2017-10-25, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Ajd... Det var inga goda nyheter. Ska messa honom direkt!

Sg att Jaggermeister gtt p burken igen. 40 dbol /500 test e var det visst. Intressant! Snart kanske man fr brja akta sig.

Hur skter sig shopparna?

Mvh,

-Alfred

Tror inte det r ngon shop som misskter sig just nu. VI har hulk, superman, Swed de vanliga. Apoteksboden har 2 nya fina mrken, term kr deras grejer och ven max-gains. SC ska lgga ner btw.

Lite saker som frsvunnit p posten, men det verkar inte vara till en enskild shop, postnord siktar p alla shoppar haha.

Fueltank, el bruto labs torskade, kanske gammalt fr dig? men var tydligen en gammal pundish som drev det
Senast redigerad av LotN 2017-10-25 kl. 16:22.
Citera
2017-10-25, 16:43
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LotN
Tror inte det r ngon shop som misskter sig just nu. VI har hulk, superman, Swed de vanliga. Apoteksboden har 2 nya fina mrken, term kr deras grejer och ven max-gains. SC ska lgga ner btw.

Lite saker som frsvunnit p posten, men det verkar inte vara till en enskild shop, postnord siktar p alla shoppar haha.

Fueltank, el bruto labs torskade, kanske gammalt fr dig? men var tydligen en gammal pundish som drev det

Tack fr fill-in. Men som du sa inte s mycket som var nytt under solen.

Mvh,

-Alfred
Citera
2017-10-27, 08:11
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Hehe ok det verkar ju finnas ett intresse s vi kr vl igng igen d!
Fick feeling hr imorse s jag spikade faktiskt frsta testot och nandrot s jag fr vl ta mig en kopp kaffe stta mig ner frfatta denna kurs frsta rapportinlgg.

Tack fr fina ord fr vrigt, trodde faktiskt aldrig jag skulle knna en frnimmelse av saknad fr f12 men vad vet vl jag mitt arma luder med min simpla bakgrund.. Har tydligen saknat mnga av er!

Har massa ny spnnande kunskap som jag har frvrvat under min onlinefrnvaro s ska bli kul att stta allt p prov igen fr nu blir det den frsta resan mot maxad fysik som jag ver huvud taget ens kunnat genomfra 100%-igt pga skador under de senaste 3 ren i stora drag.

Hoppas ni finner ngot nytt att anvnda i era egna resor mot Adonis-kommentarerna.

Hej min gamle vn!

Jag har tankar om att upplgget skall starta enligt fljande iaf:

Vecka 1 - 8
350mg Test prop ew
350mg NPP ew
10mg Exemestane eod
250mcg x 2 BPC 157 ed (morgon och kvll)

Vecka 9 - 16
350mg Test prop ew
350mg NPP ew
300mg Tren-mix (PRL's Combo; ace, e och hex) ELLER 20mg Oxar ed
20mg Exemestane eod
250mcg BPC 157 ed

Vecka 17 - vidare
300mg Test cyp ew
300mg Nandro D ("Deca") ew
400mg Primo E ew
10mg Exemestane eod
250mcg x 2 BPC 157 ed (morgon och kvll)

Kan hnda att jag kastar om lite men det r iaf sdr planen ser ut just nu. Mlet r 87kg @ 11% innan julafton.

Mvh,

-Alfred

Edit: glmde peptiden

Hrligt

Har du cruisat p testo eller har du legat helt off ?
Har sjlv legat och cruisat p 250 mg testo e e7d och 2iu HGH under 4 mnader.
Hoppade sedan p 300 mg Primo e3d ihop med 250 mg testo e e3d & 3,6 iu HGH ed. Efter 7-8 veckor brjade jag m piss i kroppen. Konstant huvudvrk och allmnt dligt vlmende. D hade mina blodvrden slagit i all time high. HB p 194 & evf p 0,62. Alla andra vrden fljde samma mnster. nd lmnar jag blod var 3 mnad och ter enormt fin mat rent kvalitetsmssigt och lever tmligen sunt.
Primon r nu i talande stund ( hoppas jag om inte annat s lmnas det in precis nr som ) inlmnat p en Svensk labb fr att underska va fan det var. Misstnker att det r Tren.
S nu till min frga r du inte rdd fr att blodvrdena ska sticka ivg nr du kr NPP och tren ihop och senare Deca och primo ? Och hur lngt r du beredd att lta dem sticka ? Och vad ligger du p normalt?
Citera
2017-10-27, 15:53
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
Hrligt

