2016-02-07, 13:53
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrtanke
Vad vet du om det? Du gissar ju bara.
Ja jag vet att männen oftast är helt körda som säger sånt och att det är de själva som är elaka.
Citera
2016-02-07, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Ja jag vet att männen oftast är helt körda som säger sånt och att det är de själva som är elaka.

Fast vad vet du om vad andra kvinnor tycker och tänker? Bara för att du personligen inte känner några kvinnor som är elaka med flit, så innebär ju inte det att "kvinnor aldrig är elaka med flit". Det finns ju massvis med män som vittnar om att somliga kvinnor medvetet varit elaka och otrevliga, precis som det finns män som medvetet är elaka och otrevliga.
Citera
2016-02-07, 18:02
Medlem
retepm.s avatar
Det är ju Linnea som tar sig massa friheter. Hur fan är kvinnfolk funtade? Hjälte vad fan en vidrig cyberbully inget annat.
Citera
2016-02-07, 18:13
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mooon
Skulle hon tackat ja och låtit honom komma loss och snuskat sig menar du?

Hon var kul och avslöjade honom utan att vara elak. Det överlever han säkert.

Varför framställs hon som en hjälte? Vad är speciellt med denna Linnea. En vanlig bortskämd snorvalp bara.
Citera
2016-02-07, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pedobear84
Vänta här nu.. den äldre gubben säger "söting" till henne.. hon svarar med att vara pissdryg och kalla honom uråldrig och gör sig rolig på hans bekostnad..

Varför hyllas hon över att vara ett litet omoget pissluder för? Kan någon förklara.

Tror du att gubben är den första som skriver till henne? Hon vet exakt vad han är ute efter därav de pissdryga svaret?
Citera
2016-02-07, 19:42
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBig55
Tror du att gubben är den första som skriver till henne? Hon vet exakt vad han är ute efter därav de pissdryga svaret?

Det var ju inte riktigt poängen med artikeln eller är det jag som inte fattar? Sluta använd smiley du framstår som helt debil.
Citera
2016-02-07, 19:46
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrtanke
Fast vad vet du om vad andra kvinnor tycker och tänker? Bara för att du personligen inte känner några kvinnor som är elaka med flit, så innebär ju inte det att "kvinnor aldrig är elaka med flit". Det finns ju massvis med män som vittnar om att somliga kvinnor medvetet varit elaka och otrevliga, precis som det finns män som medvetet är elaka och otrevliga.
Kvinnor är bara elaka om männen varit elaka först eller om de är förtryckta.
Citera
2016-02-07, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Kvinnor är bara elaka om männen varit elaka först eller om de är förtryckta.

Du har blivit hjärntvättad hör jag.
Citera
2016-02-07, 19:58
Medlem
Custom_mades avatar
"När en främling tar kontakt med mig i syfte att ragga så finns det en gräns på hur trevlig jag orkar vara om jag inte är intresserad. Jag har inte (och det har inte Linnea heller) bett om att bli raggad på"

Det var ju LÄTT på en dejtingapp hon blev kontaktad, finns inga tvivel även om vissa blir kontaktade liknande utanför sådant. Och ja, har man ett konto på en dejtingapp är det EXAKT vad man frågar efter, att bli raggad på! Haha vad gör man annars där?

Står man bakom kassan på ica så är det inte konstigt om folk tycker att man ska skanna varor.

Hur tappad får man vara egentligen?

Tycker hon var lite smårolig inget fel på det, men vadå asrolig var hon inte direkt, hjälte? Knappast.

Vissa människor här är ju fan helt borttappade. "JAG HAR ALDRIG BETT OM DIN UPPMÄRKSAMHET" sen lägger de ut lättklädda bilder på nätet.

Det är EXAKT det man gör med sådant utgående beteende, ber om uppmärksamhet, sen när den kommer från "fel" håll tänker man "aj då, inte mitt fel!" hahahaha väx upp och lev i den verkliga världen!
Citera
2016-02-07, 20:05
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
"När en främling tar kontakt med mig i syfte att ragga så finns det en gräns på hur trevlig jag orkar vara om jag inte är intresserad. Jag har inte (och det har inte Linnea heller) bett om att bli raggad på"

Det var ju LÄTT på en dejtingapp hon blev kontaktad, finns inga tvivel även om vissa blir kontaktade liknande utanför sådant. Och ja, har man ett konto på en dejtingapp är det EXAKT vad man frågar efter, att bli raggad på! Haha vad gör man annars där?

Står man bakom kassan på ica så är det inte konstigt om folk tycker att man ska skanna varor.

Hur tappad får man vara egentligen?

Tycker hon var lite smårolig inget fel på det, men vadå asrolig var hon inte direkt, hjälte? Knappast.

Vissa människor här är ju fan helt borttappade. "JAG HAR ALDRIG BETT OM DIN UPPMÄRKSAMHET" sen lägger de ut lättklädda bilder på nätet.

Det är EXAKT det man gör med sådant utgående beteende, ber om uppmärksamhet, sen när den kommer från "fel" håll tänker man "aj då, inte mitt fel!" hahahaha väx upp och lev i den verkliga världen!

Roligast är ju kvinnor som blir otrevliga när någon kommenterar hennes tuttar när det liksom är fokus i bilden.
Citera
2016-02-07, 20:14
Medlem
johanjosefssons avatar
Dagens ungdomar har en väldig tendens att snabbt bli blöta i byxan av slagkraftiga mantran, har sett riktiga cheesy inlägg fyllda av floskler, klichèer och stundtals bedrövlig grammatik. Trots detta, kan de få tusentals likes på sina tröttsamma inlägg. Dagens ungdomar är otroligt lättlurad och synnerligen foglig inför PK-normer.

Man kan ju tycka att de borde vara mer selektiva, med tanke på den enorma mängden information som enkelt finnes över internet, men icke. PK-informationen är fortfarande den mest lättuggade bland våra ungdomar. Bästa sättet är nog att käfta tillbaka, ungdomarna lär sig inget när de omges av Ja-sägare hela tiden, de är alldeles för bortskämda, de verkar tro de är några slags priviligerade prinsessor, vilket de faktiskt är av PK-maffian.

Linnèa är PK-skadad, törstig efter uppmärksamhet och sanslöst intetsägande. Linnèa skulle säkert krypa in i en trång ventilationsgång om jag nämnde att det fanns pengar där inne. Eller varför inte hoppa in i en taxi full med berikare? Det är ju det hon har lärt sig, att man ska inte vara RASIIIIST!! Och att gamla gubbar är äckliga och "hatar", etc.
Citera
2016-02-07, 20:25
Medlem
SorcererSimons avatar
Förstår varken det roliga eller originella med det här. Jag menar tjejer beter ju sig såhär mot i princip vilken kille som helst så länge han är tillräckligt långt under hennes "nivå". Det är ju bara så tjejer fungerar...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in