2016-01-20, 22:21
Medlem
Mekkdosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoSafetyInNumbers
Härligt att se att det finns likasinnade i de här trådarna!
Människor som vill stå upp för vad som är rätt och riktigt, människor som vägrar att vika sig en tum!
Tillsammans kan och skall vi vända på den här skutan!
Tillsammans ska vi fan visa dom allihopa att vi Svenskar visst kan stå rakryggade, även när det blåser som snålast!

Jajamän för det kan vi! Har redan ett umgänge av likasinnade, jag hoppas du har det med, för det kommer behövas om du vill veta var jag befinner mig i landet kan du ta det på PM, alltid bra med likasinnade kontakter. Kan vi göra något konstruktivt av denna skitsituation istället för att sitta o gnälla o fantisera om feminister som blir gruppvåldtagna av negrer som vissa andra flashbackare gör.
Citera
2016-01-20, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stroehmer
Jag vill utdela en stor eloge till er som erkänner att ni är rasister. Ni är raka och koncisa i era svar, till skillnad från smygrasisterna, som konsekvent förnekar att de är rasister, trots att de upprepade gånger uttrycker sig på ett rasistiskt sätt.

En OT-fråga: Är mina inlägg grammatiskt korrekta, eller innehåller de många språkliga fel? Jag har nämligen fått höra flera gånger att jag skriver dåligt på kvällen.

Du tycks vara helt insnöad på rasism. Även den mest inrotade rasist skulle inte ha något emot 50 utomeuropeiska invandrare i Sverige det tror jag att du förstår. Det handlar om ett land som skulle kunna vara det bästa i världen som håller på att slitas sönder, ekonomiskt, kulturellt och socialt pga massinvandring och något av det vidrigaste som någonsin har drabbat mänskligheten, det vill säga islam.
Citera
2016-01-20, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaknaeuropa
Du tycks vara helt insnöad på rasism. Även den mest inrotade rasist skulle inte ha något emot 50 utomeuropeiska invandrare i Sverige det tror jag att du förstår. Det handlar om ett land som skulle kunna vara det bästa i världen som håller på att slitas sönder, ekonomiskt, kulturellt och socialt pga massinvandring och något av det vidrigaste som någonsin har drabbat mänskligheten, det vill säga islam.

I sådana fall skulle jag kunna tänka mig att utvisa 70-90% av de utomeuropeiska invandrarna, och låta resten, d v s de som har bevisat att de kan försörja sig själva, stanna kvar.
Citera
2016-01-20, 22:29
Medlem
Citat:
I sådana fall skulle jag kunna tänka mig att utvisa 70-90% av de utomeuropeiska invandrarna, och låta resten, d v s de som har bevisat att de kan försörja sig själva, stanna kvar.

Det skulle vara en utmärkt början! Kanske skulle det rentav räcka, om det kombinerades med ett totalstopp av invandring i minst 10 år. Jag skulle spendera betydligt mindre tid på det här forumet och bli en betydligt gladare människa kan jag lova.
Citera
2016-01-20, 22:35
Bannlyst
Ordet rasist har blivit förvrängt som så många andra ord. Feminism betyder kvinnokamp inte jämlikhetskamp. Rasist betyder att man ser skillnad mellan raser, som svarta, asiater och vita. Rasism behöver alltså inte vara något negativt/hatiskt. Diskriminering däremot betyder något negativt för den som blir utsatt.
Citera
2016-01-20, 23:01
Medlem
AuticaMinores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou
Inget att lita för mycket på skulle jag våga påstå. Ungefär som alla bil-larm som går igång i tid och otid så fort en katt stryker förbi - bara ett störande element i Svenssons vardag. Tror nog ändå mer på pepparsprayen samt att flickan ska vara förberedd på att kuta om ett gäng talibaner kommer för nära. Kanske det gamla hederliga kyskhetsbältet kan komma till användning igen för att förhindra våldtäkt:

Bild på kyskhetsbälte: http://images.google.fr/imgres?imgur...cMCvwQrQMIMDAF
Notera särskilt "huggtänderna"

Ett överfallslarm är inte lika känsligt som ett billarm.

