Citat:
Jag fick för mig att det var 5000 mellan oktober fram tills nu typ - har jag fattat fel?
Citat:
Klart brott har begåtts, men man ser vad man vill se och du vill tydligen fortsätta leva i sandlådan så fine. Du anser inte att mainstreammedia ibland mörkar/undanhåller information alltså? Du menar att allt som skrivs i artiklar på svt är helt korrekt? Jag har iaf blivit uppfostrad till att ifrågasätta saker som enligt mig inte stämmer. Sen kan man inte göra så mycket mer än fråga och bilda sin egen uppfattning - men att köpa allt blind för det är rimliga källor är en rätt farlig inställning att ha.
Citat:
Om ändå någon med lite tyngd kunde skriva om det - men tydligen inte. Enda som kommer hända nu är att Batra kommer ta över till hösten och så tvingas vi börja om igen då hon kommer gå i Löfvens fotspår efter en kvart sådär.
Citat:
Bidrag? Vad yrar du om? Arbetat sen 17 års ålder heltid och jag är absolut inte en som predikar våld eller tror det löser problem - däremot har människor rätt att få bilda sin egen uppfattning. Vi är inte en skolklass som behöver få höra vissa saker så vi kan ta en tupplur utan att vakna upp svettiga i mardrömmar. Sen att du ser ner på att vara patriot förstår jag inte, jag kan förstå om du ser ner på rasister och nazister men att vara stolt över sitt land är väl inget fel? Du kan läsa hur mycket som helst, det är och kommer fortfarande vara nazist och rasist-as som kutar runt och gör vanliga hederliga människor rädda.
Vi svenskar jobbar och försöker göra rätt för oss. Medans patrasket lever på bidrag och tror de får större kuk för att de älskar flaaaaggan lite mer.
Skaffa ett jobb för fan och börja göra rätt för er. Ni får inte längre semester för att ni är patrioter.
Ni ses som dumma i huvudet bara.
Vi svenskar jobbar och försöker göra rätt för oss. Medans patrasket lever på bidrag och tror de får större kuk för att de älskar flaaaaggan lite mer.
Skaffa ett jobb för fan och börja göra rätt för er. Ni får inte längre semester för att ni är patrioter.
Ni ses som dumma i huvudet bara.
Har för övrigt inte tagit semester på några år heller och det gör jag inte för att vara martyr utan trivs med mitt jobb och har inte prioriterat det. Du är inte direkt bättre än dom du klankar ner på med dina fördommar.
Citat:
Mhm man blir less, men måste bli lite sämre innan det blir bättre.
Vafan gnäller ni om? Vet ni ens va bråket handlade om? Helt rätt att reagera om man blir utsatt för rasism tex, inte göra som svenne banan springa iväg gråtandes o ringa aina så fort de blir kaos. Hur vet ni vilken sida som e brottslig i bråket? Polisen avfärdade redan att ungdomarna skulle gjort ett brott.