2016-01-31, 00:58
Medlem
Oh-My-Dads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaffekanna
Stort grattis och bra kämpat!

Tusen tack! 😊
Citera
2016-01-31, 00:59
Medlem
Grattis! Grymt jobbat!
Har följt tråden med spänning
Citera
2016-01-31, 01:02
Medlem
Oh-My-Dads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RavenFrost
Grattis! Grymt jobbat!
Har följt tråden med spänning

Tack, tack 😊 Sannerligen spännande även för min del😊
Citera
2016-01-31, 01:26
Medlem
No.90-Kleists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-My-Dad
Jag gjorde det, efter dubbel kontrollräkning stod det fast att totala mängden landade på 20 012 kcal. Följde planen och tog en halv matsked rapsolja 1 min före 00.00. Denna sörplade jag i mig från min dop sked i silver ☺

Har mottagit 4 kuvert från "bankiren", mina 20k återbetalades och vinsten på 100k. Är överlycklig just nu samtidigt som jag mår uruselt. När allt var räknat och klart 10 min efter midnatt så drack jag ett halvt glas vatten för att fukta matstrupen, därefter blev det fingrarna i halsen, tillbringade 20 minuter på toa för att spy upp all grädde och rester av kladdkaka och annan sörja. Vilken befrielse!

Det som nu återstår är att tömma kroppen ordentligt. Detta har inte gått smärtfritt till. Har mått riktigt illa många gånger och värsta känslan var nog efter pärsen med bean och riset.Eller förresten, spydde en munfull efter 23. Har haft värmevallningar om vartannat
Svettats som en gris och pulsen har varierat kraftigt. Rekommenderar ingen att göra detta utan att först träna på att äta stora mängder under lång tid.

Jag vill tacka alla som följt min tråd, har kollat in med jämna mellanrum och utan stödet hade jag nog gett upp när det var som jävligast. Enda gången det var riktigt jävla kritiskt var strax efter 23 igår. Va inne på sista decilitern grädde och mådde makalöst illa. Funderade på om en rap var på väg och när den kom så följde en munfull spya med upp. Höll emot och svalde samtidigt som svetten pärlades i tinningen och tårarna rann längst kinderna.

Vi får se hur resten av natten fortlöper, har just ätit 3 tabletter ducolax och ska snart trycka en tub microlax från andra hållet. Kommer säkert få tillbringa åtskilliga timmar på toan men just nu känns det som ett litet problem. Buken är sprängfylld och måttbandet visar en ökning runt midjan på 21 cm.

Polarna har just lämnat och frågade om jag ville hänga med ut på lokal, "klart du ska ha dig några öl och så bjuder vi på maxmål innan hemgång". Funderade över erbjudandet ca 1 sekund. Tackade ödmjukast för erbjudandet men valde att stanna hemma.

Nu är det dags att vänta tills tabletterna börjar verka. Återigen, stort tack till alla följare!
Du är en krigare, bra jobbat! Dulcolax är för övrigt jävligt starka grejer. Förbered dig på en tarmtömning ā la kolera.
Citera
2016-01-31, 01:30
Medlem
Oh-My-Dads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No.90-Kleist
Du är en krigare, bra jobbat! Dulcolax är för övrigt jävligt starka grejer. Förbered dig på en tarmtömning ā la kolera.

Tackar! Inte fullt 1 timme sen jag åt tabletterna. Man ska ju egentligen börja med en men jag tog 3 direkt. Kan meddela att magen är som en torktumlare, det låter från magen, bubblar på fint. Skulle tro att det inte är speciell länge kvar innan det börjar trycka på ordentligt. Ligger ned och försöker massera magen med lätta rörelser.
Citera
2016-01-31, 01:31
Medlem
No.90-Kleists avatar
Citat:
Tackar! Inte fullt 1 timme sen jag åt tabletterna. Man ska ju egentligen börja med en men jag tog 3 direkt. Kan meddela att magen är som en torktumlare, det låter från magen, bubblar på fint. Skulle tro att det inte är speciell länge kvar innan det börjar trycka på ordentligt. Ligger ned och försöker massera magen med lätta rörelser.
Dulcolax verkar inom 6-12 timmar, så du kan förvänta dig ett sjuhelsikes toalettbesök, men först i morgon bitti.
Citera
2016-01-31, 01:33
Medlem
Oh-My-Dads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No.90-Kleist
Dulcolax verkar inom 6-12 timmar, så du kan förvänta dig ett sjuhelsikes toalettbesök i morgon bitti.

Jo, dock kommer microlax en göra sitt också 😊 tror dock inte jag är förstoppad men det som ligger där kommer garanterat luckras upp.
Citera
2016-01-31, 02:10
Medlem
Ett ord: Kung!
Vad ska du göra med pengarna? Hoppas du unnar dig något
Citera
2016-01-31, 02:31
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Tack, tack 😊 Sannerligen spännande även för min del😊
Stort grattis Jag hade mina tvivel själv, men det var häftigt att du lyckades!

Uppdatera gärna imorgon om hur det har gott med magen osv.
Citera
2016-01-31, 04:03
Medlem
Fan vad härligt!! Stort grattis!! Riktigt bra jobbat!

Hur reagerade dina vänner när du vann?

Uppdatera gärna hur du mår imorgon också!
Citera
2016-01-31, 04:39
Medlem
Loveaffairs avatar
Åh herre min gud! Såg denna tråd för en vecka sedan och har nu läst alla dina uppdateringar ifrån början till slut. Har varit plågsamt att bara läsa och har flera gånger grimascherat äcklat och hållt för magen i min ensamhet. Och då kan jag nog inte ens föreställa mig hur plågsamt det varit för dig. Ett stort jävla grattis!! 😄😄🎉🎉🎉

Du kommer säkert att bo i badrummet inatt och vara helt öm i magen både invärtes och utvärtes ett par dagar. Hoppas du inte dragit på dig några hälsomen bara. Ser som alla andra fram emot en rejäl uppdatering när du lämnat den första och mest intensiva toalettvisiten och börjar återfå känslan av att vara människa. Var det värt pengarna? Vad planerar du att göra för pengarna? Hur känns det i kroppen? Hur mår du allmänt? Hur lång tid tror du det kommer ta innan du är helt återställd?

Sedan appropå bilden och omfånget runt magen. Är du lite rund normalt eller är hela magen en konsekvens av vadslagningen? 😱
Senast redigerad av Loveaffair 2016-01-31 kl. 04:47.
Citera
2016-01-31, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loveaffair

Sedan appropå bilden och omfånget runt magen. Är du lite rund normalt eller är hela magen en konsekvens av vadslagningen? 😱

Har för mig TS skrev tidigare att han hade en matchvikt på 100 kg fördelat över 185-ish cm, inte för att de siffrorna säger om man har en stor mage eller ej, men han är ingen liten pojkspoling iaf!
Man vet ju själv hur svullen magen kan bli efter ett riktigt mustigt julbord, kan bara tänka mig hur den skulle se ut efter 20 000 kcal.

Annars vill även jag skicka mina varmaste gratulationer och jag hoppas vi får se lite fler bilder under dagen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in