Har du cruisat p testo eller har du legat helt off ?
Har sjlv legat och cruisat p 250 mg testo e e7d och 2iu HGH under 4 mnader.
Hoppade sedan p 300 mg Primo e3d ihop med 250 mg testo e e3d & 3,6 iu HGH ed. Efter 7-8 veckor brjade jag m piss i kroppen. Konstant huvudvrk och allmnt dligt vlmende. D hade mina blodvrden slagit i all time high. HB p 194 & evf p 0,62. Alla andra vrden fljde samma mnster. nd lmnar jag blod var 3 mnad och ter enormt fin mat rent kvalitetsmssigt och lever tmligen sunt.
Primon r nu i talande stund ( hoppas jag om inte annat s lmnas det in precis nr som ) inlmnat p en Svensk labb fr att underska va fan det var. Misstnker att det r Tren.
S nu till min frga r du inte rdd fr att blodvrdena ska sticka ivg nr du kr NPP och tren ihop och senare Deca och primo ? Och hur lngt r du beredd att lta dem sticka ? Och vad ligger du p normalt?

Jag har varit helt off strre delen av onlinefrnvaron.
Nu verkar det bli som s att jag kr ett litet annat upplgg faktiskt d jag ftt lite nya bud p tillgngligt godis.
Till en brjan kommer jag nog att stta in 350 propp, 300 NPP och 300 primo samt 2,1iu GH ed. Efter 8-9 veckor byter jag ut NPP mot tren alternativt behller NPP'n och lgger till en ox-blast.
Sen verkar det som att jag fr hem ett par askar Anavar frn MultiPharm s det vill man ju slnga in ngon gng.
Allt detta avgrs efter frsta 6 veckorna med propp/primo/npp GH d jag vet i vilken takt kroppen utvecklas. Vill jag gasa p lite mer ker trennet in, vill jag brja lean-bygga blir det anavar och vill jag f lite mer tryck men inte fullt tren-drag s ker oxarna in typ.
Nandro D kommer nog f vnta lite. Efter blast s blir det nog ner p 350 test e/300 primo/2,1iu GH ett tag innan nsta push framt vrkanten. Planerar g av framt maj/juni kanske mjligtvis med trt ver sommarn.
Gllande min EVF framfrallt s har jag sllan problem med den. Har gtt relativt hgt p EQ och nandro i kombination samt hgt p EQ i samband med "EVF-kande" former av trning (mycket kondition i princip) och aldrig behvt "tappa mig p blod".
Givetvis hller jag koll p de vanligaste blodvrdena under dessa kurer.
Hller jag dock kosten som jag ska s brukar det inte bli ngra strre hot.

Mvh,

-Alfred
Citera
2017-10-27, 18:34
Medlem
Citat:
Jag har varit helt off strre delen av onlinefrnvaron.
Hur gick din PCT?
Citera
2017-10-27, 18:43
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReinfeldtM
Hur gick din PCT?

Som jag precis skrev i Zyzz's rapport bestod min PCT efter min 1,5 r lnga kur enbart av 40/40/20/20 nolva samt hCG-brygga vilket rckte fint fr terhmtning. Just det jag krde lite cabergoline tv veckor in ocks i vetenskapligt syfte.

Mjligt att testonivn idag r ngot lgre n innan frra kuren men man fr inte glmma att jag ldras och att niverna minskar med ren naturligt.

Hade inte heller ngot behov av varken clomid eller Tripto.

Mvh,

-Alfred
Citera
2017-10-27, 22:25
Medlem
ftwGBGftws avatar
Citat:
Som jag precis skrev i Zyzz's rapport bestod min PCT efter min 1,5 r lnga kur enbart av 40/40/20/20 nolva samt hCG-brygga vilket rckte fint fr terhmtning. Just det jag krde lite cabergoline tv veckor in ocks i vetenskapligt syfte.

