Jag känner mig tudelad i denna fråga. Å ena sidan så tycker jag att det är både otäckt och obehagligt att svenska flickor och kvinnor inte längre kan vistas utomhus säkert, och å andra sidan måste jag erkänna att jag djupt inom mig tycker att de faktiskt får skylla sig själva. Varningarna har ju haglat i många år nu. De känner ju till konsekvenserna av detta massiva inflöde av asylsökande män från mellanöstern och nordafrika. De
vet att det sker grova utomhusvåldtäkter och annat otrevligt i kölvattnet av denna invandring, och
ändå så fortsätter de att närmast hysteriskt förespråka inflödet. Jag blir inte klok på varför.
Visst, om jag skulle bevittna en pågående gruppvåldtäkt så skulle jag ringa snuten och, åtminstone på håll, låta förövarna veta att jag sett dem. De skulle förmodligen försöka jaga ikapp mig och försätta mig i sjukhustillstånd om de fick tag i mig (de brukar ju våldta och slåss i grupp de fega jävlarna). Någonstans djupt inom mig ifrågasätter jag dock om det skulle vara värt det, med tanke på att svenska flickor och kvinnor faktiskt vill ha dessa våldtäktsapor i landet. Kanske går de igång på det. Kanske tänder de på tanken att exotiska män kommer hit i stora drivor och bara roffar åt sig av allt de vill ha. Om de ser en tjej de vill knulla så knullar de henne. Det är liksom inga krusiduller, inget dejtande, inget telefonflörtande. Det är bara pang på rödbetan, in med kuken i svennehoran, turas om och våldta tillsammans med polarna, spotta henne i ansiktet, och lämna henne på marken i plågor. Det är lite neanderthalare över det hela, och det kanske är just det svenska flickor och kvinnor tänder på. Jag vet inte.