2005-12-30, 23:54
Medlem
weirdbeatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mollydott
Jag har kommit med en del anvandbara tips i denna trad.
Ar det de som fatt dig och din flugpolare att stalka mig pa detta vis? Ar det fler alderstigna saker jag skrivit som du inte fattar, anvand P.M-knappen sa ska jag sa pedagogiskt som mojligt forsoka fa dig och flugan att na nya insikter. (Sager inte att det blir en enkel match.)

Varför PM:ade du inte mig om det här själv då, som flugan ovan nämnt? Och vilka nya insikter är det vi ska få? Att lära oss missförstå saker?

Citat:
Ursprungligen postat av mollydott
Pa det viset slipper resten av de normalbegavade har i forum dina och flugans tillkortakommanden i lasforstaelse.
Vad menar du att vi är överbegåvade, och du är normalbegåvad?
Citera
2005-12-31, 00:15
Medlem
brevmannens avatar
Ni som tycker att tjejen rider dåligt, köp en strap-on och sen rider ni av tjejen själva istället och visar hur det ska gå till
Citera
2005-12-31, 01:23
Medlem
times avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brevmannen
Ni som tycker att tjejen rider dåligt, köp en strap-on och sen rider ni av tjejen själva istället och visar hur det ska gå till

Det är bra mycket svårare att rida av en strap-on än en kuk. Strap-ons är mer... lösa.
Citera
2005-12-31, 15:47
Medlem
jag gillar inte den ställningen mycket pga det
Citera
2005-12-31, 16:51
Medlem
times avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TexZ
jag gillar inte den ställningen mycket pga det

Använd citera-funktionen så att man vet vad du svarar på.
Citera
2005-12-31, 16:55
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av time
Använd citera-funktionen så att man vet vad du svarar på.
Troligtvis topic. Han menar nog att han inte gillar att tjejer rider för att de inte vet hur man gör.
Citera
2006-01-04, 15:32
Medlem
weirdbeatss avatar
Jag kan bara konstatera att "nu har mollydott gett upp"...

Till er andra vill jag bara säga att det är lika bra att knulla doggystyle...
Citera
2006-01-04, 15:38
Bannlyst
men, pratar ni aldrig med era flickvänner om sex, eller vaddå? berättar ni aldrig hur ni vill ha det osv?
Citera
2006-01-04, 16:10
Medlem
carebears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fröken_prym
men, pratar ni aldrig med era flickvänner om sex, eller vaddå? berättar ni aldrig hur ni vill ha det osv?
Detta är FB... Här har alla killar 30 cm minst, men kan helt enkelt inte kommunicera med kvinnor, varför tror du vi är här?
Sen finns det ju faktiskt tjejer/kvinnor som inte lyssnar när man berättar...
Citera
2006-01-18, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fröken_prym

Tjejer över 25 brukar rida bättre. Det tar tydligen lite tid att förstå att man ska guppa och inte gnida.. Unga tjejer är usla.

Man behöver inte berätta hur man vill ha det, den entusiams man känner för olika ställningar står ganksa klar ändå. Om kille stönar eller om det går för honom så rider du bra. Om han tittar på klockan och byter ställning efter en kort stund så rider du dåligt.
Citera
2006-01-18, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marang
Tjejer över 25 brukar rida bättre. Det tar tydligen lite tid att förstå att man ska guppa och inte gnida.. Unga tjejer är usla.

Man behöver inte berätta hur man vill ha det, den entusiams man känner för olika ställningar står ganksa klar ändå. Om kille stönar eller om det går för honom så rider du bra. Om han tittar på klockan och byter ställning efter en kort stund så rider du dåligt.

suck. jag blir less. tjejer rider så därför det är skönast för dem. när tjejen är ovanpå är det hon som bestämmer. nu menar jag såklart inte att det ska göra ont för killen om det kan bli konstig vinkel och så. men om vi säger såhär: stönar tjejen och gnider sig så är det bra, om hon försöker guppa upp och ner, men inte kan hålla en bra rytm eller får kramp i låren och inte stönar så är det inte bra. då kan väl tjejen få komma så först medans killen (om han är en sådan typ av kille som inte blir kåt av att tjejen blir det) suckar och kollar på klockan så kan man ta hand om honom sen. fan inte alla andra ställningar som innebär in-och-ut (istället för gnid) är jättesköna för tjejen heller.

visst, ridning är litet av ett dilemma, men man kan ju inte säga att tjejer rider fel när de gör så att det är skönast för dem.
Citera
2006-01-18, 19:50
Medlem
chippyboys avatar
jag ser nog ridning lite som en 'paus' i sexet, eftersom jag inte behöver anstränga mig lika mycket som i dom andra ställningarna, ofta ett välkommet inslag.

det jag tror killar måste tänka på är att ge bra motjuck (om så önskas) och spänna magmusklerna så klitoris stimuleras intensivare vid det omtalade "gnuggandet".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in