2011-07-10, 22:36
Medlem
Om ni bara hade lite tålamod skulle ni märka att tjejen bara gör så ett tag, sen ändrar hon teknik, det är väldigt få tjejer som inte blir uttråkade och avtända enformigt sex. Om man verkligen inte står ut med hennes ridteknik så är det bara att vända på henne så hon har ryggen mot, då har hon inget att gnida sig mot och blir tvungen att jucka upp-ner istället för fram-bak.

Alla tjejer kan rida fantastiskt bra, om man bara ger dem chansen.

Det är ju sköt för båda, inte bara henne. Besides, vad är det för fel med att bara kolla på när hon njuter och hennes bröst guppar?

Det enda fel jag tycker att många tjejer gör är att de sitter för upprätt. Om de böjer sig framåt och ligger på en så blir det skönare för båda.
Citera
2011-07-10, 23:18
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filling
Om ni bara hade lite tålamod skulle ni märka att tjejen bara gör så ett tag, sen ändrar hon teknik, det är väldigt få tjejer som inte blir uttråkade och avtända enformigt sex. Om man verkligen inte står ut med hennes ridteknik så är det bara att vända på henne så hon har ryggen mot, då har hon inget att gnida sig mot och blir tvungen att jucka upp-ner istället för fram-bak.

Alla tjejer kan rida fantastiskt bra, om man bara ger dem chansen.

Det är ju sköt för båda, inte bara henne. Besides, vad är det för fel med att bara kolla på när hon njuter och hennes bröst guppar?

Det enda fel jag tycker att många tjejer gör är att de sitter för upprätt. Om de böjer sig framåt och ligger på en så blir det skönare för båda.

Ja i mitt fall så kan vi skylla på porren. Innan jag blev mer "van" så satt jag upp för jag trodde att det helt enkelt var det som var skönast för de sitter ju alltid upp i porrens värld...men som tur är så har jag ngr hjärnceller som fattade att det var skönare att luta sig fram... Nu kan jag ju inte tala för alla men många har nog blivit lurade av porren ngn gång...
Citera
2011-07-11, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheKicks
Ja i mitt fall så kan vi skylla på porren. Innan jag blev mer "van" så satt jag upp för jag trodde att det helt enkelt var det som var skönast för de sitter ju alltid upp i porrens värld...men som tur är så har jag ngr hjärnceller som fattade att det var skönare att luta sig fram... Nu kan jag ju inte tala för alla men många har nog blivit lurade av porren ngn gång...

De flesta som kollar på porr blir grundlurade.

Fan, det är sjukt hur lurad man blir. Jag gjorde exakt som de gör i porren (slicka bara med tungspetsen, 'såga' med kuken, cp-ställningar, sprut i ansiktet etc) och trodde jag var asbra, när jag insåg att allt var fel och bara för syns skull blev jag chockad. Hade jag slagit handen i pannan då hade jag nog dött.
Min verklighet blev krossad. I flera år hade jag gått och trott att jag var asbra på sex, när jag i själva verket var totalt värdelös. Tycker nästan synd om tjejerna.
Citera
2011-07-11, 00:14
Medlem
Nathaliestankars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xtreme
Många tjejer nästan sitter på killen när dom rider och rider mer fram och bak än upp och ner. Detta gör att det i bland kan kännas som att dom håller på att bryta pitten på en samt att det blir lite för varmt för pungen. Vad jag förstått det så känns det bättre för tjejer eftersom dom smeker klitoris när det är tätt samt att dom dessutom har "staven" inne som rör runt. Inte bara en tjejer har jag märkt rider på detta sättet. Vad beror det på eller är det bara okunskap?

Vem säger att det är fel?
Du kanske inte tycker det är skönt men massa andra?!

Kan bara veta från mina erfarenheter men...
För mig är det för att man träffar g-punten och det är lättare att få orgasm.

Enbart in och ut funkar sällan för tjejer så...
Citera
2011-07-11, 02:33
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nathaliestankar
Vem säger att det är fel?
Du kanske inte tycker det är skönt men massa andra?!

Kan bara veta från mina erfarenheter men...
För mig är det för att man träffar g-punten och det är lättare att få orgasm.

