2005-11-13, 22:26
Bannlyst
Många tjejer nästan sitter på killen när dom rider och rider mer fram och bak än upp och ner. Detta gör att det i bland kan kännas som att dom håller på att bryta pitten på en samt att det blir lite för varmt för pungen. Vad jag förstått det så känns det bättre för tjejer eftersom dom smeker klitoris när det är tätt samt att dom dessutom har "staven" inne som rör runt. Inte bara en tjejer har jag märkt rider på detta sättet. Vad beror det på eller är det bara okunskap?
Citera
2005-11-13, 22:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xtreme
Många tjejer nästan sitter på killen när dom rider och rider mer fram och bak än upp och ner. Detta gör att det i bland kan kännas som att dom håller på att brytta pitten på en samt att det blir lite för varmt för pungen. Vad jag förstått det så känns det bättre för tjejer eftersom som smeker klitoris när det är tätt samt att dom dessutom har "staven" inne som rör runt. Inte bara en tjejer har jag märkt rider på detta sättet. Vad beror det på eller är det bara okunskap?

1/10 kan rida så det står härliga till. Resten tror kuken är böjjbar
Citera
2005-11-13, 22:30
Medlem
Fordies avatar
Citat:
Många tjejer nästan sitter på killen när dom rider och rider mer fram och bak än upp och ner. Detta gör att det i bland kan kännas som att dom håller på att bryta pitten på en samt att det blir lite för varmt för pungen. Vad jag förstått det så känns det bättre för tjejer eftersom dom smeker klitoris när det är tätt samt att dom dessutom har "staven" inne som rör runt. Inte bara en tjejer har jag märkt rider på detta sättet. Vad beror det på eller är det bara okunskap?

Det beror på att om du vill ha kissemisse runt din orm så ska du väl orka göra jobbet också? Latmask
Citera
2005-11-13, 22:31
Bannlyst
*
Citera
2005-11-13, 22:32
Bannlyst
Citat:

Bra att nån kan.
Citera
2005-11-13, 22:35
Medlem
Bråkmakarns avatar
Värst är när dom går upp för långt så den slinker ut, och sen ner igen vilket gör att det känns som den ska brytas om dom träffar fel
Citera
2005-11-13, 22:35
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:

Kanske för att det är skönt, right on the spot så att säga eller för att det är jävligt jobbigt att rida en kille som bara lagt sig platt på rygg och förväntar sig att tjejen ska göra hela jobbet.
Citera
2005-11-13, 22:37
Medlem
jols avatar
Varför knullar så många killar fel?

För att de tycker det är skönt? Låt oss säga att du ligger missionären, gör du på viset som känns skönt för dig, eller på ett vis som inte ger något? När det är hon som gör jobbet tycker jag du bara ska åka med och hålla i dig förutsatt att du inte gör illa dig, rätt vad det är rider hon på något vis du gillar mer och då du
tips om du har problem: prata med henne
Citera
2005-11-13, 22:38
Medlem
Daddy Dajmkryzzs avatar
Äh, nu är ni väl lite gnälliga...det måste ju vara skitsvårt för de stackars damerna att rida bra...försök tänka er in i det själva!...det är en ganska krånglig ställning...personligen försöker jag undvika den...
Citera
2005-11-13, 22:38
Medlem
Snövits avatar
När jag rider, gör jag det först skönt föt mig sen för honom. Så slutar det med att båda är nöjda och tillfredsställda.
Citera
2005-11-13, 22:41
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bråkmakarn
Värst är när dom går upp för långt så den slinker ut, och sen ner igen vilket gör att det känns som den ska brytas om dom träffar fel

Håller med Fy fan, det gör så jäkla ont när de missar... "oj förlåt"... mmmm eller hur...
Citera
2005-11-13, 22:48
Medlem
Snövits avatar
Det är väl inte så svårt att se till att kukan stannar i när man rider? Är det vanligt att tjejer gör så?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in