2016-03-16, 20:02
Bannlyst
Har du någonsin funderat på att träna MMA/BJJ(seriös fråga) Alfred? Du känner ju din kropp till perfektion.
Det tar ju åratal för vissa. All heder till dig.
Citera
2016-03-17, 12:28
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LysergicZero
Har du någonsin funderat på att träna MMA/BJJ(seriös fråga) Alfred? Du känner ju din kropp till perfektion.
Det tar ju åratal för vissa. All heder till dig.

Jag har tränat en hel del kampsport, bla MMA och BJJ. Har märkt att BJJ'n fräter lite på mina leder men det är en riktigt rolig träningsform.
Varför undrar du detta?

-Alfred
Citera
2016-03-18, 10:12
Medlem
alfred i all ära <3 säger man så?

vad tycker du om preppen king?

mvh

legend
Citera
2016-03-18, 15:33
Medlem
Hey Alfred!

Väntar fortfarande på dina roid-tester som du skulle lägga upp så fort dom kom. Det var ju ett jävla tagsen nu som du hade beställt dem. Jag tog airmail när jag beställde mina, tog du möjligen padla kanot mail?

Du har PM iaf
Citera
2016-03-19, 13:18
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av legendhb
alfred i all ära <3 säger man så?

vad tycker du om preppen king?

mvh

legend

Haha ja så kan man väl säga?
Jodå, Bayer primon är kanon, proppen från Pro Oil likaså och EQ'n från Syntholan gör jobbet. Växten är ju helt fantastisk..
Börjar bli riktigt hård nu faktiskt, alla effekter har kommit långt mycket tidigare än vad jag räknade med och det känns extremt hoppfullt att lyckas nå mina mål. Kanske till och med lyckas bita mig fast på 90kg.

Hur går det själv bror? Blir du slim å fit snart eller hehe?

Mvh

Citat:
Ursprungligen postat av INSIDER19399
Hey Alfred!

Väntar fortfarande på dina roid-tester som du skulle lägga upp så fort dom kom. Det var ju ett jävla tagsen nu som du hade beställt dem. Jag tog airmail när jag beställde mina, tog du möjligen padla kanot mail?

Du har PM iaf

Helt sjukt, det uppdagades igår när jag snackade med frugan igen att hon har tagit mina avi'er när hon va lack på att jag köpt saker. Så jävla vred på henne...
Håller på å lösa en ny då paketet återgick pga att jag inte hämtade ut det. Trodde först det blivit stoppat i tullen men det var regeringen hemma som gjorde beslaget..

Mvh
Citera
2016-03-19, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Haha ja så kan man väl säga?
Jodå, Bayer primon är kanon, proppen från Pro Oil likaså och EQ'n från Syntholan gör jobbet. Växten är ju helt fantastisk..
Börjar bli riktigt hård nu faktiskt, alla effekter har kommit långt mycket tidigare än vad jag räknade med och det känns extremt hoppfullt att lyckas nå mina mål. Kanske till och med lyckas bita mig fast på 90kg.

Hur går det själv bror? Blir du slim å fit snart eller hehe?

Mvh

Helt sjukt, det uppdagades igår när jag snackade med frugan igen att hon har tagit mina avi'er när hon va lack på att jag köpt saker. Så jävla vred på henne...
Håller på å lösa en ny då paketet återgick pga att jag inte hämtade ut det. Trodde först det blivit stoppat i tullen men det var regeringen hemma som gjorde beslaget..

Mvh

Håller på att lösa en ny vadå? Fruga eller roid-test?
Citera
2016-03-20, 15:30
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av INSIDER19399
Håller på att lösa en ny vadå? Fruga eller roid-test?

Båda två verkar det som...
Citera
2016-03-20, 16:36
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Dag 54 på Spenat-safarin med KarlAlfred!

Nu börjar det verkligen hända grejer! Hyn börjar bli fet och EQ'n ger sig även tillkänna vid den brutala återhämtningsförmåga jag får på EQ. Musklerna börjar fylla ut riktigt fint å vikterna börjar bli lätta lite för snabbt. Vill inte häkta på för mycket i mina övningar men tvingas nu dra på rätt fint för att lyckas jobba upp en bra pump å matta ut musklerna på mindre än 12-15 reps..

Statsen som de såg ut imorse;

Kroppsvikt: 90,6 kg (Ökning med 1,2 kg per den 15/3)
Kroppsfett: 11,2% (Minskning med 0,1% per den 15/3)
Vätskeretention: Ökat något pga några glas vin samt lite onödiga kolhydrater samt salt från kallskuret, därav uppreglerad viktökning
Styrka: 5/5
Välmående: 5/5
Hälsa: 5/5

Allting känns riktigt kanon nu som sagt. Jag har dock stuvat om lite i preppen och funderar på att stuva om ytterligare då jag sannolikt kommer ligga på lite längre med testot.
Det jag har gjort nu är att öka primon från 525mg ew till 700mg ew. Främsta skälet till detta är tyvärr ren lathet då jag kör på Bayer Primo som kommer i 1ml-ampuller och inte orkar spara en halv ampull varannan inject så jag kör i mig 200mg eod istället. Men jag skulle ljuga om jag inte sa att det hade lite å göra med min kärlek till primon och nyfikenheten på effekten av att lägga sig i övre delen av rekommenderade dosintervallet på primo. Har tidigare enbart kört 525mg ew.
Nu ser alltså doserna på kuren ut enligt följande:

Primobolan Enanthate 200mg eod (700mg ew) Bayer Schering Turkey
Testosterone Propionate 150mg eod (525mg ew) Pro Oil
EQ/Boldenone Undecylenate 400mg e7d Syntholan Technologies
Tillväxthormon 3iu ed Genotropin från Svenskt apotek
T4 125mcg ed Levaxin från Svenskt apotek
Arimidex 0,5mg eod Accord

I veckan kommer jag att lägga till hCG 500iu måndag och torsdag och sannolikt även 250mcg HGH Frag innan sänggående för å se hur mycket jag kan skruva upp förbränningen.
Jag kommer även att ta proverna som jag har gått å skjutit lite på nu; T3/T4, östradiol, progesteron, testosteron, blodpanel och levervärden.