Mjligt att testonivn idag r ngot lgre n innan frra kuren men man fr inte glmma att jag ldras och att niverna minskar med ren naturligt.

Hade inte heller ngot behov av varken clomid eller Tripto.

Mvh,

-Alfred

Tjena kanske str ngonstans men som det lata s jag r s undrar jag hur ditt upplgg p HCG brygga var? Jag kommer ligga in ca 11 mnader och tnkte kra hcg ocks.

Mvh gteB
Citera
2017-10-28, 18:03
Medlem
thechosenoness avatar
Vafan Kalle!!! Trodde du satt eller rkat ut fr en olycka?

Jag r vldigt sllan online hr men nr Kalle kommer tbx hit mste man ju logga in och visa sig

Hoppas allt r bra med dig min vn.

Hlsningar du vet vem
Citera
2017-10-29, 14:11
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ftwGBGftw
Tjena kanske str ngonstans men som det lata s jag r s undrar jag hur ditt upplgg p HCG brygga var? Jag kommer ligga in ca 11 mnader och tnkte kra hcg ocks.

Mvh gteB

Inget konstigt, 1k ed tror jag att jag krde.

Citat:
Ursprungligen postat av thechosenones
Vafan Kalle!!! Trodde du satt eller rkat ut fr en olycka?

Jag r vldigt sllan online hr men nr Kalle kommer tbx hit mste man ju logga in och visa sig

Hoppas allt r bra med dig min vn.

Hlsningar du vet vem

Nmen tjenare gosse!

Haha jo hrde det gick rykten p stan.. Ingen olycka ingen ptvingad semester utan bara ett vlbehvligt avbrck frn f12's mindre charmerande sidor. Det r fint med mig, ser fram emot att f fokusera p rutinerna kring kost trning igen. Ska bli fint vxa till sig lite!

Hur e lget med dig? Vxer du fortfarande?

Mvh,

-Alfred
Citera
2017-10-29, 18:54
Medlem
thechosenoness avatar
Citat:

Nmen tjenare gosse!

Haha jo hrde det gick rykten p stan.. Ingen olycka ingen ptvingad semester utan bara ett vlbehvligt avbrck frn f12's mindre charmerande sidor. Det r fint med mig, ser fram emot att f fokusera p rutinerna kring kost trning igen. Ska bli fint vxa till sig lite!

Hur e lget med dig? Vxer du fortfarande?

Mvh,

-Alfred

Jo tack allt r bra hr! Tror mina fornstora dagar r ver, dock r det sjlvvalt d jag kraftigt dragit ner prepen frn hgdos allt (du vet ju vad jag brukade ligga p ) till att endast kra testo only lgdos 600mg/v

Har krt detta upplgg ett bra tag nu och mste sga att ven om jag inte kan komma upp i den ligan jag lg i frr med endast detta, s r det fan det bsta val jag gjort p lnge! Libidon r alltid p topp, vlmendet med, magen krnglar inte, smnen r 100% varje natt och jag knner inga bieffekter alls, man r 20 r 24/7 helt enkelt En extra bonus r ju att det r en plnboksvnlig kur med och man kan lgga de 30k var tredje mnad som man tidigare spenderade p diverse extra substanser p andra saker som frnjer livet

Vad r planen fr dig d? Kul att du kr igng igen
Citera
2017-10-30, 15:01
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thechosenones
Jo tack allt r bra hr! Tror mina fornstora dagar r ver, dock r det sjlvvalt d jag kraftigt dragit ner prepen frn hgdos allt (du vet ju vad jag brukade ligga p ) till att endast kra testo only lgdos 600mg/v

Har krt detta upplgg ett bra tag nu och mste sga att ven om jag inte kan komma upp i den ligan jag lg i frr med endast detta, s r det fan det bsta val jag gjort p lnge! Libidon r alltid p topp, vlmendet med, magen krnglar inte, smnen r 100% varje natt och jag knner inga bieffekter alls, man r 20 r 24/7 helt enkelt En extra bonus r ju att det r en plnboksvnlig kur med och man kan lgga de 30k var tredje mnad som man tidigare spenderade p diverse extra substanser p andra saker som frnjer livet

