med helst mot folkgrupp, mobbing som egentligen ör precis lika illa som rasism.
Citera
2016-02-05, 11:45
Medlem
beardbraids avatar
Lite tråkigt med hyllningen då ganska många tjejer på dejtingsidor kan vara väldigt elaka. Är ju liksom inte första gången man skrivit värsta uppsatsen som inledningsmejl och bara får ett "fan va ful du är, ta livet av dej" som svar. Att hylla elakheter är inte konstruktivt nånstans. Låt bara bli att svara hellre.
Citera
2016-02-05, 11:46
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beardbraid
Lite tråkigt med hyllningen då ganska många tjejer på dejtingsidor kan vara väldigt elaka. Är ju liksom inte första gången man skrivit värsta uppsatsen som inledningsmejl och bara får ett "fan va ful du är, ta livet av dej" som svar. Att hylla elakheter är inte konstruktivt nånstans. Låt bara bli att svara hellre.

Fast det var väl inte på en dejtingsida? Hade varit en annan sak då.
Citera
2016-02-05, 13:29
Medlem
Hennes kommentar var väl lite onödig.
Citera
2016-02-05, 15:49
Bannlyst
Citat:
Usch, that was uncalled for Booo kvinnohatare!?!!?!

Citera
2016-02-05, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hakro807
Kan du inte lägga upp bilderna på nätet?

Tanken var ju att de skulle komma upp på Linnéas sida för att balansera upp könsbalansen. Vi får väl se om så blir fallet, eller mina bidrag faller bort av misstag.

http://www.imagebam.com/image/ea022e463468860
http://www.imagebam.com/image/b06a82463468862
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in