2011-07-11, 21:45
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danda
Jag brukar ibland rida på det sätt du kallar fel, för att kuken då stimulerar g-punkten vilket är väldigt skönt, men oftast brukar jag rida upp och ner, så att kuken åker in och ut.

Om en tjej rider fel får du väl antingen själv börja jucka in och ut kuken, eller säga till henne att hon gör fel, eller försöka "styra" henne genom att ta händerna runt midjan och försöka föra henne upp och ner så kanske hon fattar .

Sen varför tjejer rider "fel" beror nog i vissa fall på okunskap och i vissa fall på att de tycker det sättet är skönare.

Gör det du tycker är skönt, när tjejen är överst så är det tjejen som bestämmer...
Citera
2011-07-11, 22:17
Medlem
det bästa stället att rida på (enligt mig) för att det ska bli skönt för båda två är att ha honom sittande i soffan. Sen ska man liksom sitta på huk. INTE på knäna, man ska alltså inte rida med knäna som stöd utan man ska ha fötterna i soffan som ett stöd och lyfta upp och ner. FUNKAR SKITBRA för min del! och det blev mycket bättre för mitt ex när vi använde oss av "fotstöd" istället för knästöd.

Det blir en helt annan femma då.

Det tog ett tag för mig att lära mig det knepet. Att rida med knäna som stöd funkar inte. Det blir helt fel för min del.. Jag kan inte knulla honom lika hårt som jag kan med fotstödet och kuken åker inte in lika djupt som den gör med "fotstödet"

men för att svara på frågan då. Det är inte så där jätte lätt att hantera en ridning när man gör det på det vanligt sättet. Det blir helt fel på något sätt. I alla fall för mig!
Citera
2011-07-12, 17:06
Medlem
pinnenjaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hondendar
det bästa stället att rida på (enligt mig) för att det ska bli skönt för båda två är att ha honom sittande i soffan. Sen ska man liksom sitta på huk. INTE på knäna, man ska alltså inte rida med knäna som stöd utan man ska ha fötterna i soffan som ett stöd och lyfta upp och ner.

Det värsta är att man ser ut som en groda som inte kan hoppa då. Hopplöst.

Fan vad dålig ordvits, men det är sant ändå.
Citera
2011-07-12, 18:26
Medlem
trigger99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pinnenjao

Spelar ingen roll hur det ser ut, den ridningen är så sjukt skön att man som kille tycker hon blir extremt sexig i den ställningen.
Citera
2011-07-12, 18:42
Medlem
solopoetry.s avatar
Det tar inte många minuter att inse att när man ligger ner
helt över killen i ridställning, så är det förmodligen det ridsätt som är minst
stimulerande för mannen.

Det tar heller inte lång stund att inse att det är förbannat skönt
och jävligt lätt att som tjej få orgasm på det sättet.
Citera
2011-07-12, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinnenjao

Om du lyckas se hopplös ut i den ställning då är du kass.

testa njut lite och lev dig in i det så slipper du se hopplös ut?

Att se honom djupt i ögonen, ha ena handen eller bägge två på hans axlar, eller rycka tag i hans hår under tiden du knullar sönder hans kuk i den ställningen, ja det lär verkligen inte få dig att se hopplös ut, lyckas du som sagt med det så är du kass (!)
Citera
2011-07-12, 22:36
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nathaliestankar
Är du en tjej eller kille?
Tänkte inte på ons nu men om vi tänker så förstår jag att tjejer gör så för det är så de kommer fortast av att rida, oftast.
Jag är kille.
Citera
2011-07-13, 02:14
Medlem
Nathaliestankars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjisken
Jag är kille.

Förklarar en del.
Citera
2011-07-16, 17:48
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nathaliestankar
Förklarar en del.
Får jag inte påpeka att en tjej "rider fel", bara för att jag är kille?
Citera
2011-07-16, 21:48
Medlem
De gör det väl av en anledning, som förmodligen lyder att de tycker det är skönt. Tycker dock att vi killar ska greppa tag i röven hennes och knulla skiten ur henne om tempot inte passar oss.
Citera
2011-07-17, 01:30
Medlem
Nathaliestankars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjisken
Får jag inte påpeka att en tjej "rider fel", bara för att jag är kille?

Jo visst får du göra det.
Vissa uttalanden var rätt självklara att de kom ifrån en kille.
Citera
2011-07-17, 03:14
Bannlyst
min flickvän gnider sig fram å tebax, mer 2 step forward 1 back så tillslut glider man Nästan ut, men det är pga min polare dör :/
så medan hon gör så så tar ja händerna på höfterna och trycker "ner" henne så hon inte glider upp mot min mage xD men då kommer hon fort som attan också, sure jag dör för sekunden men kommer igång snabbt efter :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in