Vad r planen fr dig d? Kul att du kr igng igen

Haha nej du r ju inte knd fr att g milt fram p prepp doser..
Sknt att du hittat modellen dock! Alla har ju olika optimala lgen beroende p hur kroppen har levt etc. Fr mig r 600mg dubbelt mot vad jag brukar ligga p s jag antar att uttrycket "lgdos" kanske r p tiden att omklassificeras som subjektivt och ytterst relativt begrepp.
Viktiga r ju att du mr bra knner att det funkar hela dygnet alla dygn.
Vad lggs verblivna resurser p nu istllet d om man fr frga?

Planen fr mig r nu att likt ett racing-stall plocka ner maskinen i molekyler, putsa, kalibrera och frstrka innan det byggs p med fler hstkrafter och volym. Mlet r 90kg@10% till vrkanten, typ maj/juni som senast.
Jag startar med en bra grund med fokus p att "ladda upp" kroppen som sagt utan fr hg anabol/androgen aktivitet frsta 8 veckorna genom att kra fljande upplgg;

300mg prop ew (Pro Oil och BM Pharmaceuticals)
400mg primo ew (Superoil)
20mg oxandrolone ed (MultiPharm)
2,1iu GH ed (Genotropin frn svenskt recept)
2 x 250mcg BPC157 ed (1 subQ-injektion morgon samt 1 oral adm. kvll)
0,25mg anastrozole eod (Superman)

Detta kommer tillsammans med en fokuserad nringstiming gra att jag kommer f ut mycket mer av NPP/Oxar- eller Tren-blast senare d magsystemet r uppstrkt och topptrimmat, immunfrsvaret stabilt och mer eller mindre orubbligt samt micronringsinlagring i skelettmuskulatur r optimerad och en lagom hg hypertrofi i muskelceller uppsttt utan att kroppen har brjat motarbeta en kraftigt kad anabolism/androgenism med kad katabolism.

Vad det innebr rent konkret r att man kan g mycket lgre p doserna och sledes inte behver vnta lngre n 4 veckor egentligen innan nsta blast p samma doser, mjligtvis med en marginell hjning.
Sledes blir kroppen mindre anstrngd och kan fokusera mer p att bygga upp. Det r faktiskt rtt sjukt nr man sjlv insg det fr frsta gngen och knde skillnaden p att "jobba mot" eller "jobba med" kroppen. Man behver inte ens brja lyfta srskilt tunga grejer med ett sdant upplgg fr att vxa s det knakar p LBM-skalan.

Under blast med tren kommer det nog se ut shr;

300mg prop ew (Pro Oil och BM Pharmaceuticals)
400mg primo ew (Superoil)
300mg Tren combo ew (ace/enan/hex) (PRL)
2,1iu GH ed + 1,5iu 45min post wo 4 dagar/v (Genotropin frn svenskt recept)
0,25mg anastrozole eod (Superman)

Sen seglar jag nog vidare p typ 250mg cyp/300mg primo ew + 2,1iu GH ed fram till vrkanten d det blir trim med NPP och oxar samt kad testo-dos till runt 500mg beroende p hur mycket katabolismen kat under kurens gng.

Knns som att det kan bli ett bra upplgg och med primo i grunden hela resan r jag nstan garanterat sjukdomsfri s lyckas man bara hlla fokus med nringstiming och smnrutiner s ska man nog ledigt kunna n en tvlingsbar fysik.

Ska frska f ihop ett bra inlgg om mina upplgg gllande nringstiming och nring verlag d detta r den stora biten fr att allt ska funka bra. Sitter inte detta s mste man "kompensera" med hgre doser p preppen fr att n effekten men resultatet d blir fortfarande ojmfrbart och terhmtningen tyngre.

Mvh,

-Alfred
Citera
2017-10-30, 18:25
Medlem
meckar'ns avatar
Kul du r igng igen Alfred.

Tycker du har brdans bsta instllning till preppande
minimala doser, lngsiktiga kningar.
Allmnt vlmende, organ & ledhlsa.

En god analysfrmga tillsammans med erfarenhet och
ett skrivet sprk som r underhllande svl som informativt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in