2005-11-25, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
Nåt som jag reagerat kraftigt på är trailern för nästa ep där hon Kastar ut personens micro från balkongen!
Tänk om det gått en helt oskyldig liten sjuårig tjej där på gångvägen under. Hade hon fått en microvågsugn i huvudet skulle hon nog inte blivit 80 år oavsett hur mcket kikärter och linfrön hon åt. Tänk dessutom på alla hundar som kanske trampade runt i glasskärvorna.

Dessutom är kostexperten så beskäftig att jag får lust att äta pizza i ren protest trots att jag inte tycker det är särskilt gott.
Citera
2005-11-25, 17:00
Medlem
Afonsos avatar
r det ingen mer n jag som str sig p den dryga kost-hxan? Tycker hon r fruktansvrt osympatisk och verlgsen. Hon borde straffknullas med en genmanipulerad purjolk!
Citera
2005-11-25, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joannaw
Tnk om det gtt en helt oskyldig liten sjurig tjej dr p gngvgen under. Hade hon ftt en microvgsugn i huvudet skulle hon nog inte blivit 80 r oavsett hur mcket kikrter och linfrn hon t. Tnk dessutom p alla hundar som kanske trampade runt i glasskrvorna.

Dessutom r kostexperten s beskftig att jag fr lust att ta pizza i ren protest trots att jag inte tcer det r srskilt gott.

Jag r hyfsat (extremt) sker p att dom kollade att ingen stod dr nere innan dom kastade micron.
Citera
2005-11-25, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kristnjov
Jag r hyfsat (extremt) sker p att dom kollade att ingen stod dr nere innan dom kastade micron.
Jo, det tror jag ocks, men d frstr jag inte syftet med det hela? Varfr inte bara bra ner den i rtt grovsoprum s har hon ven sopsorterat p bsta stt?

Nej, det skulle frsts vara "bra TV", men budskapet blir en aning konstigt. Vill hon att andra ocks ska kasta ut sina microvgsugnar genom balkongdrren? Fr hon ska vl frestlla ett fredme som visar hur man ska gra?
Citera
2005-11-25, 17:24
Medlem
wonderlands avatar
^^Visst var kastet med micron löjligt, MEN dom vill ju locka tittare det är ju det hela handlar om. Tror nog dom sopsorterade efteråt men det hade ju passat ypperligt om hon hade kunnat moralisera över det i programmet också, att dom inte grep den chansen! Jaja..
Citera
2005-11-25, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joannaw
Jo, det tror jag ocks, men d frstr jag inte syftet med det hela? Varfr inte bara bra ner den i rtt grovsoprum s har hon ven sopsorterat p bsta stt?

Nej, det skulle frsts vara "bra TV", men budskapet blir en aning konstigt. Vill hon att andra ocks ska kasta ut sina microvgsugnar genom balkongdrren? Fr hon ska vl frestlla ett fredme som visar hur man ska gra?

Om det skulle vara ngon tjockis som faktiskt skulle frska bli smal genom att kasta ut microvgsugnen har nog den personen strre problem n TV3.
Citera
2005-11-25, 18:03
Medlem
Citat:
Om det skulle vara ngon tjockis som faktiskt skulle frska bli smal genom att kasta ut microvgsugnen har nog den personen strre problem n TV3.

Det r vl en motionsform s god som ngon?
Citera
2005-11-25, 20:42
Medlem
Citat:
Om det skulle vara någon tjockis som faktiskt skulle försöka bli smal genom att kasta ut microvågsugnen har nog den personen större problem än TV3.
Hehe, jo det är ju sant förstås. Jag tyckte bara det var så korkat och att beteendet inte stämde med hennes annars så präktiga beteende.

Det som irriterar mig mest med det där programmet är nog ändå att människan behandlar vissa människor som barn som hon "måste" uppfostra. För all del är de väl frivilliga deltagare i programmet, men hela situationen blir så töntig.
Citera
2006-09-21, 21:23
Medlem
MB-Hasses avatar
Missade dagens avsnitt.. finns det att tanka hem nnstans?
Citera
2006-09-22, 03:30
Medlem
carass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truxa
Jag har tittat p "Du r vad du ter" p tv3...

Fr man verkligen som den blonda hxan i programet, pst att man blir dum i huvudet av att ta korv, och att pizza leder till en lng och plgsam dd?

Att korv med brd leder till cancersjukdomar tyckte jag var vrst...

Kan det vara s att hela programet r uppgjort, och att man skall se det som satir?

tnker inte lsa igenom postarna p denna trd men ja, jag hller med dig om att programmet r uppgjort. en oseris kopia av ett engelskt eller amerikanskt program. i den svenska tv3 versionen fr alla inblandade betalt fr att lssas vara dumma tjocka feta.. glupsk-cancern kommer.. tills tv3s hlsokvinna rycker in. kicki danielsson har ftt rtt mycket pengar fr att medverka i programmet. kommer snart. tv3 = pengar = hlsa
Citera
2006-09-22, 04:19
Medlem
Unbalanceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truxa
Jag har tittat p "Du r vad du ter" p tv3...

Fr man verkligen som den blonda hxan i programet, pst att man blir dum i huvudet av att ta korv, och att pizza leder till en lng och plgsam dd?

Att korv med brd leder till cancersjukdomar tyckte jag var vrst...

Kan det vara s att hela programet r uppgjort, och att man skall se det som satir?
Uppgjort r det inte d jag vet en som vart med, eller en hel familj som vart med.
Citera
2006-09-22, 21:38
Medlem
Rdiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unbalanced
Uppgjort r det inte d jag vet en som vart med, eller en hel familj som vart med.
Hur har det gtt fr de eftert? Ska sjlv frska kra Skippers linje i vinter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in