2016-01-20, 13:20
Medlem
Skriuws avatar
Sommaren 2016 kommer framstå som en lugn period i retroperspektivet. Vänta bara tills feministerna och vänsterstollarna knökat in alla "ensamkommande vuxna barn utan föräldrar" i kommunernas alla skolor.. (Inte i sina egna barns privatskolor dock)

Koka den grytan med locket på ett par år innan trycket blir för stort och allmänheten får reda på explosionen.
Citera
2016-01-20, 13:21
Bannlyst
haha koka den grytan..kunde nog inte förklarat det bättre själv. det är kört...det är totalt kört.
Citera
2016-01-20, 13:31
Medlem
YP4XQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infohunter
haha koka den grytan..kunde nog inte förklarat det bättre själv. det är kört...det är totalt kört.

Dessa kommentarer som kommer allt oftare i flödet tyder på att judejävlarna har lyckats knäcka moralen.

Men det är nu som vi fortsatt skall kämpa på likt Åkesson mot alla medel och trots alla motgångar står upp rakryggad. För i andra änden kan vi också se en mycket grovt frustrerad motpart som är kanske än mer på bristningsgränsen än Sverige-vännerna. Hittills har vi varit starka och många är det fortfarande, och deras tid håller på att rinna ut. Håller vi lite till nu så väger det kanske över. Mycket är på bristningsgränserna nu!

Så försök vänd på orden och bli förbannad istället för frustrerad och ledsen. De kan inte komma så långt som de tror. Orcherna har ingenting egentligen - inga företag, inga mandat, inga partier, inga beslutsfattande positioner, inga styrelser, inga marker - de är nollade utan oss Svenskar. Vad de har är en pengafontän som håller på att ta slut, och är tidsbestämd från början. Och de vet om det.

Vi fixar det här tillsammans alla Svenskar. Se till att alltid skydda våra kvinnor, rättigheter och yttrandefrihet och slå ner hårt och direkt på de jävlarna som försöker stå över dessa privilegier som vi har!
Citera
2016-01-20, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallamigviking
Det kommer bli värre än på badhusen. Där står ändå en badvakt två meter ifrån dom när dom tafsar. Tänk nästan lika lättklädda och inga vakter utomhus.

Men som sagt, dom har själv röstat fram detta. Kommer inte hjälpa någon tjej om jag ser det. Dom måste lära sig att för, förmodligen, första gången i sitt bortskämda liv ta konsekvenser av sitt handlande.

Hela landet kommer bli som ett enda stort jävla gangbang. Så även i Tyskland.

Vi som inte röstat för detta då? Ska vi bli våldtagna och rånade
Citera
2016-01-20, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ung-man
De flesta svenska kvinnor är positiva till islamsk invandring så det torde inte vara något större problem.
Inte de kvinnor som drabbats och kommer att drabbas av Fredens religion. Den skaran växer lavinartat. Vet många kvinnor som avskyr islamisk invandring. Verkligen avskyr.
Citera
2016-01-20, 13:35
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infohunter

Ja jag får nog hålla med och hoppas att jag har helt fel. Folk har tydligen tappat förståndet om de nu hade något.
Citera
2016-01-20, 13:38
Medlem
NoSafetyInNumberss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallamigviking
Det kommer bli värre än på badhusen. Där står ändå en badvakt två meter ifrån dom när dom tafsar. Tänk nästan lika lättklädda och inga vakter utomhus.

Men som sagt, dom har själv röstat fram detta. Kommer inte hjälpa någon tjej om jag ser det. Dom måste lära sig att för, förmodligen, första gången i sitt bortskämda liv ta konsekvenser av sitt handlande.

Hela landet kommer bli som ett enda stort jävla gangbang. Så även i Tyskland.

Jag gillar egentligen inte det tänket alls, men hey! To each his own som jänkarna säger.
Jag kommer iallafall att dela ut knytnävar till höger och vänster om jag ser en kvinna som blir trakasserad eller påhoppad!
Det är dags att vi män börjar visa lite stake nu, spöa skiten ur dom helt enkelt.. Skit ska skit ha!
Citera
2016-01-20, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AuticaMinore
Kan du inte komplettera med ett överfallslarm också? Skulle tro att dessa är mer praktiska och dessutom små nog att kunna gömma i sin handflata med tillhörande nyckelring placerad på långfingret som bästa förberedelse.
Inget att lita för mycket på skulle jag våga påstå. Ungefär som alla bil-larm som går igång i tid och otid så fort en katt stryker förbi - bara ett störande element i Svenssons vardag. Tror nog ändå mer på pepparsprayen samt att flickan ska vara förberedd på att kuta om ett gäng talibaner kommer för nära. Kanske det gamla hederliga kyskhetsbältet kan komma till användning igen för att förhindra våldtäkt:

Bild på kyskhetsbälte: http://images.google.fr/imgres?imgur...cMCvwQrQMIMDAF
Notera särskilt "huggtänderna"
Citera
2016-01-20, 13:44
Medlem
YP4XQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoSafetyInNumbers
Jag gillar egentligen inte det tänket alls, men hey! To each his own som jänkarna säger.
Jag kommer iallafall att dela ut knytnävar till höger och vänster om jag ser en kvinna som blir trakasserad eller påhoppad!
Det är dags att vi män börjar visa lite stake nu, spöa skiten ur dom helt enkelt.. Skit ska skit ha!

Japp. Tänkte ta en runda på lördag jag i hopp om att finna störiga tattare, svenskar som blattar. En armbåde i ansiktet på den första och sedan ta hand om den andra kvickt och vakten eller någon annan tar den tredje. Så tre per man är enkelt, 4 lite krångligare.

Vart bor du, vi kanske bör sluta upp då tattare är fega kräk och går omkring i horder
Citera
2016-01-20, 13:49
Medlem
eleven7s avatar
En liten sak man bör ha i tanke.

Idag sitter det massor med svenska killar och försöker seriöst hitta kärleken på nätet. Samtidigt sitter det massor med tjejer på nätet som utnyttjar detta för boosta sitt ego. Killarna behandlas som luft, de får inga svar eller så får de dryga svar, väninnor sitter och fnissar över meddelandenden från killar som ansträngt sej för att försöka skapa något seriöst.

Då Finns det två alternativ i sommar:

1.Den svenske mannen duger plötsligt och stoppar taharrush.

2. Man låter kvinnan som är fruktansvärt kåt på bekräftelse leka leken ifred i sommar. Att bli omringad av ett par män borde vara en stor ego-boost då detta är ett tecken på att kvinnan uppfattas som attraktiv.
Citera
2016-01-20, 13:50
500.000 kåta män som inte fått något under vintern kan bara sluta på ett sätt.
Citera
2016-01-20, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av workinman
Summer of 291.

Mitt i prick, är jag rädd... Känns som ett troligt ledmotiv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in