Jag köpte mina på C.O och de tål att både stöta emot nycklar och plånbok i fickan samt att tappas i golvet utan att triggas igång.

De är också försedda med en liten sprinter som man själv får dra ut i ett nödställt läge, det gäller bara att man gör det i tid och i första hand då håller utkik efter alla de som kan tänkas korsa ens väg i nattmörkret.

Som sagt så tycker jag att detta låter som en mycket mer praktisk lösning än att stå och invänta skurkarna tills de är tillräckligt nära för att kunna gå till attack.

Om de står endast någon meter ifrån en och dessutom har omringat tjejen, hur ska hon då hinna snurra runt och spraya ner dem alla innan de lyckas övermanna henne?

Ett larm kan man åtminstone använda på håll.

Och kvinnor har tre penetrerbara hål. Kyskhetsbältet täcker bara två, alltså är det inte en fullgod lösning på problemet.
Citera
2016-01-20, 23:26
Medlem
Citat:

Att de kan svenska bra är också en väldigt viktig aspekt. Har de bott här i 20 år och knappt kan svenska så har de inte anpassat sig till svensk kultur och då ser jag heller ingen anledning till att de ska få stanna även om de driver en pizzeria.

Att inte lära sig värdlandets språk indikerar att man inte hör hemma eller har intresset av att bli en del av kulturen.

Att vissa av dem "jobbar" är heller ingen garanti för att de stödjer svensk kultur vilket välfärden är en del av. Många jobbar svart och nolltaxerar samt går på bidrag samtidigt.
Citera
2016-01-20, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaknaeuropa
Det skulle vara en utmärkt början! Kanske skulle det rentav räcka, om det kombinerades med ett totalstopp av invandring i minst 10 år. Jag skulle spendera betydligt mindre tid på det här forumet och bli en betydligt gladare människa kan jag lova.

Det skulle absolut räcka, förutsatt att politikerna såg till att upprätthålla ordningen i landet.
Citera
2016-01-21, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av topracing
jag har sagt det förr och säger det igen.

det är INTE kvinnornas fel att det blivit så här. det är dom svenska männens fel, det är våra kvinnor och det är vi som ska hålla koll på vad dom gör.

hjälper du inte en kvinna i nöd så är du ingen riktig svensk

You can't help a woman in need because you get called a racist, facist or nazi or all three if you do. Then you get thrown in jail and shamed in the media. Your country has raised a nation of fucking pussies. As an outsider from another white country, all I can say is your 200 years of apathy to the world's problems has done you no favours.
Citera
2016-01-21, 03:47
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ung-man
De flesta svenska kvinnor är positiva till islamsk invandring så det torde inte vara något större problem. Börjar undra om inte kvinnor tycker det är spännande helt enkelt, exotiska och "krigsskadade" män i sina bästa år.

Nja. Har hängt runt i Stockholm med typiska PK-tjejer och det är de som skruvar på sig av obekvämlighet i närvaro av de tiggande f.d. barnsoldaterna medan jag glatt hälsar på och försöker förstå dem. Tjejerna vill inte ha någonting att göra med dessa i praktiken utan de fungerar enbart som ett abstrakt godhetsalibi, en 'token' på engelska.

Däremot tror jag det ligger något i att deras invandringsvurm är ett slags badboy-fetisch på populationsnivå. Men detta råder strikt just i det abstrakta, vilket är en naturlig följd av den drastiska förändringen av skala.
Senast redigerad av Mjäll 2016-01-21 kl. 03:50.
Citera
2016-01-21, 04:12
Medlem
PK etablissemanget kommer naturligtvis att förneka allt i sedvanlig ordning, och trådar där svenska män gottar sig i det inträffade kommer även de att fortsätta dyka upp på samma vis.

Vad annars?
Senast redigerad av Statistenidittliv 2016-01-21 kl. 04:17.
Citera
2016-01-21, 06:31
Medlem
Kommer lugnt och fint luta mig tillbaka och invänta sommaren 2016 det är detta året rasist försvinner ur munnen på asylvurmlarna!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in