Dag 19 samt en MILSTOLPE i KarlAlfreds Spenat-karriär!
Dåså mina damer och herrar har jag den goda lyckan att meddela att för första gången har undertecknad fått möjligheten (både tillgångsmässigt och ekonomiskt sett) att kliva på GH-tåget!!
Jag har idag hämtat 114 färska enheter Genotropin från Svenskt apotek och har ytterligare 500 på vänt! (Om allt går bra dvs men det bör det väl göra)
Jag kommer således att addera 3 iu somatropin till denna underbara stack som blir den absolut mest potenta spenat-burk jag någonsin moffat i mig.
Ni som har lite koll kanske undrar varför jag bara lägger mig på 3iu ed; anledningen till att jag lagt till GH är för att få de fina effekterna av fettförbränning, bättre hy (inte för att min hy är särskilt kass men vem bangar på att se ut som en baby i fejset när man passerat 30?), bättre sömn samt naturligtvis den ökade hyperplasin som somatropin de facto inducerar. Sistnämnda är dock inget jag räknar med att få några våldsamma resultat på då man som bekant bör kliva på 7iu ed och uppåt om man vill bygga hårt.
Nåväl, lite stats idag som kan vara intressanta då jag imorgon bitti hugger in första spiken somatropin i fläsket:
Vikt imorse: 85,9kg
BF i söndags: 13,2% (impedansmätning så ge utrymme för felmarginal)
Vätskeretention: Normal
Övriga noteringar: Trycket från teston börjar verkligen ladda på nu. Börjar känna styrkan öka ordentligt och jag har fått trappa upp vikterna på samtliga övningar för att kunna matta ut musklerna och känna mig genomarbetad.
Konditionsmässigt känns det ungefär som vanligt, möjligtvis att jag orkar lite längre när jag simmar men det kan lika gärna vara placebo. Givetvis borde ju EQ'n ha ökat på de röda blodkropparna något redan så kan ju vara det, men som sagt så känns det marginellt bara och långtifrån den outtömliga kraftkälla jag får när EQ'n vekligen är up and running.
Vad som står på agendan nu är då att hålla koll på sköldkörtelhormonerna (T3 + T4) för detta är något som hämmas av somatropin (tillväxthormon). Jag ligger ju redan nu på 125mcg T4 ed så jag kommer om 1 vecka ta nya värden på T3 och T4 för att reglera doseringen på Levaxinet (T4). Jag kommer 1 vecka efter reglering av T4-dosering göra ett nytt sköldkörtel-test för att se att kroppen klarar av att konvertera tillräckligt med T4 till T3, om inte så kommer jag att få jaga rätt på T3 för att reglera värdena så jag mår bra och får rätt förbränning.
Vid den sista T3/T4-kontrollen kommer jag även att stämma av mina östrogen-nivåer och mina testo-nivåer för att se att de nya oljorna från Syntholan är lika bra som de känns.
För att tala lite om Syntholan så finns inte mycket mer att säga en det som redan är sagt bortsett från att jag blev lite ömmare av Syntholanet än vad jag blev av Bioniche, dock LÅNGT ifrån besvärande eller på något sätt förhindrande. Kändes bara när jag gjorde övergången.
I övrigt kan jag bara säga att jag fortfarande är lite skakis över om jag verkligen har lyckats fippla undan den saftiga summa pengar som 3,6iu somatropin ed i 6 månader genererar. (I minus-post då förstås) Om frugan kommer på mig med att ha strypt av 20 lax för "mina träningsprylar å det där" så lär man få öppna konto på Zalando laddat med minst 30k...

Men vafan, det är det värt!!
Grymt taggad nu och ser verkligen fram emot att dela resan med er. Om ni har några frågor så är det bara att skjuta!
För å va lite gullig bjuder jag även på en fin bild.
Så för att sammanfatta för er som vill veta ser min kur nu ut enligt följande:
Testosterone Propionate 150mg eod (525mg ew)
Primobolan Enanthate 150mg eod (525mg ew)
Boldenone Undecylenate (EQ) 400mg e7d
Genotropin 3iu ed
T4 125mcg ed
Arimidex 0,5mg eod
Sådär då, nu är det dags att slänga i sig sista måltiden för dagen!
God kväll mina bröder å systrar.
Mvh,
-KarlAlfred