2016-01-30, 21:04
Medlem
Detta är den mest underhållande tråden på länge. Hade varit guld att få se en film när Ts klämmer i sig bea och ris men antar att du inte vill outa din grisighet. Tre timmar kvar. Vila en timme sen bara kläm i dig utav själva fan. Fem i tolv är det ju bara att halsa grädde för att täcka upp det sista och sen hålla spyan inne ett par minuter. Go TS!
Citera
2016-01-30, 21:16
Medlem
Alvaros avatar
Ville bara rapportera att du har stöd även utanför svearikes gränser!

Bara hålla huvudet kallt sista biten här nu, jag personligen hade nog försökt hålla mig i ett lite lugnare rum än ihop med dina polar som super, kan tänka mig att allt väsen gör att man tröttas ut ytterligare vilket gör att man kanske inte orkar hålla emot kroppens impulser lika bra.

Hur som helst! GOGO
Citera
2016-01-30, 22:24
Medlem
igl0s avatar
Hur går de ts??
Citera
2016-01-30, 23:00
Medlem
Muwltipliers avatar
Haha! Håll skinnet spänt TS! En timma kvar, det klarar du!
Citera
2016-01-30, 23:02
Medlem
Burkbubbas avatar
Jag ruskade på huvudet och undrade vad trådskaparen är för sorts idiot som tatuerat in "OH-MY-DAD" på magen, tills jag såg att det var hans flashbacknamn och att det var skrivit med någon sorts penna för att bekräfta att det var han på bilden..

Underhållande tråd. Håller tummarna för dig OH-MY-DAD!
Citera
2016-01-30, 23:13
Jag befarar att TS har varit med om en olycka. Kanske har han kräkts. Kanske har han svimmat. Kanske har han, gud förbjude, spillt ut den sista grädden.

Självklart hoppas jag på det bästa såhär på upploppet!
Citera
2016-01-30, 23:38
Medlem
carminaburanas avatar
du borde ha filmat det hela,, hade nog kunnat generera en hel del buzz på youtube och reddit.
Citera
2016-01-30, 23:38
Medlem
Oh-My-Dads avatar
1l grädde nere. Missade deadline med 6min. 50 kcal kvar. Kommer ta en halv matsked rapsolja 1 min innan 0000. Denna innehåller 62kcal. Mår dåligt. Ska fokusera nu. Längre uppdatering efter 0000.
Citera
2016-01-30, 23:54
Medlem
DePumaTomtens avatar
Rekommenderar att ni kollar in på YT beastaesthetics cheatdays på 20.000 & 30.000kcal Och enligt någon regel för dessa cheatdays så får man inte inta massa kcal i flytande form då det anses aningen lättare. Tycker det är enklare ju ofta man kör dessa vansinnes cheatdays. Flertalet pizzor eller laga enchiladas med något kg ost, Neo mjölkchoklad cookies (1000+ kcal för 13kr) som sköljs ner med en mörk chokladglass milkshake på 2 liter och en gott kvällssnack av pasta, ostsås, bacon, bolognese, pesto och massa riven parmesan och drizzla på någon dl olivolja
Citera
2016-01-31, 00:06
Medlem
DePumaTomtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-My-Dad
Uppdatering.

Allt är fixat, kommer att bli en jävla massa bea + ris, till detta kommer jag att dricka coca cola, efterrätten kommer bestå av ben n jerrys, kladdkaka, grädde ( rätt stora mängder då ). Har bunkrat upp med en platta starköl, jordnötter chili/vanliga rostade, har 2 liter rapsolja som jag kommer att försöka dricka sporadiskt ur.

Beroende på hur less jag känner mig imorgon förmiddag så finns det back-up planer på livsmedel, det får bli besök på Max och välja ut det flåttigaste där. Bland annat innehåller deras enormt goda Lyx-shakes runt 800 kcal.

Har dygnat inatt och ska strax gå och lägga mig så ställer klockan på 23.30. Polarna ska iväg på fest men de har lovat att infinna sig hos mig innan 12 slaget, tävlingen startar inte förrän alla är på plats, dessutom vill de räkna ihop kilokalorierna på det som jag har tänkt att så att det inte blir några felaktigheter när helvetet brakar loss. Har inte ätit värst mkt under natten utan har druckit ganska mycket vatten, känner mig lite halvhungrig nu men vill inte riskera att äta nån braklunch, spar mig till inatt

Snart är det dags, återkommer med fortlöpande uppdateringar under natten, eventuellt lite bilder också.
Synd att jag fann din utmaning först nu men ett gott tips är lättsmälta kcal men ändå väldigt många kcal är att göra egen kladdkaka! Bara fyr-femdubbla satsen till en enorm plåt och sleva i sig sen. Ha i dubbelt så många äggulor än hela ägg, massa kokosfett & riven kokos, naturligt jordnötssmör & riktigt mörk choklad. Godare än vilka köpes skitkladdkakor och säkert de dubbla i kcal per 100gram
Citera
2016-01-31, 00:51
Medlem
Oh-My-Dads avatar
Jag gjorde det, efter dubbel kontrollräkning stod det fast att totala mängden landade på 20 012 kcal. Följde planen och tog en halv matsked rapsolja 1 min före 00.00. Denna sörplade jag i mig från min dop sked i silver ☺

