2006-01-18, 19:53
Medlem
Tuppen Gunnars avatar
Ja att kvinnor är egoistiska svin som inte bryr sig om vad mannen vill är knappast någon nyhet, men de män som inte förmår att få honan på bättre tankar är inte mycket bättre, ett enkelt "gör om gör rätt" borde funka, om inte detta så får man göra lite hämndaktioner, detta gäller förövrigt alla situationer där honan missköter sig i sängen, exempel på små hämndaktioner: köra in den i analen utan förvarning, nypa i bröstvårtorna, komma lite oväntat etc.
Citera
2006-02-01, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av del mar
suck. jag blir less. tjejer rider så därför det är skönast för dem. när tjejen är ovanpå är det hon som bestämmer. nu menar jag såklart inte att det ska göra ont för killen om det kan bli konstig vinkel och så. men om vi säger såhär: stönar tjejen och gnider sig så är det bra, om hon försöker guppa upp och ner, men inte kan hålla en bra rytm eller får kramp i låren och inte stönar så är det inte bra. då kan väl tjejen få komma så först medans killen (om han är en sådan typ av kille som inte blir kåt av att tjejen blir det) suckar och kollar på klockan så kan man ta hand om honom sen. fan inte alla andra ställningar som innebär in-och-ut (istället för gnid) är jättesköna för tjejen heller.

visst, ridning är litet av ett dilemma, men man kan ju inte säga att tjejer rider fel när de gör så att det är skönast för dem.

Pittvickning medelst gnidanderidning är för en man vad ett bröstknull är för en kvinna - intetsägande. Det gör inte ont och det gör inte gott heller.
Citera
2011-07-10, 13:04
Medlem
rosaCharlies avatar
:)

Jag tänkte testa att köra den här positionen.. Det blir iaf upp och ner ist för fram och tillbaka.
Hur skulle ni reagera om er tjej liksom ställde sig över er som i en slags "kissställning" och juckade upp och ner med antingen en eller två händer lätt vilande på ert bröst.

http://www.google.se/imgres?imgurl=h...w=1280&bih=709
Senast redigerad av rosaCharlie 2011-07-10 kl. 13:04. Anledning: fellänkning
Citera
2011-07-10, 13:12
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosaCharlie
Jag tänkte testa att köra den här positionen.. Det blir iaf upp och ner ist för fram och tillbaka.
Hur skulle ni reagera om er tjej liksom ställde sig över er som i en slags "kissställning" och juckade upp och ner med antingen en eller två händer lätt vilande på ert bröst.

http://www.google.se/imgres?imgurl=h...w=1280&bih=709

Det är inga problem med det. Pröva att ha han sittandes lite lätt upp (Tänk större kudde mot sänggavel) och sätt dina ben riktigt långt fram och håll tag om hans nacke/axlar. Sen är det bara ta emot som en duktig slyna. Finns oändigt många variationer av det där.

I övrigt så är det bara tvinga dom att höfta och jucka sönder tills dom blir helt svettiga. Piska dom och uppmana dom. Säg att dom är långsamma och håna dom att dom inte kan snabbare. Det ska knullas i denna ordning: Börja med kuken långt in och höfta bakåt med huvudet uppåt. Fortsätt ha fjärilar som drar i nackhåret så att du har en relativt fixerad position med huvudet. Därefter drar fjärilarna lätt upp dig ett par centimeter samtidigt som du höftar fram allt vad du har, sedan baklänges och upprepa så fort du kan. Delvis böjd kuk, delvis klitorisstimulans, mycket fart, svettig tjej, mysig sexdoft. Eller något.
Citera
2011-07-10, 14:54
Medlem
Kvartens avatar
Vafan, var glad att du har hittat en tjej som vågar ta för sig. Mycket roligare än någon som inte gör någonting eller inte ger dig feedback överhuvudtaget. Låt henne få sitt, då har du ju till godo sen
Citera
2011-07-10, 15:27
Medlem
Vinets avatar
För att det är skönt? Sedan när var det killens uppgift att avgöra vad som är rätt och fel i sängen? Det är väl ändå subjektivt .
Citera
2011-07-10, 15:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xtreme
Många tjejer nästan sitter på killen när dom rider och rider mer fram och bak än upp och ner. Detta gör att det i bland kan kännas som att dom håller på att bryta pitten på en samt att det blir lite för varmt för pungen. Vad jag förstått det så känns det bättre för tjejer eftersom dom smeker klitoris när det är tätt samt att dom dessutom har "staven" inne som rör runt. Inte bara en tjejer har jag märkt rider på detta sättet. Vad beror det på eller är det bara okunskap?

För att din värdelösa lilla kuk är för liten.
Citera
2011-07-10, 15:59
Medlem
Baileys86s avatar
Det kanske är för att tjejen ska kunna komma åt g-punkten, det går inte om den åker rakt in och ut utan då behöver man jucka mer fram och bak istället.
Citera
2011-07-10, 16:47
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xtreme
Många tjejer nästan sitter på killen när dom rider och rider mer fram och bak än upp och ner. Detta gör att det i bland kan kännas som att dom håller på att bryta pitten på en samt att det blir lite för varmt för pungen. Vad jag förstått det så känns det bättre för tjejer eftersom dom smeker klitoris när det är tätt samt att dom dessutom har "staven" inne som rör runt. Inte bara en tjejer har jag märkt rider på detta sättet. Vad beror det på eller är det bara okunskap?

Du svarade på din egen fråga...
Citera
2011-07-10, 19:20
Medlem
SummerWines avatar
Oj sicken gammal tråd.

Ts: Du kan vara okunnig. Får jag fråga hur du gör när du står med en halvmeter mellan dina knän och rör dig upp och ner...? Studsar du? Det finns ingen led i den mänskliga anatomin som gör det möjligt att rida upp och ner. Tänk utanför din egen kuk förfan!

Om man tex lutar sig framåt kan man använda höften till detta men inte utan att man rör sig fram och tillbaka annars är det fysiskt omöjligt och förresten, det är skönare så för mig!
Citera
2011-07-10, 19:24
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SummerWine
Oj sicken gammal tråd.

Ts: Du kan vara okunnig. Får jag fråga hur du gör när du står med en halvmeter mellan dina knän och rör dig upp och ner...? Studsar du? Det finns ingen led i den mänskliga anatomin som gör det möjligt att rida upp och ner. Tänk utanför din egen kuk förfan!

Om man tex lutar sig framåt kan man använda höften till detta men inte utan att man rör sig fram och tillbaka annars är det fysiskt omöjligt och förresten, det är skönare så för mig!

Haha, missade helt att tråden var 5 år gammal...vi får hoppas att TS har lärt sig ngt under dessa fem år då...
Citera
2011-07-10, 19:43
Medlem
SummerWines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheKicks
Haha, missade helt att tråden var 5 år gammal...vi får hoppas att TS har lärt sig ngt under dessa fem år då...

Haha, det var inte du som dammade av den men ja, det får vi verkligen hoppas!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in