Sen kan jag även dela med mig av en liten rolig anekdot för er som tror att man slutar begå misstag även om man har gjort 150+ injektioner i sin karriär..
Jag är denna helg iväg på en weekend-resa med affärskontakter för lite jakt, fiske och bastubad.
Stressad som jag var när jag packade ihop necessären inför avresan rev jag ner nålar, pump, prepp å allt annat jag skulle ha.
Igår när vi hade en halvtimma på oss att stila till oss på eftermiddagen efter ett pass i skogen såg jag dagens enda lucka för att spika. Så in på badrummet, in i duschen, ut ur duschen, svettig som en gris, river upp necessären och verktygen samt preppen. Slår på en gul nål för å suga upp testot och primon, drar av den gula nålen och upptäcker att där inte finns någon orange nål att byta till för injektion utan ytterligare en gul nål...
Killen jag delade rum med bankar på dörren å hojtar att vi hade fått fel tider och var sena till en grej innan middagen samt att han också måste runka innan vi går. Jag står å svettas som om jag fortfarande var i duschen samtidigt som jag stirrar på denna best till nål som nästan växer för varje sekund jag tittar på den å försöker föreställa mig hur jag skall klara av detta.
Jag rycker upp mig ur koman å intalar mig själv att alternativen just nu är noll och det är bara att dra i den i röven.
Jag pressar in nålen genom huden å det känns betydligt mer än vad de orangea gör och givetvis lyckas jag även pricka ett kärl på väg in samtidigt som han bankar på dörren igen å meddelar att biran börjar bli skinna sig vilket ledde till ett bra ryck och nu forsar svetten å ryggen börjar krampa.
Jag tar ett andetag, andas ut å vinklar samt skjuter in nålen ytterligare tills 3/4 av nålen är inne. Det får räcka. Pumpar in oljan vilket går mycket trögare än vad jag trodde men förvisso fortfarande lätt.
Z-sticket glömde jag dessutom helt av i denna fars till injektion.
Drar ut nålen och det rinner blod som om jag blivit skjuten haha.. Killen utanför sjunger å hojtar på någon egenkomponerad visa om att vi blir sena till middagen, fruntimmren hittar andra gossar, biran blir varm å han får inte runka samtidigt som jag försöker stävja denna strida ström av blod ur skinkan.
Det är blod överallt känns det som då jag har vispat fint med denna virknål i röven men får tillslut ihop badrummet i presentabelt skick och låter sångfågeln beträda badrummet. Han tittar på mig med chockartad blick innan han utbrister i garv att jag ser ut som jag har stryprunkat och tappat mig på blod samtidigt. Jag svarade att det var grymt å han borde testa.
När jag har fått plåster på röven känner jag hur det sitter som en jävla tennisboll i skinkan pga blödningen och jag lovade mig själv där och då att ALDRIG mer göra denna miss.
Antar att sensmoralen i denna anekdot måste vara att det spelar ingen roll hur många injektioner man har gjort eller hur många kurer man har i bagaget; är man inte fokuserad på vad man sysslar med så kan även de enklaste sakerna bli ett jäkla trassel!

Hoppas ni har haft en bra helg och en god vårdagjämning! Nu är det dags att bege sig hemåt stan igen efter en skön helg i skogen.

-Alfred
Citera
2016-03-21, 09:07
Medlem
Så jävla roligt att läsa! Spelas upp som en film framför mig när jag läser.
Citera
2016-03-21, 13:29
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kemparen
Så jävla roligt att läsa! Spelas upp som en film framför mig när jag läser.

Mindre roligt att uppleva!
Citera
2016-03-21, 18:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Jag har tränat en hel del kampsport, bla MMA och BJJ. Har märkt att BJJ'n fräter lite på mina leder men det är en riktigt rolig träningsform.
Varför undrar du detta?

-Alfred

Se där, Alfred! Jag tänkte fråga eftersom man blir ju lite nyfiken, men man vet ju inte precis vilka frågor som får frågas ^^

Det blir alltid kul med lite variation åt sidan om styrketräning. Hur länge har du hållit på med BJJ:n? Kan du grunderna? Varför fräter det på lederna? Kan det vara för du kanske inte använder de musklerna lika mycket`?
Citera
2016-03-21, 20:38
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LysergicZero
Se där, Alfred! Jag tänkte fråga eftersom man blir ju lite nyfiken, men man vet ju inte precis vilka frågor som får frågas ^^

Det blir alltid kul med lite variation åt sidan om styrketräning. Hur länge har du hållit på med BJJ:n? Kan du grunderna? Varför fräter det på lederna? Kan det vara för du kanske inte använder de musklerna lika mycket`?

Alltid kul med lite variation i träningen ja.
Kan BJJ bra nog för å välta ner någon i dubbla min storlek iaf.
Det är alla vinklar och guards som tär på ryggkotorna. Klassikern.

-Alfred
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in