Har mottagit 4 kuvert från "bankiren", mina 20k återbetalades och vinsten på 100k. Är överlycklig just nu samtidigt som jag mår uruselt. När allt var räknat och klart 10 min efter midnatt så drack jag ett halvt glas vatten för att fukta matstrupen, därefter blev det fingrarna i halsen, tillbringade 20 minuter på toa för att spy upp all grädde och rester av kladdkaka och annan sörja. Vilken befrielse!

Det som nu återstår är att tömma kroppen ordentligt. Detta har inte gått smärtfritt till. Har mått riktigt illa många gånger och värsta känslan var nog efter pärsen med bean och riset.Eller förresten, spydde en munfull efter 23. Har haft värmevallningar om vartannat
Svettats som en gris och pulsen har varierat kraftigt. Rekommenderar ingen att göra detta utan att först träna på att äta stora mängder under lång tid.

Jag vill tacka alla som följt min tråd, har kollat in med jämna mellanrum och utan stödet hade jag nog gett upp när det var som jävligast. Enda gången det var riktigt jävla kritiskt var strax efter 23 igår. Va inne på sista decilitern grädde och mådde makalöst illa. Funderade på om en rap var på väg och när den kom så följde en munfull spya med upp. Höll emot och svalde samtidigt som svetten pärlades i tinningen och tårarna rann längst kinderna.

Vi får se hur resten av natten fortlöper, har just ätit 3 tabletter ducolax och ska snart trycka en tub microlax från andra hållet. Kommer säkert få tillbringa åtskilliga timmar på toan men just nu känns det som ett litet problem. Buken är sprängfylld och måttbandet visar en ökning runt midjan på 21 cm.

Polarna har just lämnat och frågade om jag ville hänga med ut på lokal, "klart du ska ha dig några öl och så bjuder vi på maxmål innan hemgång". Funderade över erbjudandet ca 1 sekund. Tackade ödmjukast för erbjudandet men valde att stanna hemma.

Nu är det dags att vänta tills tabletterna börjar verka. Återigen, stort tack till alla följare!
Senast redigerad av Oh-My-Dad 2016-01-31 kl. 00:53.
Citera
2016-01-31, 00:56
Medlem
kaffekannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-My-Dad
Jag gjorde det, efter dubbel kontrollräkning stod det fast att totala mängden landade på 20 012 kcal. Följde planen och tog en halv matsked rapsolja 1 min före 00.00. Denna sörplade jag i mig från min dop sked i silver ☺

Har mottagit 4 kuvert från "bankiren", mina 20k återbetalades och vinsten på 100k. Är överlycklig just nu samtidigt som jag mår uruselt. När allt var räknat och klart 10 min efter midnatt så drack jag ett halvt glas vatten för att fukta matstrupen, därefter blev det fingrarna i halsen, tillbringade 20 minuter på toa för att spy upp all grädde och rester av kladdkaka och annan sörja. Vilken befrielse!

Det som nu återstår är att tömma kroppen ordentligt. Detta har inte gått smärtfritt till. Har mått riktigt illa många gånger och värsta känslan var nog efter pärsen med bean och riset.Eller förresten, spydde en munfull efter 23. Har haft värmevallningar om vartannat
Svettats som en gris och pulsen har varierat kraftigt. Rekommenderar ingen att göra detta utan att först träna på att äta stora mängder under lång tid.

Jag vill tacka alla som följt min tråd, har kollat in med jämna mellanrum och utan stödet hade jag nog gett upp när det var som jävligast. Enda gången det var riktigt jävla kritiskt var strax efter 23 igår. Va inne på sista decilitern grädde och mådde makalöst illa. Funderade på om en rap var på väg och när den kom så följde en munfull spya med upp. Höll emot och svalde samtidigt som svetten pärlades i tinningen och tårarna rann längst kinderna.

Vi får se hur resten av natten fortlöper, har just ätit 3 tabletter ducolax och ska snart trycka en tub microlax från andra hållet. Kommer säkert få tillbringa åtskilliga timmar på toan men just nu känns det som ett litet problem. Buken är sprängfylld och måttbandet visar en ökning runt midjan på 21 cm.

Polarna har just lämnat och frågade om jag ville hänga med ut på lokal, "klart du ska ha dig några öl och så bjuder vi på maxmål innan hemgång". Funderade över erbjudandet ca 1 sekund. Tackade ödmjukast för erbjudandet men valde att stanna hemma.

Nu är det dags att vänta tills tabletterna börjar verka. Återigen, stort tack till alla följare!

Stort grattis och bra kämpat!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in