Enbart in och ut funkar sällan för tjejer så...
Men care på tjejerna.. Kan bara tala för mig själv, men oftast vid ONS så gäller de ju att komma först och sedan bara vända ryggen till. Och hela deras "rida" upplägg med att lägga snigelspår fram och tillbaka sabbar rätt rejält då, känns ju knappt något.
Citera
2011-07-11, 02:36
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjisken
Men care på tjejerna.. Kan bara tala för mig själv, men oftast vid ONS så gäller de ju att komma först och sedan bara vända ryggen till. Och hela deras "rida" upplägg med att lägga snigelspår fram och tillbaka sabbar rätt rejält då, känns ju knappt något.

Du kanske inte ska skriva att du är ett dåligt engångsligg...
Citera
2011-07-11, 02:41
Medlem
kalasetistans avatar
Något av det skönaste jag varit med om var när tjejen satt på mig och lutade sig framåt (på sättet så man kan kyssa varandra) och guppade upp och ner med underkroppen. Var fan helt amazing och var tvungen att tänka unsexy thoughts för att inte råka komma på en gång.
Citera
2011-07-11, 03:37
Medlem
Sin-of-Emmys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuppen Gunnar
Ja att kvinnor är egoistiska svin som inte bryr sig om vad mannen vill är knappast någon nyhet, men de män som inte förmår att få honan på bättre tankar är inte mycket bättre, ett enkelt "gör om gör rätt" borde funka, om inte detta så får man göra lite hämndaktioner, detta gäller förövrigt alla situationer där honan missköter sig i sängen, exempel på små hämndaktioner: köra in den i analen utan förvarning, nypa i bröstvårtorna, komma lite oväntat etc.

Hoppas vid gud du är oskuld eller kastrerad med din kvinnosyn......!

ÖVRIGT. skönast för mig är att luta mig bakåt o ha händerna på killens lår eller knän då får jag en ordentlig g masage o han får sitt jäkla in ut in ut. Ni killar som tror det räcker för en kvinna, vakna!
Citera
2011-07-11, 16:46
Medlem
Nathaliestankars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjisken

Är du en tjej eller kille?
Tänkte inte på ons nu men om vi tänker så förstår jag att tjejer gör så för det är så de kommer fortast av att rida, oftast.
Citera
2011-07-11, 20:57
Medlem
pinnenjaos avatar
Måste medge att jag rider "fel" ganska ofta.

Kan även medge att det är för att jag i ridställning kan komma om och om igen om jag nu får göra på mitt sätt.

Angående av att "bryta av kuken" så händer det när killar har små. För det första känner man efter ett tag inte riktigt var den är (åtminstone inte längst ut), för det andra har jag vant mig vid stora dasar, och när man kommer till en med liten så kan man ju knappt röra sig utan att den far ut och böjs, och i kombination av att man inte riktigt vet var den är så händer det sometimes. Kan underlätta/motverkas om killen liksom, höjer upp sitt bäcken lite. Och om han gör det så kommer jag på ca 2 sec, lovely.

Sen är det en svår rörelse att sätta sig upp och ned. Även om jag har ridit häst och dase (observera, inte samtidigt) i x antal år och bör kunna den rörelsen så är det som sagt svårt utan hjälp. Jag säger inte att killen ska göra jobbet när man rider, men ett par händer på tuttarna, låren eller höfterna brukar faktiskt hjälpa, även om det bara är ett litet litet stöd man får.
Citera
2011-07-11, 21:08
Medlem
Roxanas avatar
Ni killar/män somvarit missnöjda med tjejens ridtur; har ni bara lidit i det tysta eller talat om för tjejen hur hon bör göra för att det ska bli bra?

Visst, när hon gör si & så är det skönt för henne, men ni vill väl också kunna njuta av lite kinky ridskola någon gång?
Citera
2011-07-11, 21:22
Medlem
Jag brukar ibland rida på det sätt du kallar fel, för att kuken då stimulerar g-punkten vilket är väldigt skönt, men oftast brukar jag rida upp och ner, så att kuken åker in och ut.

Om en tjej rider fel får du väl antingen själv börja jucka in och ut kuken, eller säga till henne att hon gör fel, eller försöka "styra" henne genom att ta händerna runt midjan och försöka föra henne upp och ner så kanske hon fattar .

Sen varför tjejer rider "fel" beror nog i vissa fall på okunskap och i vissa fall på att de tycker det sättet är skönare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in